V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Höpö pöpö höpö pöö. Jaarittele nyt vaan rauhassa, mua ei itseasiassa kiinnosta![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Höpö pöpö höpö pöö. Jaarittele nyt vaan rauhassa, mua ei itseasiassa kiinnosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liinu:Joo, onhan tuossa melkoinen ikäero kyseessä, mutta eikö se ole ihan näiden aikuisten ihmisten oma asia? Mistä te ulkopuoliset voitte tietää mistä suhteessa on kyse ja tuomita pelkällä mutu-tuntumalla?
ootko oikeesti sitä mieltä, että ihminen on aina järin fiksu valitsemaan suhteensa? Että jokainen muka parhaiten tietää aina mikä on parasta. Miksi ylipäätään on perheväkivaltaa ja pettämistä ja draamaa, psyykeongelmia mikäli me ihmiset olisimme niin viisaita aina valitsemaan oikein. Joku uskottelee elävänsä onnea joka sivullisesta näyttää hirvittävälle, ei ole ihan huuhaapuhetta, että suomi on ylikuormittunut psykiatrisen hoidon puolelta, mistä ne tapaukset kumpuaa kun me ihmiset kerran niin aikuisia ja fiksuja olemme elämään oikein...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
ei kiinnosta mutta jatkat edelleen? Ehkäpä SUN olis aihetta jo rentoutua?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liinu:Joo, onhan tuossa melkoinen ikäero kyseessä, mutta eikö se ole ihan näiden aikuisten ihmisten oma asia? Mistä te ulkopuoliset voitte tietää mistä suhteessa on kyse ja tuomita pelkällä mutu-tuntumalla?
ootko oikeesti sitä mieltä, että ihminen on aina järin fiksu valitsemaan suhteensa? Että jokainen muka parhaiten tietää aina mikä on parasta. Miksi ylipäätään on perheväkivaltaa ja pettämistä ja draamaa, psyykeongelmia mikäli me ihmiset olisimme niin viisaita aina valitsemaan oikein. Joku uskottelee elävänsä onnea joka sivullisesta näyttää hirvittävälle, ei ole ihan huuhaapuhetta, että suomi on ylikuormittunut psykiatrisen hoidon puolelta, mistä ne tapaukset kumpuaa kun me ihmiset kerran niin aikuisia ja fiksuja olemme elämään oikein...?
Ööö..tota tota, missä minun viestissä lukee, että ihminen on aina fiksu valitsemaan suhteensa???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
![]()
Mitä jos menisit vaikka päikkäreille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
![]()
Mitä jos menisit vaikka päikkäreille![]()
emmä voi mun on pakko nyt katsoo kuinka kauan sä viitsit vängätä, että kuinka harvinaisen hölmö tinkaaja siellä oikein on -kun sua ei kiinnosta mutta pitää silti jaaritella sontaa viestikaupalla
Käskit mun relata -tämähän on juurikin parasta viihdettä, nauraa sun kustannuksellas
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:En kertaakaan mielestäni ole väittänyt, että ihmiset osaavat valita aina kumppaninsa oikein. Tarkoitin, että ulkopuolisten voi usein olla vaikea tietää mitä jossain suhteessa oikeasti tapahtuu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liinu:En kertaakaan mielestäni ole väittänyt, että ihmiset osaavat valita aina kumppaninsa oikein. Tarkoitin, että ulkopuolisten voi usein olla vaikea tietää mitä jossain suhteessa oikeasti tapahtuu...
Et olekaan, mutta täällä on nyt näköjään joku joka ei ymmärrä lukemaansa sitten ollenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liinu:En kertaakaan mielestäni ole väittänyt, että ihmiset osaavat valita aina kumppaninsa oikein. Tarkoitin, että ulkopuolisten voi usein olla vaikea tietää mitä jossain suhteessa oikeasti tapahtuu...
Et olekaan, mutta täällä on nyt näköjään joku joka ei ymmärrä lukemaansa sitten ollenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lue keskustelu läpi ja mieti asiaa uudelta kannalta vaiks =) Lähdetäänpä aluksi siitä vänkäämisestä liikkeelle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missään en kirjoittanut rakkaudesta, vai mitä? Missään en sanonut kauniiksi ja ihanaksi, vai mitä?
Kannattaisi sisäistää lukemansa ennen kuin referoi, ettei käy noin nolosti kuin sulle että lainattu teksti ei ole yhtään sitä mitä valitat sen olevan :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lue keskustelu läpi ja mieti asiaa uudelta kannalta vaiks =) Lähdetäänpä aluksi siitä vänkäämisestä liikkeelle.
Ei tartte. Mä TIEDÄN itse, että EN kirjoittanut mitään, mitä sä väitit mun kirjoittaneenMä en tiedä kuinka sä kuvittelet, että jos sä jankutat viestitolkulla, asia muuttuu miksikään, ja hei, kuka tahansa ketjun lukenut voi asian todistaa. Mutta jatka toki, kun sua ei lainkaan kiinnosta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lue keskustelu läpi ja mieti asiaa uudelta kannalta vaiks =) Lähdetäänpä aluksi siitä vänkäämisestä liikkeelle.
Ei tartte. Mä TIEDÄN itse, että EN kirjoittanut mitään, mitä sä väitit mun kirjoittaneenMä en tiedä kuinka sä kuvittelet, että jos sä jankutat viestitolkulla, asia muuttuu miksikään, ja hei, kuka tahansa ketjun lukenut voi asian todistaa. Mutta jatka toki, kun sua ei lainkaan kiinnosta
![]()
Käh kähTaitaa sua ärsyttää
Hyvin onnistuin ja arvasin jo ekan viestin jälkeen ihan oikein mistä naruista vetää. *näyttää kieltä ja lällättelee *
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lue keskustelu läpi ja mieti asiaa uudelta kannalta vaiks =) Lähdetäänpä aluksi siitä vänkäämisestä liikkeelle.
![]()
Hyvin onnistuin ja arvasin jo ekan viestin jälkeen ihan oikein mistä naruista vetää. *näyttää kieltä ja lällättelee *
vittu mikä vajakki
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lue keskustelu läpi ja mieti asiaa uudelta kannalta vaiks =) Lähdetäänpä aluksi siitä vänkäämisestä liikkeelle.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:Jos mua tarkoitat niin mulla on ymmärryspuoli kondiksessa, mutta eri juttu haluanko sitten vaikka ärsyttää teitä hermoheikkoja ihan vaan siitä ilosta, joka aina syntyy kun palstalle tupsahtaa joku vastarannan kiiski jurruttamaan![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja se vanha tyttö edelleen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lue keskustelu läpi ja mieti asiaa uudelta kannalta vaiks =) Lähdetäänpä aluksi siitä vänkäämisestä liikkeelle.
![]()
Ja olitko sä se 22 vuotias nuori nainen? Jätä ainakin se nainen-sana pois käytöstä.....