tapeltiin miehen kans kännissä ja mies löi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruisa

Vieras
ikinä ennen ei ole lyöny. löi mua avokämmenellä ohimolle ja pääs aivan säti

aina olen vannonu et jos mies lyö niin ero tulee. mut ei se olekaa niin yksinkertasta :/

Mä tiedän ettei ole helppoa erota,mut usko mua,kun lyö kerran ni lyö toisen kerran! Aivan s...tanan varmasti.Mulla on valitettavasti kokemusta ja kun toisen kerran meni taju ja heräsin sairaalasta ni vasta silloin tajusin et jompikumpi pääsee hengestään.Onneksi ei ollu sen kusipään kanssa lapsia. Ja seuraavan kerran tapasin kaverin rosiksessa.

ja taatusti lyö seuraavankin kerran oli sitten ottanut tai ei! Mulle ex lupas muuttua ja mä pöljä uskoin ja turpaani otin monen monen kertaa ennenkä tajusin ettei se muutu

Vuosi on ehkä just sellanen aika missä alkuhuuma on ehtiny laantua ja ihmisen oikea luonto puskee läpi, joten kannatta harkita vakavasti että jättäis koko miehen. Paljon voimia ap:lle!

Jos lyö kerran niin lyö toisenkin. Nythän se kynnys on ylitetty, niin jatkossa se on helpompaa miehelle. Ja miten niin ei ole yksinkertaista? Meinaatko, että pitäis antaa anteeksi, kun oli humalassa? Humalassa noi yleensä tapahtuu, varsinkin ekat kerrat.

Mitäpä tähän sanoisi. Tiedät itsekin että tuskin jää yhteen kertaan. Tiedät että pitäisi lähteä nyt, kun olette ollut vasta vähän aikaa yhdessä.. Mutta koska rakastat, niin uskot että mies muuttuu, ettei mies enää lyö, uskot että te olette erilaisia, teillä ei väkivalta pahene kerta kerralta. Ja kun olette naimisissa, asuntovelkaisia ja teillä on kaksi lasta, itket sitä ettet lähtenyt ajoissa ja piilottelet mustelmia. :/

Tai voihan olla ettei teille käy näin.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kerro heti asiasta muille ihmisille!!
Älä jää ainakaan salailemaan
Aina tekee pahaa, kun tuollaista tapahtuu..
Mitä miehes tuumaa tuohon tapahtuneeseen?

no mies teki just niin ku olen täältä monesta miehestä lukenu eli pyysi anteeks ja sanoi et ei tapahdu toiste. mun on pakko viel ottaa asia puheeks miehen kans

Yrittäkäähän päästä eroon tuosta mustavalkoisesta ajattelutavasta. Kaikki miehet ei lyö toista kertaa, kokemusta on. Sitä paitsi aika usein nainen itsekin lyö, mutta se unohdetaan vain kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yrittäkäähän päästä eroon tuosta mustavalkoisesta ajattelutavasta. Kaikki miehet ei lyö toista kertaa, kokemusta on. Sitä paitsi aika usein nainen itsekin lyö, mutta se unohdetaan vain kertoa.

Aika usein? Mihin perustat tämän väitteen?

mulla ei auttanut muille kertominen mua ei haluttu uskoa siis miehen suvunpuolelta olivat tyyliin ei meidän poika sellasta tekis! Mun oma suku otti tosissaan mut en kuunnellut hetiä vaan jatkoin suhdetta niin pitkään ennenkä ite tajusin et näin ei voi jatkua!

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:

mulla ei auttanut muille kertominen mua ei haluttu uskoa siis miehen suvunpuolelta olivat tyyliin ei meidän poika sellasta tekis! Mun oma suku otti tosissaan mut en kuunnellut hetiä vaan jatkoin suhdetta niin pitkään ennenkä ite tajusin et näin ei voi jatkua!

Mä taas salasin kaiken n.6 vuotta..
Ehkä se kertominen mun kohdalla olis auttanu

Ap: onks teillä miehen kanssa muuten millainen suhde?

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:

Mä taas salasin kaiken n.6 vuotta..
Ehkä se kertominen mun kohdalla olis auttanu

Ap: onks teillä miehen kanssa muuten millainen suhde?

suhde muuten hyvä tietty me tapellaan aina välillä mut eikös melkein kaikki parit tee niin?

Mua ottaa päähän tollaset kommentit et jos kerran lyö niin lyö toiste. oma mies on lyönyt 20vuoden liiton aikana minua tasan kerran, eikä ole uudestaan mätkinyt tähän päivään mennessä.
Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia, ei heti sitä eroa kannata ottaa vaan yrittää selvittää asia ja ehdottaa miehelle vaikka jonkinlaista kiukkuterapiaa jos uhkaavaa käytöstä on ollut aiemminkin. itsekkin olen ukkoa tirvaissut joskus turpaan eikä hän minsta eroa ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se olekaan yksinkertaista, mutta Greippi on ihan oikeassa siinä, että jää harvoin kertaan. Kuinka kauan olet ollut miehesi kanssa yhdessä? '

vajaan vuoden

Eli miehen väkivaltaisuus on pysynyt piilossa tähän asti ja nyt tulee esiin näitä huonoja luonteenpiirteitä.

Muista, että vika ei ole sinun! Sinulla on edessä vaikea valinta, ei yksi lyönti rakkautta pois vie. Se on kuitenkin melko varmaa, että ihminen, joka käyttää väkivaltaa kerran käyttää sitä toistekin. Itse jättäisin miehen nyt, sillä ajan kuluessa eroaminen muuttuu vielä vaikeammaksi.
Voimia sinulle

Yhteistyössä