Tapailen exääni ja haluan vauvan hänen kanssaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terhi

Vieras
En tiedä mitä tekisin ja en tiedä mikä entistä ukkoani vaivaa,hän on todella mustasukkainen minusta.
Tapailemme vähän väliä toisiamme ja ekaks vähän jutellaan,sit pussaillaan ja sit harrastetaan seksiä ilman.
Hän on sanonut ettei halua seurustella mun kanssani et en ole semmoinen ihminen kenen kanssa hän seurustelisi vaikka ollaan 2vuotta aiemmin seukattu,hän sanoo että tykkää minusta mutta haluaako hän seksiä vain mun kanssani vai mitä muuta??
Hän kyttää mun tekemisiä kaupungilla ja kotitalon edessä on kyttäämässä tai baarissa josta hän vie mut pois kotiinsa,sanoo jos en häntä tottele niin saat nähä mitä siitä seuraa mulle eli uhkailee vaikka rakastan häntä ihan älyttömästi niin en ymmärrä miksi hän kyttää minua jos hän ei halua olla mun kanssani?
Nyt olemma olleet ilman ehkäsyä,koska emme tarvi sitä hänen mielestään enään ja olen hänelle suosiolla antanut paljaalla laittaa minua,koska haluan vauvan hänen kanssaan vaikka hän ei myönnä et haluaa lapsia mun kanssani.
Kumpiko tässä käyttää hyväksi toista??

Mieti nyt, että tuollainen mies on sitten sinun lapsesi isä, jonka kanssa mahdollisesti sovit tapaamiset, jonka luona lapsesi viettää osan elämästään. Tai asuu saman katon alla kanssanne. Saatat itsesi melkoiseen loukkuun. Jos nyt jo kyttää, niin ei se siitä ajan kanssa ainakaan helpota. Ei ole tervettä, kenellekään teistä.

Anna ukon vain laittaa sua paljaalla,jos haluat lapsen oikeasti mitäs ei ukko käytä kumia oma moka,kyllähän aikuiset ihmiset tietää mitä tuollasesta seuraa ilman...
Saat exän nalkkiin niin oletta aina yhteyksissä lapsen kautta ja tiedä vaikka hän alkaa seukkaan sun kanssas myöhemmin.

Onko jostain toisesta kulttuurista tämä poikanen, vai oikeinko perussuomalainen juntti? Todella tyhmää pelleilyä. Hankkiudu eroon. Mustasukkainen kyttääjä on aina myös potentiaalinen hakkaaja! Tän olen oppinut kantapään kautta (kerta riitti ).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna ukon vain laittaa sua paljaalla,jos haluat lapsen oikeasti mitäs ei ukko käytä kumia oma moka,kyllähän aikuiset ihmiset tietää mitä tuollasesta seuraa ilman...
Saat exän nalkkiin niin oletta aina yhteyksissä lapsen kautta ja tiedä vaikka hän alkaa seukkaan sun kanssas myöhemmin.

Juu, tosi herkkupalalta tuo exä kuulostaakin!

Rakastan häntä todella paljon ja en voi elää ilman häntä,jota olen kokeillutkin etten tapaa häntä ja liikun eripaikoissa/välttelen häntä kaupungilla,en soita hänelle mutta mulle tulee aina kamala ikävä häntä.No ex on huomannut jos välttelen häntä ellei hän näe mua niin hänestä tulee utelias ja tulee kyttään olenko kotona jne...Hän ajelee mun auton perässä ja kattoo haikeena perääni.
Sitä en ymmärrä miksi hän sanoi:ettei me tarvita ehkäsyä ja olemme aiemmin käyttäneet kumia eli yrittääkö hän vain laittaa mut paksuksi etten voi tavata muita miehiä ja käydä baareissa ja voin antaa sitten hänelle kun hän on tökännyt mut raskaaksi vai mitä hän haluaa?

Alkuperäinen kirjoittaja sar:
sen takia se sua paksuks yrittää saada ettet enää liiku missäään. Haloo..

Jos hän onnistuu siinä että tulen raskaaksi hänelle niin olen miettinyt mitä hän aikoo tehä sen jälkeen jättääköhän minut vai jääkö ex mun luo koska odottasin hänelle vauvaa?
Hän ei asu luonani ainakaan vielä.En ymmärrä miksi en saisi liikkua missään vaikka olen monesti sanonut että rakstan vain häntä ja en voi elää ilman häntä niin miksi hän ei usko minua yhtään?
Voikohan tuossa käydä niin että jos saisin lapsen niin hän kohta laittaa mut uudestaan raskaaksi hänelle?

Alkuperäinen kirjoittaja eikö sulle jo vastattu:
Kyttääjä on mustasukkainen, eikä siitä hyvää seuraa. Taitaa sit olla näitä tummia miehiä...

Ihan suomalainen jätkä on kyseessä.Mistä tuollainen mustasukkaisuus johtuu yleensäkin?Haluaakohan hän vain seksiä pelkästään?

Alkuperäinen kirjoittaja terhi:
Alkuperäinen kirjoittaja eikö sulle jo vastattu:
Kyttääjä on mustasukkainen, eikä siitä hyvää seuraa. Taitaa sit olla näitä tummia miehiä...

Ihan suomalainen jätkä on kyseessä.Mistä tuollainen mustasukkaisuus johtuu yleensäkin?Haluaakohan hän vain seksiä pelkästään?

Ei. Se haluaa omistaa. Saat tästä miehestä vain ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos se luulee et sä käytät ehkäsyä...sä oot vaan sen vakipano et mitään muuta

Hän tietää etten käytä mitään ehkäsyä,koska hän on kysynyt minulta asiasta ja ei sanonut sitten mitään..Hänellä ei ole tauteja koska olen käynyt testeissä ja hän on myös käynyt testeissä niin ei ole hälläkään tauteja..
Meinaakko et hän oikein nauttii kun saa panna mua paljaalla koko ajan ja tuskimpa hän kellekkään on sanonut et hän laittaa mua koko ajan..

Harrastakaa vain ilman kohta sieltä ensimmäinen vaavi syntyy ja kun se on tullut maailmaan niin ukkosi alkaa uudestaan touhuaan torttusi ympärillä uutta vaavia sinulle ja sama jatkuu niin hän saa sut pysymään kotona sinun ja hänen lapsien luona,myös ukkosi saa torttua sinulta niin helposti et ei hän minnekkään ole lähössä :)
Kohta teillä on iso lesta perhe ympärillä,kun annat paljasta torttua koko ajan ukollesi ja ukkosi ajattelee vain paljasta torttua kuinka siihen on niin ihana laittaa siemenet kasvamaan..

Tää ei todellakaan ole mikään provo vaan tosi asia..Mitäs sitten vaikka haluan lapsen tämän ihanan tulevan isän kanssa.
Mitkä ne hedelmälliset päivät on jos ovis 24.8.niin saan sen vauvan itselle?

Yhteistyössä