tapasin minä miehen.. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
viikonloppuna, nyt on perhosia vatsassa eikä ruoka maistu.. ihastunut? tosi vaikeaa tämä elämä :/ mies on mua 3v nuorempi 22 vuotias.. mietin, että kun pudotan pommin (mullon lapsia) ja muut jutut päälle, niin taitaa tähän asti kestänyt molemmin puolinen kiinnostus lopahtaa toiselta puolen... voiko tuon ikäinen olla mitenkään valmis tämmöseen? vaikkei tässä mitään naimisiin olla menossakaan, ei siinä. en tiiä.

ei se iästä ole kiinni =) Toki voi olla et hän tarttee aikaa sopeutumiseen.

Itse melkein tasan vuosi sitten tapasin 5 vuotta nuoremman miehen (sillon 26 ) ja mullaki 2 lasta ja kaikkee, mutta tässä sitä ny on asuttu yhdessäki jo puoli vuotta ja kaikki menee loistavasti =)

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
ei se iästä ole kiinni =) Toki voi olla et hän tarttee aikaa sopeutumiseen.

Itse melkein tasan vuosi sitten tapasin 5 vuotta nuoremman miehen (sillon 26 ) ja mullaki 2 lasta ja kaikkee, mutta tässä sitä ny on asuttu yhdessäki jo puoli vuotta ja kaikki menee loistavasti =)

ihanaaa :)) aikaa kyllä saa, yllin kyllin. itsekkin sitä tarviin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuntuu ihanalta, että voisi ehkä taas olla joskus onnellinen.

tiedän todellakin miltä susta tuntuu =) ota kuitenki rauhallisesti nyt ku valitettavasti on viel mahdollista et se ihanuus katoaa kun hän kuulee lapsista..kaikki ei oo niin valmiita tuollaseen tilanteeseen. Pidän kuitenki sormet ja varpaat ristissä sun onnen puolesta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuntuu ihanalta, että voisi ehkä taas olla joskus onnellinen.

tiedän todellakin miltä susta tuntuu =) ota kuitenki rauhallisesti nyt ku valitettavasti on viel mahdollista et se ihanuus katoaa kun hän kuulee lapsista..kaikki ei oo niin valmiita tuollaseen tilanteeseen. Pidän kuitenki sormet ja varpaat ristissä sun onnen puolesta :hug:

todellaki koitan pitää ajatukset ja tunteet kurissa.. ei sitä koskaan tiedä miten käy. kiitti kiitti :)

Mitä sä itse haluat siitä miehestä?

Jos elämänkumppania lapsiperheen arkeen- ei välttämättä helppo juttu hänelle.
Mutta jos haluat viettää hyvää aikaa, treffailla ja nautiskella niin mikä ettei! :D

Ole vaan varovainen ettet painosta nuorta miestä mihinkään perhe-elämään vielä, noin nuori sitä paisti saattaa vaikka alkuun innostua ja kun arki valkenee niin alkaa vapaus houkutella... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Mitä sä itse haluat siitä miehestä?

Jos elämänkumppania lapsiperheen arkeen- ei välttämättä helppo juttu hänelle.
Mutta jos haluat viettää hyvää aikaa, treffailla ja nautiskella niin mikä ettei! :D

Ole vaan varovainen ettet painosta nuorta miestä mihinkään perhe-elämään vielä, noin nuori sitä paisti saattaa vaikka alkuun innostua ja kun arki valkenee niin alkaa vapaus houkutella... :/

tällä hetkellä haluan vain tuntea edes jotain ihanaa. jo pelkkä viestittely ja mukavista jutustelu on kivaa. meillä ei edes olisi mahdollista yhteiseen perhe-elämään, kun asutaan ihan eri paikkakunnilla. enkä todellakaan haluaisikaan, vielä vuosiin ketään asumaan meidän kanssa. nimittäin ero entisestäkään ei ole vielä kunnolla ohi. tai edes kunnolla alkanut... vaikeaa kuten sanoin. nimenomaan treffailu riittäisi.

ois kiva kuulla lisää kokemuksia ikäeroista!! kun toisella on lapsia. onko naisten helpompi/vaikeampi suhtautua mieheen jolla on jo lapsia ennestään, kuin miehen naiseen? itsestä tuntuu, ettei haittais jos uudella miehellä ois jo lapsia, tosin vaikuttaa kun itselläni on...