V
vakio pää harmaana
Vieras
Vakuutusyhtiöstä (Tapiola) tuli vahingonkorvaussumma tilille. Kyseessä sairauskulukorvaus.
Nyt sitten jäin miettimään että onkohan yhtiö maksanut laskut vai pitääkö minun itse ne maksaa?
Teimme kuten vakuutusyhtiön edustaja sanoi ja veimme kaikki laskut ne saatuamme hänelle ja hän pisti asian vireille. Sanoi että laskuja ei tarvitse maksaa itse ennen hänelle tuontia.
Mitenkäs teillä muilla on nämä maksuasiat menneet? Maksanko nyt nuo laskut tuosta summasta vai odotanko kirjallista päätöstä asiasta?
Nyt sitten jäin miettimään että onkohan yhtiö maksanut laskut vai pitääkö minun itse ne maksaa?
Teimme kuten vakuutusyhtiön edustaja sanoi ja veimme kaikki laskut ne saatuamme hänelle ja hän pisti asian vireille. Sanoi että laskuja ei tarvitse maksaa itse ennen hänelle tuontia.
Mitenkäs teillä muilla on nämä maksuasiat menneet? Maksanko nyt nuo laskut tuosta summasta vai odotanko kirjallista päätöstä asiasta?