Tapasinpa tänään miehen, jolla oli oikein miellyttävä ääni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on työkaveri (mies siis), jolla on kanssa niin jalat alta -ääni, että huh. En tosiaan koe mitään vetoa tätä itteeni puolta vanhempaan herraan, mutta voisin varmaan rakastua siihen pelkän äänen takia :D Tähän saakka elämässäni mä luulin ettei kenekään ääni voi tehä sellasta vaikutusta

Ääni on yllättävän voimakas vaikuttaja. Itselläni on erään henkilöstöpäällikön (nainen) mukaan sellaisen satusedän ääni :)

Piispa?? Kari Joku? niin hänellä on ihana housut pois ja heti-ääni! Saisi puhuttua mut liittymään kirkkoon siltä istumalta. Ääni on erittäin merkittävä asia ihastumisessa. Joku Jupe Tuomola ssössöttämässä on täysi turn off tai se paratiisihotelli Janne :D hyi, ihan kuin joku keiju puhuisi kellarista.

Mulla on käheä ääni, ei sellainen
heleä, kirkas.
Se on ihan luonnostaan sellainen.
Ei ole tupakoinnin tai pullonpohjalle juonnin seuraus, kuten ehkä pubiruusuilla saattaa olla.:D

Mulla on heikko ja hento ääni. Sillä ei ehkä ketään voiteta. Mutta kyllä se pehmeä ääni on miehellä paras! Mulla oli yks työkaveri, jolla on oikein pehmeä ääni. Se kun tuli joskus lähelle ja neuvoi jossain jutussa tai kysyi vain kuulumisia, niin hrrrr! Muuten se ei sitten sytyttänyt, mutta ääni ja kohteliaisuus oli huippuluokkaa. (y)

• Tykkää
Reactions: famipala
Semmonen ns viskibasso naisella on kyllä totaalinen turn off. Hyi! Eikä kyllä saa olla myöskään mikään hento piipityskään.

Miehelläkään en kestä möreää ääntä. Ja sellainen kimittävä kanssa miehessä ällö.

Naiskollega joskus väitti, että mulla on seksikäs puhelinääni. Kai se sitten eroaa jotenkin mun normiäänestä (n)
Ja mulle on jotkut miehet sanoneet, että mulla on seksikäs puhelinääni. Itse inhoan omaa ääntäni ja varsinkin kaikissa tallenteissa. Kuulostan ihan kamalalta. :eek:
Ja mulla ei siis ole mikään kähisevä ääni, se vaan kuulostaa ihan vammaselta.:(:mad:

Mun ääni on semmonen ihme piipittävä, ja puhun hiljaa. En saa ittestäni tarpeeks ääntä ulos ja joudun toistelemaan sanomisiani useita kertoja. Miehillä tykkään semmosesta pehmeestä äänestä, joka on sopivan matala et tunnistaa mieheks eikä murrosikäseks :D

On muuten jännä, miten sopivan kumppanin ääni miellyttää, mutta miten äänestä (puhelimella) voidaan nykyisin tunnistaa esimerkiksi alkava Parkinssons (tai muut sairaudet, jotka muuttavat puheääntä). Mikäli kiinnostaa aihe, niin tässä video.

Yhteistyössä