Tuli eilen sanomista miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakio visusti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Meillä on samanlaista!!! Kyllä kylässä saa päivällä käydä jne mut juomaan ei saa mennä koska sitten olen automaattisesti sitä pettämäs...Ja sit mies ei ees lähde ite mun kaa juomaan joten ollaan sit neljän seinän sisäs :headwall:

Näinpä. Mies syksyllä "päätti" et hän ei enää baareissa viihdy ja tiedän jopa syyn miksi ei enää halua lähteä mihinkään. Tuntuu vaan et munkin on nyt sitten oltava samaa mieltä. Yritin sanoa eilenkin että ei se juominen ole pääasia vaan se et mä näkisin välillä muitakin ihmisiä kuin lapsen hoitajat, kaupan kassa ja opettajat koulussa plus miehen itsensä ja pojan, et voisin edes joskus kavereiden kanssa rentoutumassa.

( Alkaa mennä sekavaksi, joten annetaan olla. Kunhan purin pahaa mieltä. )

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon aikasemminkin tästä täällä kirjoittanut.
Mihinkään en saisi lähteä iltaisin jos hän ei tule mukaan. Ei anna edes mahdollisuutta osoittaa et olen luottamuksen arvoinen.
Kyllä, olen kännissä törttöillyt ja sen takia asumuserossakin oltiin. Kun yhteen palattiin sovittiin että menneet on menneitä eikä niitä enää kaivella, mutta kumma kyllä eilen taas piti kaikki nostaa pöydälle.
Mä haluaisin joskus lähteä kavereiden kanssa iltaa viettämään, tanssia yms. Mies sanoi et jos sä tanssia haluat nii mene tanssikurssille.

mut se luottamus ei tule heti takaisin vaik riita olis sovittu, se pitää ansaita ajan kanssa. eiks sitä vois rakentaa sillä et lähtisit eka ilman sitä alkoholia ja sit kun luottamus pelaa niin sit vasta se takas kuvaan.

mutta ei se tule takasin jos ei ukko anna mahollisuutta näyttää että on luotettava.kun kielletään lähtemästä jonnekkin,esillä ratkaista ongelmaa,sillä vaan kierretään ongelma..

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Mihinkään en saisi lähteä iltaisin jos hän ei tule mukaan. Ei anna edes mahdollisuutta osoittaa et olen luottamuksen arvoinen.
Kyllä, olen kännissä törttöillyt ja sen takia asumuserossakin oltiin. Kun yhteen palattiin sovittiin että menneet on menneitä eikä niitä enää kaivella, mutta kumma kyllä eilen taas piti kaikki nostaa pöydälle.
Mä haluaisin joskus lähteä kavereiden kanssa iltaa viettämään, tanssia yms. Mies sanoi et jos sä tanssia haluat nii mene tanssikurssille.

mut se luottamus ei tule heti takaisin vaik riita olis sovittu, se pitää ansaita ajan kanssa. eiks sitä vois rakentaa sillä et lähtisit eka ilman sitä alkoholia ja sit kun luottamus pelaa niin sit vasta se takas kuvaan.

mutta ei se tule takasin jos ei ukko anna mahollisuutta näyttää että on luotettava.kun kielletään lähtemästä jonnekkin,esillä ratkaista ongelmaa,sillä vaan kierretään ongelma..

jostain se luottamuksen rakentaminen on aloitettava, vaikka sillä et ollaan eka ilman viinaa. menemistähän ei ollut kielletty.. mut jos ongelmia on ilmennyt viinan kanssa niin.. mut samahan se on onko juonut vai ei jos törppöilee. en mä tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

jostain se luottamuksen rakentaminen on aloitettava, vaikka sillä et ollaan eka ilman viinaa. menemistähän ei ollut kielletty.. mut jos ongelmia on ilmennyt viinan kanssa niin.. mut samahan se on onko juonut vai ei jos törppöilee. en mä tiedä..

Mies ajattelee et jos baariin lähden niin automaattisesti olen turvat täynnä kun kotiin tulen ja siks baariin ei saa lähteä edes selvinpäin.

Yhteistyössä