Tapasin entisen "säädön" muutaman vuoden takaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Nyt on vähän hämmentyny olo enkä osaa mennä nukkumaan. Mä en oikein ymmärrä itteäni mutta tarviiko mun edes? On muutamaki tämmönen epämääräinen suhde ollut ja vieläkin ku näitä ihmisiä näen niin tunnen jotain tunteita ja niin nekin, ollaan lähekkäin ja flirttaillaan jne muttei sen enempää. Jotenkin mulla on vissiin vaikeuksia vetää rajoja pelkän ystävyyden ja muun välille. Tai sit on jotenkin turvallinen olo ku tietää vielä "kelpaavansa" niin monelle. Vaikkei nää kyllä mitään kummosia tapauksia ole, ei ole ihme, että kelpaan.

*terapioi itseään*

Mulla taas on se ex-poikaystävä - herraisä sentään - melkein 15 vuoden takaa, jonka kanssa edelleen ihan omituinen telepaattinen yhteys. Aina tiedetään sanomattakin, jos toisella on jotakin isoa menossa. Se on ihan kummallinen fiilis, jota ei voi järjellä selittää...

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Nonni :D Säki oot loppujen lopuks ihan tavallinen vähän päälle 20v tyttö :D

Tottakai :D En mä kauheasti palstalla näitä asioita (=rakkauselämää ) ruodi ku osallisena on silloin muitakin ku minä (tai tyttäreni) niin en koe oikeudekseni sillai ruotia :xmas: Mutta tästä ihmisestä ei ole tulossa mitään sen vakavampaa eikä ole kenenkään tunnistettavissa niin ajattelin höpötellä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Nonni :D Säki oot loppujen lopuks ihan tavallinen vähän päälle 20v tyttö :D

Tottakai :D En mä kauheasti palstalla näitä asioita (=rakkauselämää ) ruodi ku osallisena on silloin muitakin ku minä (tai tyttäreni) niin en koe oikeudekseni sillai ruotia :xmas: Mutta tästä ihmisestä ei ole tulossa mitään sen vakavampaa eikä ole kenenkään tunnistettavissa niin ajattelin höpötellä :laugh:

No mut kiva nähdä susta se tavallinenkin puoli, eikä vaan sitä superäiti puolta :laugh:

Mut hassua miten luonnolliselta tuntu istua toisen sylissä vaikka siitä on 1,5v ku ollaan viimeks nähty ja sitä ennen oli vissiin myös 1-2v näkemättä... Ku tyttö meni nukkumaan niin tuntu jotenkin ihan normaalilta mennä tosta noin vaa toisen syliin ja silitellä ja olla lähekkäin. Ooks mä päästäni (pahastikin) pipi vai olisko toi jollekin muulle voinu käydä? Eikä me edes pussattu tai mitään, kunhan oltiin ja sit toinen lähti kotiin ku mun *piti* mennä nukkumaan. (huomaattekste miten mä nukun...? :xmas: )

Mut hassua miten luonnolliselta tuntu istua toisen sylissä vaikka siitä on 1,5v ku ollaan viimeks nähty ja sitä ennen oli vissiin myös 1-2v näkemättä... Ku tyttö meni nukkumaan niin tuntu jotenkin ihan normaalilta mennä tosta noin vaa toisen syliin ja silitellä ja olla lähekkäin. Ooks mä päästäni (pahastikin) pipi vai olisko toi jollekin muulle voinu käydä? Eikä me edes pussattu tai mitään, kunhan oltiin ja sit toinen lähti kotiin ku mun *piti* mennä nukkumaan. (huomaattekste miten mä nukun...? :xmas: )

söpöä :)

Ihan normaalia :D Itekin joskus 4-5 vuotta sit jotenkin maagisesti aina ajautusin yhden tietyn eksän läheisyyteen ja maailman luonnollisin asia oli olla lähekkäin eikä koko asiasta tarvinnut edes puhua. Eikä siis mitään sen enempää kanssakäymistä tapahtunu.
Mut onneks siitäki päästiin eroon :laugh:

Alleviivaan siis että vaikka mun mielestä ko ihmisen kanssa on kiva sohvalla makoilla ja parin vuoden välein nähdä niin se on TODELLAKIN kaikilla mahdollisilla tavoilla niin väärä ihminen mulle minkäänlaiseen parisuhteeseen :laugh: Ehkä se siitäkin tulee se turvallisuudentunne... Ei oo mitään paineita. Joskus 15-veenä tosin haaveilin yhdessä asumisesta tän kanssa ja vaikka mistä :xmas: Nyt koko ajatus naurattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:

:ashamed: :saint:

:ashamed: :saint:

Just niin suloista kuin sulta voi kuvitella. :D Eikö tosiaan ole mitään fiiliksiä jatkon suhteen?

