Tappajakoirista MURHASYYTE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I hate dogs!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

I hate dogs!

Vieras
Tänään JIM kanavalta tulee klo: 23.55 ohjelma kaikille tappajakoirien omistajille jossa kerotaan että USA:ssa on annettu MURHASYYTE ja pitkä VANKEUSTUOMIO tappajakoirien omistajille jotka eivät lukuisista ihmisen päällekarkaustilanteista huolimatta tehneet mitään koirilleen ja koirat lopulta tappoivat yhden ihmisen. Toivoisin että samaa oikeuskäytäntöä ruvettaisiin toteuttamaan myös täällä Suomessa jotta tappajakoirat vähenisivät myös täällä ja niiden omistajat laitettaisiin vastuuseen tappokoneen hallussapidosta!

Alkuperäinen kirjoittaja I hate dogs!:
Tänään JIM kanavalta tulee klo: 23.55 ohjelma kaikille tappajakoirien omistajille jossa kerotaan että USA:ssa on annettu MURHASYYTE ja pitkä VANKEUSTUOMIO tappajakoirien omistajille jotka eivät lukuisista ihmisen päällekarkaustilanteista huolimatta tehneet mitään koirilleen ja koirat lopulta tappoivat yhden ihmisen. Toivoisin että samaa oikeuskäytäntöä ruvettaisiin toteuttamaan myös täällä Suomessa jotta tappajakoirat vähenisivät myös täällä ja niiden omistajat laitettaisiin vastuuseen tappokoneen hallussapidosta!

Peesi!

Ihanaa :flower: Mä olenkin jo pitkään odotellut koska ne kouluttamattomat hullut puudelit ja räkyttävät pikkumummon rakkaat, saadaan pois katukuvasta mammoineen, jotka ei osaa niitä pitää. Sit ne hyökkäilee muiden koirien kimppuun, ja lasten päälle hyppii yms. huoh, eikun lakimuutosaloitetta vetämään vaan

;)

:laugh:

varmaankin ainakin erilaiset mastiffit. itse kyllä pidän rodusta, mutta rotu ei ole hyvässä maineessa, sillä monet ei pätevät koirankouluttajat pilaavat näitä koiria, jolloin vahinkoja sattuu.
mielestäni kenneleiden vastuuta tässä asiassa pitäisi lisätä, jolloin he haastattelisivat ostaja ehdokkaita. näin ollen oikeat ostaja ehdokkaat (jotka siis perehtyneet näihin rotuihin) erottuisivat porukasta.
Yleensä vakavissa henkeä uhkaavissa tilanteissa koira on kaltoin kohdeltu tai esim. aivokasvaimen omaava yksilö.
mitään ei voi kuitenkaan yleistää.

Katsoin tuota dokkaria tässä eräänä päivänä ja kyllä KAUHISTUTTI sekin tapaus, jossa nainen raadeltiin kuoliaaksi oman kotioven edessä.. Omistajat eivät ottaneet mitään vastuuta, sanoivat että koirat ovat kilttejä?? Vaikka 30 todistajaa todisti toisin. HULLUA!!

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
tappajakoira.th.jpg
[/URL]

Meidän tappajakoiramme, Staffordshiren bullterrieri. Hirveä tappaja jo 10-vuotta :D

Ihana. :)

No mä olen sitä mieltä, että koira kuin koira on kouluttamattomana vaarallinen. Kookkaat saa vaan pahempaa jälkeä aikaiseksi.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että skotlanninterrierit vois kieltää tästä maasta, mua on purrut kaksi, toisesta kerrasta meinas lähteä näkö.

Ne eilisen dokan koirat ainakin oli olleet jossain pienissä tiloissa ja niitä oli pahoinpidelty, siis ennen kuin se pariskunta ne otti. Mikä tahansa koira sekoaa moisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
No mä olen sitä mieltä, että koira kuin koira on kouluttamattomana vaarallinen. Kookkaat saa vaan pahempaa jälkeä aikaiseksi.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että skotlanninterrierit vois kieltää tästä maasta, mua on purrut kaksi, toisesta kerrasta meinas lähteä näkö.

Ne eilisen dokan koirat ainakin oli olleet jossain pienissä tiloissa ja niitä oli pahoinpidelty, siis ennen kuin se pariskunta ne otti. Mikä tahansa koira sekoaa moisesta.

Osuit asian ytimeen, kun rottweiler/presa/dogo puree, se ei vain näykkää, vaan raatelee, siksipä niiden pito täytyisi olla luvanvaraista. Vai kuinka monta vakavasti loukkaantuntutta tai kuollutta lasta/aikuista vielä haluamme tähän maahan?

Ei se koosta ole kiinni .. Vähän luokituksia...:

Dr Brady Barr uses a special bite-meter to measure the force of each animal's jaw.
- NATIONAL GEOGRAPHIC

Alligators Bite 2125 lbs
A pit bull's bite force is 2000+ psi plus.
A Pit Bull bite is three times worse than a Rottweilers.
A Bull Terrier has 1200psi,
Hyena 1000 lbs
A Rottweilers has 800psi (Pounds Per Squire Inch Jaw Pressure).
Lion 940 lbs
Shark 375 lbs
Human 175 lbs

Eihän sillä ole väliä että mistä ne sekoo vaan nyt on kysymys siitä että sitä VASTUUTA ei voida laittaa sille koiralle vaan se täytyy kohidstaa siihen omistajaan eli IHMISEEN! Ihminen tule tuomita jos hänen omistamansa tappajakoira tekee jollekkin jotiain, siitä tässä on nyt kysymys!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Tällä perheellä oli vain 2 hullua rottista kolmesta. Ainakin siis osa on ihan jees näistäkin.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010030211228808_ul.shtml
Jos jonkun rotuinen koira tappaa lapsen niin siinä rodussa ei ole mikään "JEES", tiedä SE!!!!

Hui ne onkin pelottavia vaikka itsekin koiranomistaja niin tiettyjä rotuja pelkään :(

pienetkin "mammanpikkupuudelit" on kyl ärsyttäviä ja hampaat sattuu kun ne äkäsenä päälle tulee