V
vierailija
Vieras
Sellainen pehmeä ja hellä. Tuollainen kun kuiskisi korvaan talvi-iltoina lusikassa
Miten pelkästä äänestä voi mennä niin sekaisin? *Huokaus.. *
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oih! Satusetä-ääni on myös ihana! Sellainen Avara luonto -ääniÄäni on yllättävän voimakas vaikuttaja. Itselläni on erään henkilöstöpäällikön (nainen) mukaan sellaisen satusedän ääni![]()
Naiskollega joskus väitti, että mulla on seksikäs puhelinääni. Kai se sitten eroaa jotenkin mun normiäänestä![]()
Kyllähän puhelin vähän ääntä kuitenkin muuttaa.
Jokainen varmaan myös "kuulee" äänen eri tavalla tai ajattelee siitä eri tavoin.
Ja mulle on jotkut miehet sanoneet, että mulla on seksikäs puhelinääni. Itse inhoan omaa ääntäni ja varsinkin kaikissa tallenteissa. Kuulostan ihan kamalalta.Naiskollega joskus väitti, että mulla on seksikäs puhelinääni. Kai se sitten eroaa jotenkin mun normiäänestä![]()
Joku voi ajatella myös samoin tavoin.
Sitähän kai sanoinkin. Ei kaikki varmaankaan ajattele saman ihmisen äänestä samalla tavalla.
Ei kun sanoit että jokainen kuulee äänen eri tavalla. Oikeasti jotkut kuulevat samallakin tavalla.
On se varmaan noinkin. Ei ole ääniasiaa aiemmin sen kummemmin tullut mietittyä.