Just niin suloista kuin sulta voi kuvitella. :D Eikö tosiaan ole mitään fiiliksiä jatkon suhteen?

Kyseinen nainen käyttää paljon erilaisia päihteitä, tekee laittomuuksia, on mielenterveysongelmainen jnejnejne :whistle: Viettää hieman erityylistä elämää ku minä (nykyään) enkä todellakaan enää missään nimessä sekaantuisi häneen tän enempää, ku että vietetään kerran vuodessa pari tuntia jutellen ja telkkaa katellen.

Mutta on se kiva tietää, että joku edelleen välittää ja tykkää :ashamed: Meinaan ei tää yksinolo aina herkkua ole, vaikka oon toistaseks päättäny olla tekemättä asian suhteen mitään. Ennen ku keksin miks mä olen tällanen luuserimagneetti ja miks mä ihastun/rakastun kaikenlaisiin juoppoihin ja retkuihin ei varmaan ole hyvä yrittää parisuhdetta väsätä.

Mä haluisin vielä joskus jotain tollasta. Mut onkohan enää ikinä mahdollista, tuntea sitä isoa rakkautta, vai onko kaikki tässä nyt. Tunteetkin jo vuosia sitten kaverillistuneet. Ei edes lapsia siunaantunut, enkä niitä tähän haluakaan.

Kyseinen nainen käyttää paljon erilaisia päihteitä, tekee laittomuuksia, on mielenterveysongelmainen jnejnejne :whistle: Viettää hieman erityylistä elämää ku minä (nykyään) enkä todellakaan enää missään nimessä sekaantuisi häneen tän enempää, ku että vietetään kerran vuodessa pari tuntia jutellen ja telkkaa katellen.

Mutta on se kiva tietää, että joku edelleen välittää ja tykkää :ashamed: Meinaan ei tää yksinolo aina herkkua ole, vaikka oon toistaseks päättäny olla tekemättä asian suhteen mitään. Ennen ku keksin miks mä olen tällanen luuserimagneetti ja miks mä ihastun/rakastun kaikenlaisiin juoppoihin ja retkuihin ei varmaan ole hyvä yrittää parisuhdetta väsätä.

No sitten onkin ihan järkevää, ettet virittele mitään sen erityisempää. Olehan kuitenkin varovainen, ettei toinen rakastu liikaa. ;)

voih... niin tutun kuuloista... itsella joskun 10-v sitten alkoi soutaa-huopaa kuvio erään miehen kanssa, itse olin 17-v mies noin 8-v vanhempi, käytiin paljon ajelemassa, kalastamassa, kaakaoilla... ja teini tyttö oli ihan myyty. mutta ei siitä ikinä mitään tullut. edelleenkin pari kertaa vuodessa laitamme tekstareita, kyselemme kuulumiset. aina joskus näimmekin, ja ihan luonnolliselta tuntui jatkaa siitä mihin oli jääty.... mutta ei meista ikinä mitään tule, kaksi yksinäistä sutta.

Vaikka tavallaan itsellä on jossain määrin ikävä noita tunteita kun tuntee niitä vahvan ihastumisen ensimerkkejä ihan tutunkin ihmisen kanssa, niin toisaalta toi sinkkuus.. Ei vaan mun juttu. Oon jotenkin liian läheisriippuvainen varmaan :D

Nina, mä luulen että toi on erittäin hyvä idea jossain määrin analysoida omia pariutumiskäytäntöjään jos niihin vaikka jotenkin tietoisesti saisi vaikutettua ettei ainakaan turhaan itseään satuta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja 26v:
Mä haluisin vielä joskus jotain tollasta. Mut onkohan enää ikinä mahdollista, tuntea sitä isoa rakkautta, vai onko kaikki tässä nyt. Tunteetkin jo vuosia sitten kaverillistuneet. Ei edes lapsia siunaantunut, enkä niitä tähän haluakaan.

:( Jos tosiaan tuntuu että suhde on vaan kaveripohjalla niin olisiko kuitenkin parempi molemmille tehdä päätös joko yrittää omasta suhteesta löytää sitä uutta kipinää tai sitten etsiä sitä suosiolla muualta. Tietenkään ei toisen kohdalla voi sanoa mikä on oikea ratkaisu, mutta itse on vaikea kuvitella että pystyisi pidemmällä tähtäimellä olemaan onnellinen sellaisessa suhteessa miltä tuo kuulostaa :/

Yhteistyössä