Tapasin laivalla todella hirveän miehen!

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Istuttiin baarissa ja siihen tuli joitain ukkeleita juttelemaan muutama.
Niitä näitä jutusteliin ja kumottiin viunaa, niin kuin normaalisti kuuluu..
Tää yks siinä sitte rupes hiukan "lämmittelemään" en kuitenkaan ollu kiinnostunut hänestä missään muussa, kuin ehkä hengailumielessä.
No pilkku tuli ja porukka valui ulos yökerhosta. Menin röökille röökipaikalle tän yhden kanssa ja sen jälkeen oli suunnitelmissa mennä nukkumaan.
Tää mies vaan totes yhtäkkiä, että hällä vaimo ja lapsi hytissä, et mennäänkö johonki muualle.. :x
Noh, en ollu menossa minnekään hänen kanssaan. Kysyin vaan, että onko sulla kaikki ihan ok tuolla päänupissa? Siihen se vastas, että heillä ei oo oikeestaan seksielämää, kun se akka on raskaana ja niin saatanan lihava ja hänel ei oo muuta mahdollisuutta, ku käydä vieraissa. :o
Kerroin hänelle siinä vaiheessa, että olen ollu raskaana jokusen kerran ja tiedän, että sillon ei välttämättä oo niin hehkee olo. Muutenkin puolustin tätä vaimoparkaa minkä kiukultani kykenin...
Sitten tää veti hernekeitot nenäänsä ja rupes riehuu, että vittu monta tuntii on mulle ollu mukava ja sit mä kerron kaiken jälkeen, et mul on lapsia. |O
Helvetti, että harmittaa, ettei mun vireystasoni ollu korkeampi siihen aikaan aamusta, muuten olisin tasan keksiny jonkun jäynän sille sontiaiselle.. :kieh:

Ja ruotsalaispojat olivatkin sitte toinen tarina.
Eka ilta istuttiin semmosten kanssa ja niin autettiin tuoli pois perseen alta, kun huomattiin, että juomaa oli lähdössä hakemaan, aina kun sanoi jotain hauskaa, he kilistelivät olusiaan. Trubaduuri soitti kappaleita, mitä pyydettiin ja siellä irkkupubin nurkassa jokunen fiilistelypyörähdyskin tanssattiin. :)
Siinä vaiheessa päätin muuttaa ruotsiin.. :D
Fiilis oli katossa, kun kaikki olivat niin aitoja ja ihania.

Kunnes paluumatkan suomalainen palautti maanpinnalle.. |O

aaargh :laugh: kyllä on ukolla pokkaa... ottaa nii päähän tollaset!!! onnex itellä mies joka jaksaa kehua vaikka viimisimmillää raskaana ja kiloja ainaki +20 ja itestäni peilisyä katsoo supertankki... rupes nii kiehuu kyl

:headwall:

Ei juma*** mikä äijä!!! :o Onneksi puolustit vaimoa, vaikka tuskin tuollaiselle idiootille mitään päänuppiin meni, vaan siirtyi tod. näk. vonkaamaan seuraavaa. Mahtaako vaimo tietää minkälaisen k-pään kanssa on naimisissa.

Niin, että lapsellinen mies saa käydä vieraissa, mutta lapsellinen nainen ei? Tai siis mun mielestä vieraissa käyminen on hirveän väärin joka tapauksessa, mutta kummallinen logiikka tuolla miehellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Niin, että lapsellinen mies saa käydä vieraissa, mutta lapsellinen nainen ei? Tai siis mun mielestä vieraissa käyminen on hirveän väärin joka tapauksessa, mutta kummallinen logiikka tuolla miehellä.

No niin kai.. Mä oon sinkku, niin en vieraissa pystyisi käymäänkään. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No niin kai.. Mä oon sinkku, niin en vieraissa pystyisi käymäänkään. ;)

No, onneksi katot, ettet mene vieraissa käyvän kanssa sänkyyn...

Ei jumaliste :o . Siis kyllä mä olen tiennyt että monet käy laivalla vieraissa mutta että vielä niin että vaimo ja lapsikin on hytissä odottamassa :headwall: :headwall: .

Ihan uskomaton sika. Eikä vaimo-raukalla tietty aavistustakaan miehen sikailuista. Siis voi juma, nyt nousi taas verenpaineet taivaisiin.... :kieh: :kieh: :kieh:

Yhteistyössä