Tapasin ihanan nuoren miehen...ja taidan olla ihastunut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seonnutko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seonnutko?

Vieras
Tapasin muutama viikko sitten aivan ihanan miehen..en kyllä ihan ekaksi siihen edes kiinnittänyt huomiota mutta sitten huomasin miten tuo mies katsoi mua kun oltiin ystäväni pienimuotoisissa tupaantuliaisissa. Siitä se sitten taisi lähteä..

Mies on tosi kiltti ja komea kun mikä! Jotenkin se rauhallisuus ja määrätietoisuus viehätti heti. Hänen kanssaan on tosi hyvä ja rento olla..vaikka aina jännittää ihan kauheasti kun tavataan..asuu samassa kaupungissa mutta töitten takia ei olla nyt nähty yli viikkoon kun tää mies tekee joskus keikka hommaa muualle..

Hän on huomenna tulossa minun luo illalla..olen hullunlailla järjestellyt kämppää..ehkä otetaan muutamat juomat jotta ollaan vähän rennompia..

Tuo mies on kyllä aivan ihana..niin suloinen jonka voisi syödä poskeen..

Mua vaan niiiiiin jännittää että mitä tapahtuu..vai istutaanko kädet ja jalat ristissä koko ilta.. :D Kerran ollaan pussailtu kiihkeästi ja tunsin kyllä miten mies tykkäsi..mutta mitään sen ihmeempää ei ole ollut..ja mietin että jos huominen ilta menee vähän liian kuumaksi niin..en tiiä, haluaisin ihan mielettömästi tuota miestä mutta miten kun ollaan niin vähän aikaa tapailtu..mies on aika huono varmaan tekemään mitään aloitteita vaikka varmasti haluaisi...ääh, taidan vaan stressata turhaan..

no sen verran oon varustautunut ettei tarvii pelätä raskaaksi tuloa.Vaikka uskon että tuolta mieheltä tulee kun tykin suusta. :D

Tarkoitatko, että siltä tulee kuin tykin suusta kun ei ole päässyt viime aikoina ampumaan. Vai että laukeaako nopeesti?

No huumori sikseen, mutta ANNA MENNÄ! Anna virran viedä ja kato mitä tapahtuu. Muista kattoa että se ukko juo sopivasti. Ei liikaa eikä liian vähän... Ja hei... tuu kertomaan miten kävi!

[QUOTE="vieras";25047984]okei, teidän ikäero?[/QUOTE]

mää oon 24 ja mies 25. Tykin suusta sen takia, kun uskon ja luulen ettei oo ihan viime aikoina saaut, sen verran oli kankea..tai mistäs minä tiiän millanen uros se on. :D

[QUOTE="vieras";25048142]Mies on vanhempi kuin sä mutta otsikosta voisi olettaa että olisit itse paljon vanhempi. OK, kiinnostipas taas paljon.[/QUOTE]

Mäkin odottelin että muikki olis ollut 35 ja "nuori mies" 21v...

Yhteistyössä