Tapasin miehen baarissa mistä tiedän onko mitään mahkuja suhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapasin kesällä miehen baarissa.Molemmat sen tuhannen tuiskeessa mutta numerot vaihdettiin.
Itse sitä mieltä ja varsinkin ite että ei baareista löydy ihmisiä.
Itselläni huono itsetunto ja muutenkin ujo.En uskalla suoraan kysellä.

Olemme kuitenkin nähneet satunnaisesti välillä useemmin ja välillä harvemmin.Harvakseen nähtynä koska molemmilla omat arki jutut vievät aikaa.

Tahti on ollut hidas kaveripohjalla menty juteltu paljon sekä baarissa että selvinpäin.Olimme treffeilläkin.
Seksiä emme ole harrastaneet ja oikeastaan pikkuhiljalleen tässä olkaan nyt suutelemis/halaamis vaiheessa.sekin aloitettiin yhdellä pikku pusulla ja seuraavalla kerralla oli jo paljon suutelua,halailua,hiusten silittelyä. Tämän jälkeen ei olla nähty.

Miltä tää kuulostaa? Voiko tästä tulla mitään? Tai miten edetä? Mies ei myöskään puhu ja itse oon huono tulkitseen ihmisiä.
Voivatko kaverit suudella? Tai kun ei ole ehdottanut seksiä niin ei halua ehkä vakavampaa?

Eikä se seksi ole pakollista tässä vaiheessa.
Ne lyhyet suhteet ja seksisuhteet on ainakin päättyneet hyvinkin pian.

Kiva ottaa näin rauhallisemmin ja tutustua kunnolla.
Mutta sitten vähän mietityttää. Toinen ei haluakkaan heti seksiä? Toinen haluaa olla kaveri mutta toisaalta suutelee ja halailee.
Kaipaako läheisyyttä..en tiedä pää sekoaa :)

Miten niin baarista ei löydä ketään? Miksi ajatellaan tuolla tavoin?

Moni pitkäaikainen suhde on alkanut baaritapaamisesta. Itsekin tapasin nykyisen avomiehen baarissa. Nyt on yhteinen talo ja yhteinen lapsi tulossa.

Itsellä ylensä nuo baarista löydettyjen miesten kanssa on ollut mini suhteita ja yhden illan juttuja.

Mietin vaan että kun eka kesti kauan että päästiin suutelu asteellekkin että jos se seksi tuntuu nyt vaan sen takia vaikeelta.
Kumpikaan ei uskalla ehdottaa tai tehdä alotetta.
Itse en ainakaan uskalla,ollut niin mahtavia keskusteluja ja ollut rankka vuosi niin kiva että saanut jutella.
Itse pelkään että jos ei tunne samoin niin pilaan tämän kaveri suhteen.

Kumpaakin, jos ei ole seksuaalista vetovoimaa niin suhdetta ei tule.
Oman kokemukseni mukaan.

Näin. Mutta kun en tiedä sit mitä ajattelee.haluaisko seksiä mutta ujostelee myös.
Mutta suutelisko se mua jos olisin ällötys?? Itsellä ainakin niin, en mä tuolla suutele jokasta vastaantulevaa ainoastaan niitä jotka mua kiinnostavat.En siis mitään susi rumia ihmisiä :)
Mua taitaa vaan hämätä että sitä seksiä ei vielä ole ollut kun ylensä jo on ollut heti.
Tai jos haluaa seksin parisuhteeseen. En tiedä.

Kumpaakin, jos ei ole seksuaalista vetovoimaa niin suhdetta ei tule.
Oman kokemukseni mukaan.

Näin. Mutta kun en tiedä sit mitä ajattelee.haluaisko seksiä mutta ujostelee myös.
Mutta suutelisko se mua jos olisin ällötys?? Itsellä ainakin niin, en mä tuolla suutele jokasta vastaantulevaa ainoastaan niitä jotka mua kiinnostavat.En siis mitään susi rumia ihmisiä :)
Mua taitaa vaan hämätä että sitä seksiä ei vielä ole ollut kun ylensä jo on ollut heti.
Tai jos haluaa seksin parisuhteeseen. En tiedä.

Yhteistyössä