Auttakaas nyt mammat mua.. mitä teen tässä tilanteessa? Mielipiteenne on tärkeä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loukattu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin en halua antaa miehelle sitä iloa, että hän luulee, että on saanut mua kusetettua. Halusin kuitenkin esittää asian niin, että kaikki on mulle ihan fine..

voi kulta pieni, kun tuollaiset tyypit ei vaan välitä. Ja tuollaisista epätoivoisista selittelyistä ne vaan saa kuvan, että suhun kirpas, mutta käännät toisen posken. Ja se kannustaa niitä jatkamaan valitsemallaan tiellä.

Laitoin miehelle viestiä, että pitäisi salaisuuteni turvassa. Lisäksi kerroin, että mua on oikeasti tosi vaikea höynäyttää ja olen koko ajan tiennyt, missä mennään ja että olen vain niin tosi kiltti. Sanoin myös, että mies on hyvä tyyppi ja jatkossakin voidaan lenkkeillä yhdessä. Mutta eikö me molemmat tiedetä missä mennään ja hyvä niin :) Ollaan kavereita ihan kavereina.. jne liibaa..

Ihan kiva viesti mutta jätit sille oven auki nyt. Ens kerralla kun sillä ei ole naista lähettyvillä ja sitä alkaa panettaa niin se soittaa sulle, odotas vaan.

Halusin tahallani jättää tuollaisen "ovi on auki" viestin, sillä silloin mies ei ehkä tajua, että oikeasti on loukannut mua. En halua antaa hänelle sitä iloa, että mua on höynäytetty. Halusin hänen antaa ymmärtää, että tiedän missä mennään ja homma on mulle ok ja itsekin olen vaan halunnut pitää hauskaa.

Halusin tahallani jättää tuollaisen "ovi on auki" viestin, sillä silloin mies ei ehkä tajua, että oikeasti on loukannut mua. En halua antaa hänelle sitä iloa, että mua on höynäytetty. Halusin hänen antaa ymmärtää, että tiedän missä mennään ja homma on mulle ok ja itsekin olen vaan halunnut pitää hauskaa.

joo, mutta tyhmempikin tajuaa tuosta, että asia ei oikeasti näin ole.

No sä et vaan ollut sille se oikea, eikä se rakastunut suhun. Minkäs sille voi ja voiko sellasesta ketään syyttää? Itsekin tunnen ihan kivoja miehiä, jotka ovat olleet muhun ihastuneet ja vähän aikaa ollaan tapailtu. Mutta sitten olen huomannut että eipä mua kiinnostakaan tarpeeksi.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
No ihan oikein AP teit. Jos sun oloasi helpottaa nyt, että sait viestin laitettua. Mäkin olen sellainen, etten mä vaan voi antaa asian olla, vaan jotain jälkipuintia on oltava itseni takia.
En usko, että mies nyt on ihan varsinaisesti halunnut alusta asti sua höynäyttä. Pientä hyväksikäytön makua on, mutta en usko tuttavuutenne nyt ihan siihen pohjautuvan..

Toisaalta jos ei halua nyt mitään vakavampaa kenenkään kanssa, niin miksi etsii deitistä sitä oikeaa?....

Pää pystyyn vain ap. Et ollut miehen arvoinen :)

Mulle kävi kymmenisen vuotta sitten, parikymppisenä, hieman samalla tavalla, tosin lapsia ei ollut kummallakaan kuviossa mukana... Yli kolmekymppinen mies, jota seurani jaksoi kiinnostaa tasan siihen asti, kun ensimmäisen kerran pääsi mun housuihini useamman viikon tapailun jälkeen. Sen jälkeen yhteydenpito hiipui selvästi ja loppui kokonaan lopulta.
Myöhemmin kuulin, etten ollut ensimmäinen, jolle ko. mies oli saman tempun tehnyt enkä varmasti viimeinenkään. Pienen hyvityksen sain muutaman vuoden kuluttua törmättyäni mieheen aivan sattumalta kapakassa ja idioottihan kuvitteli pääsevänsä uudestaan mun pöksyihini :D Pari hänen seurassaan ollutta miestä oli todistamassa, kun sain sanottua kerrankin melko nasevasti :p

No aika klassinen temppu päästä pöksyihin tuollainen itsensä saalittely. Toimii.

Ja viestistäsi... Mies lukee sen, toteaa mielessään "niiiiin varmaan juu", pieraisee, poistaa viestin ja hekottelee tyytyväisenä kun onnistui taas ihastuttamaan jonkun pikkutsirpin itseensä.

Säilytä arvokkuutesi, anna jutun olla ja poista tyypin yhteystiedot. Pimpan perässä se oli jos heti seksin jälkeen juttu kuivui.

mutta voisiko vaan olla että se mies etsii itselleen elämänkumppania ja oli vilpittömästi aluksi kiinnostunut susta,mutta joku vaan sai hänet muuttamaan mieltänsä,ei välttämättä ole ollut tarkoituksella sua kusettamassa,joskus vaan saattaa yllättäen huomata että tää ei nyt ole se oikea,eikä siinä ole mitään sen ihmeellisempää tai vakavempaa..

Olen tehnyt samalla tavalla ja ihan vaan siksi, että meidän toinen tapaaminen muutti todella radikaalisti käsitystäni tästä miehestä. Tarkoitukseni ei ollut mitenkään "höynäyttää" tai käyttää häntä hyväksi vaan olin alussa vilpittömästi ihastunut tähän kaveriin, mutta se fiilis sitten vaan yhtäkkiä hävisi.

Yhteistyössä