Mun mies löi mua eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MummoAnkka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miesten naisiin kohdistama pieninkin väkivalta on tuomittavaa, mutta annas olla kun nainen hakkaa miehen on se palstamammojen mielestä huvittava tapahtuma.

No, ei kaikkien palstamammojen sentään.

Mutta siinä olet ihan oikeassa, että miesten kokemaan väkivaltaan suhtaudutaan väärin. Ylläpidetään ensinnäkin sellaista mielikuvaa, että aggressio on miehiin liittyvä ominaisuus, vaikka naiset ovat myös aggressiivisia, myös ne tavalliset jotka eivät ole ketään lyöneet. Jokaisessa ihmisessä on aggressio.

Myös miehet suhtautuvat miesten kokemaan väkivaltaan väärin, myös monien miesten mielestä naisen pieksemä mies on koominen ja säälittävä tapaus, ja se on väärin. Mutta onko se ihme, kun kuvitellaan edelleen että naiset eivät ole vihaisia tai väkivaltaisia, tai jos lapsesta asti vahvistetaan sitä "et kai sä nyt sentään tytölle hävinnyt"-asennetta.

Mutta uskon että muutos tapahtuu pikku hiljaa, ja miehetkin voi vielä puhua joskus vapaammin kokemastaan parisuhdeväkivallasta.

Kyllä minä miettisin sitäkin että jos tuollasen asian takia löi niin osallistuuko lapsenkaan hoitoon jos ei tavallisiin kotitöihinkään eli olisitko lapsen kanssa kuitenkin yksin? Meillä mies tekee pyytämättä tuollaset hommat.

Joko tää on alunperinkin provo porvoosta tai sitten täytyy ihmetellä mihin jotkut naiset/ miehet tyytyvät?!
Ei mulla ole koskaan ollut (ne pällitkään tapaukset) poikaystävää edes, joka olis huitonut mitenkään. Normaali-ihminen huutaa kun suuttuu tai lähtee pois, mutta ei lyö ketään, mitenkään. Piste.

[QUOTE="Galadriel";24487987]En mä sanonut, että se on ok. Mutta kun se on noin. Väkivallallakin on eroja. On kai se nyt eri huitasta kerran-pari kuin oikeesti pieksää.

Kaikissa meissä on aggressiivinen puolemme ja jossain oloissa se voi purkautua. Naisetkin lyö miestään, varmaan useemmin kuin mies naista. Siitä ei vaan miehet tuu viuraamaan nettiin.

.[/QUOTE]

Sinä olet sairas, jos oikeasti ajattelet noin. Sääli vaimoasi jos sinulla sellainen on.
Se kerta, jolloin meidän perheessä kumpikaan lyö tai edes huitaisee toista, on todellakin viimeinen. Ei mitään huitaisujakaan tarvitse sietää, koska "se on miehelle luontaista". Jessus.

[QUOTE="MummoAnkka";24487833]Mun mies löi mua eilen. Oon raskaana, viikko 25. Se ei ole koskaan ennen tehnyt sitä. Mua pelottaa. Tuntuu pahalta, jos meidän vauva joutuu elämään onnettomassa perheessä. Mitä mun pitäis tehdä? Oon aina ennen ollut sitä mieltä ja neuvonut muita, että jos lyö kerran, niin lyö toisenki kerran. Että pitäis erota. En uskalla kuitenkaan. Pärjäisinkö sitten yksin kun vauva syntyy.. Ja eroperhe on kauheinta, mitä voisin vauvalle ajatella.[/QUOTE]

miksi LÖI? Mikä oli tilanne? Mitä itse teit?

Käveli vaan ohi ja löi?