Tapailemani mies johon olen tulisen ihastunut ei osaa päättää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Argh"

Vieras
On kuulemma kovin ihastunut minuun mutta ei tiedä mitä tehdä. Alkaako seurustelemaan vaiko ei. Olemme nyt tapailleet kohta VUODEN ja edelleen sama tilanne. Itse olen niin korviani myöden ihastunut että annan tämän vain jatkua ja toivon että päättäisi pian.

Hän haluaa viettää kanssani aikaa, seksi on upeaa, meillä menee kaikki jotenkin niin yhteen että itse olisin valmis tyyliin jo vaikka asumaan yhdessä. Mutta mies jahkailee. Ei kuulemma tiedä osaako enää seurustella koska edelliset suhteet olleet niin vaikeita. Olen kysynyt että miksi sitten "hengailee" kanssani ja vastaus on aina sama. Olen kuulemma ihana ja viihtyy seurassani.

Viimeisen viikon aikana olen huomannut että omat tunteeni alkavat laimentua koska toinen vain jahkailee.

En tiedä miksi edes kirjoitan tätä, kai pitää saada purkaa vaan jonnekin..

Itselläni on ollut samanlainen tilanne. Ajattelin, että jos mies on tosissaan kiinnostunut olisi hän halunnut jo vakiintua, joten sanoin koko tyypille hasta la vista!

[QUOTE="Alkup.";27755808]Miten?[/QUOTE]

No tolla jahkailulla. Jos se ois oikeesti niin ihastunut, se ei pelleilis tollasella eikä sille olis vaikeaa päättää. Ehkä sun kanssa on kiva viettää aikaa teeskennellen tosi ihastunutta. Silloinhan olet miehelle luonnollisesti tosi mukava ja yrität kaikkesi että sen olis mukavaa.

Mies ei ole susta erityisemmin kiinnostunut. Pitää sua varalla sen aikaa että tulee joku parempi. Seksi on kiva bonus ja sitä voi harrastaa sellaisenkin kanssa josta ei ole oikeasti kiinnostunut.

Olet korkeintaan ehkä 6-7. Mies etsii vähintään kasia. Voi mennä pieleen mutta ymmärrät mitä tarkoitan. Eikä nyt puhuta pelkästä ulkonäöstä mutta sillä on iso merkitys.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27755795:
pistä peli poikki, ei tollasta kannata odotella, tuskin koskaan osaa päättää mitä haluaa. Turhaan tuhlaat aikaasi tollasen kanssa : /

jep, se mies haluaa vaan sekä syödä että säästää kakun.

No tolla jahkailulla. Jos se ois oikeesti niin ihastunut, se ei pelleilis tollasella eikä sille olis vaikeaa päättää. Ehkä sun kanssa on kiva viettää aikaa teeskennellen tosi ihastunutta. Silloinhan olet miehelle luonnollisesti tosi mukava ja yrität kaikkesi että sen olis mukavaa.

Näin. Ap on sulaa vahaa ja häneltä saa aina tarvittaessa :(

Te olette tapailleet VUODEN.
Tuossa tilanteessa epäilisin että et ole miehelle ainoa tai et vaan jostain syystä riitä..
Teettekö aina mitä mies haluaa ja miten mies haluaa, kunnellaanko sinun tahtoasi?
Miehellä on ideaali tilanne, sinä olet ihastunut ja teet kaiken mitä hän haluaa??
Jos muuttaisitte yhteen mieskin joutuisi tekemään kompromisseja..
Tosi kurja tilanne.

Ei tehdä aina vaan mitä mies haluaa, kyllä minuakin kuunnellaan. Mutta juups, vähemmän kyllä kuin häntä... Kuinka olenkaan ollut näin sinisilmäinen...

Aloin tässä oikein miettimällä miettiä tätä tilannetta ja sitä miten minä häntä kohtelen ja kuinka hän minua. Tosiaan, minä olen se joka antaa enemmän huomiota, seksiä, teen safkaa ja muutenkin ns passaan. Toki hänkin joskus mutta tosi harvoin.

Nyt on typerääkin typerä olo että olen antanut käyttää itseäni tälläisenä ilmaisena nk seuralaisena. Hän viettää minun kanssani aikaa kun ei parempaakaan ole juuri nyt. Ystävinä olisimme parempi (ystävyydestä tämä lähtikin). Minä typerys menin vaan sekoittaa liikaa tunteita tähän... Mutta kuten jo sanoin, nekin tunteet on kyllä alkaneet laimentua.

Hyvä ystävä hän kyllä on ollut aina. Sielunveljeni jopa.

Pidä "tipaton tammikuu" niin että pidätkin etäisyyttä tuohon mieheen ja tuntosarvet auki muitakin miehiä kohti. Päättäköön sinä aikana että mitä sun suhteen tahtoo. Jos ei mitään enempää, on epäreilua pitää sua hätävarana, ja sinun aika tuhlautuu kun voisit jo olla perustamassa perhettä jonkun toisen kanssa.

En ole ikinä välittänyt sitoutumiskammoisista miehistä. Unohtaisin koko jutun. Minusta on nöyryyttävää roikkua ihmisessä, joka ilmiselvästi ei ole tarpeeksi kiinnostunut vakiintuakseen.

Mä varmaan lakkaisin tapailemasta miestä missään muussa roolissa kuin ehkä ystävänä (jonkin ajan kuluttua) ja ilmoittaisin hänelle että tämä riittää, etsin vakavampaa suhdetta. Mies sitten miettii kohdallaan yrittääkö vielä saada sinua halukkaaksi vakavampaan suhteeseen (mihin itse en ilman muuta suostuisi tuollaisen kohtelun jälkeen, yritystä pitäisi olla) vai tyytyykö siihen että homma on ohi. Jo tyytyy kohtaloonsa niin se viimeistään kertoo, että ei siitä mitään olisi koskaan tullut kuitenkaan.

Huomenna tapaan tän miehen. Päätin tänään että sanon asiasta. Etten enää jaksa odottaa hänen päätöstään. Että ollaan vaan ystäviä ja thats it.

Tiedän että hän on jossain määrin mustis minusta ja ajattelee minua ja "suhdettamme" paljon, mutta kuten joku sanoi tässä ketjussa, ei tämä ole minulle reilua että pitää minua tälläisenä friends with benefits- suhteena kun itse olen tehnyt selväksi että haluaisin ja olisin valmis vakavampaankin.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Silloin annat laimeta takaisin ystävyyden tasolle ja alat vaatia mieheltä passaamista samaan tapaan kuin hän sinulta.. Katsot mihin se johtaa. Suuttuuko mies ja pistääkö poikki vai alkaako "liehitellä" sinua ja parantaa suhdettanne. Voihan se olla, että sinäkin päädyt niiden "vaikeiden suhteiden" kategoriaan, jolla saada sääliä uudelta pyöriteltävältä tyttöystävältä.. Mutta silloin se joka menettää et ole sinä vaan se mies.

Mulla on ollut itselläni miesten suhteen "kolmen sääntö".. Eli kolme sekuntia -> 3 minuuttia -> 3 tuntia -> 3 päivää -> 3 viikkoa -> 3 kuukautta -> 3 vuotta -> 3 vuosikymmentä.. Noina kolmosen hetkinä tsekkaa jaksaako miestä katsella seuraavaan etappiin saakka ja voiko asiat syventyä.. jos epäilyttää niin mies on päässyt eteenpäin kiertoon. Nykyisen kanssa ollaan päästy 3 vuodesta eteenpäin.. Seuraava check point on 20 vuoden päässä :D

[QUOTE="sannaliina";27756298]Silloin annat laimeta takaisin ystävyyden tasolle ja alat vaatia mieheltä passaamista samaan tapaan kuin hän sinulta.. Katsot mihin se johtaa. Suuttuuko mies ja pistääkö poikki vai alkaako "liehitellä" sinua ja parantaa suhdettanne. Voihan se olla, että sinäkin päädyt niiden "vaikeiden suhteiden" kategoriaan, jolla saada sääliä uudelta pyöriteltävältä tyttöystävältä.. Mutta silloin se joka menettää et ole sinä vaan se mies.

Mulla on ollut itselläni miesten suhteen "kolmen sääntö".. Eli kolme sekuntia -> 3 minuuttia -> 3 tuntia -> 3 päivää -> 3 viikkoa -> 3 kuukautta -> 3 vuotta -> 3 vuosikymmentä.. Noina kolmosen hetkinä tsekkaa jaksaako miestä katsella seuraavaan etappiin saakka ja voiko asiat syventyä.. jos epäilyttää niin mies on päässyt eteenpäin kiertoon. Nykyisen kanssa ollaan päästy 3 vuodesta eteenpäin.. Seuraava check point on 20 vuoden päässä :D[/QUOTE]

ANteeksi? 3:n sääntö? että jos suhde toimii 3 vuotta, niin toimii myös 30 vuotta???
Oletpa naiivi. Moni suhde voi toimia 3 vuotta, mutta ei todellakaan 10 vuotta enempää, tai edes 5 vuotta!

[QUOTE="Vanha";27758911]Sannaliinan pitäis edes kerran päästä siihen kolmeenkymmeneen vuoteen suhteessa, että sillä ois mitään varaa tehdä tollasia hömppäsääntöjä.[/QUOTE]

:D voi elämän kevät teidän pilkun rakastelijoiden kanssa :D Tuo alkuosa tosta kolmen säännöstä toimii, mutta tuo 3 vuosikymmentä on jo huumoriheitto tuonne loppuun (naurunaama lopussa.. Eikö voisiko vihjata siihen suuntaan, että loppu on jo vähän sarkasmia??).

Ei elämää saa ottaa liian vakavasti. Kyllä tässä olen mieheni kanssa ollut reilut kymmenen vuotta yhdessä ja monta ala- ja ylämäkeä on tullut koetuksi yhdessä, joten naiviksi on turha syyttelemään alkaa. Ja ei tuo mieheni suinkaaan se ensimmäinen mies ollut kehen rakastuin. Kaksi lasta on hänen kanssa ja tänä aamuna hän toi minulle aamupalan sänkyyn yllärinä lasten kanssa. Kyllä minä tosiaan toivon, että tämä kestää tuonne 3-vuosikymmenen check pointille ja siitä vielä eteen päin.. Mutta elämä ei ole niin yksioikoista. Sehän tässä onkin parasta! :)

Yhteistyössä