Tappasin itseni jos sil ois merkitystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
http://www.youtube.com/watch?v=kWWZPhi2Qck

Tuossa biisissä on ne tuntemukset joita koin 2004 ja lähdin hoitoon, nyt tuntuu että taas mennään samassa.. :'(

Mikä on huonosti??En ole usein tällä palstalla,niin en tiedä...

Etsin netistä paikkaa, jonne voisin mennä pojan kansa yhdessä ja löytyikin.
Vielä kun saisi sossusta maksusitoumuksen.
Kiitos kun kukaan ei vittuile. :hug:

rupes itkettään,en oo ennen tuota biisiä kuullu---
kun tuntuu et elämä on ihan p........niin yhtäkkiä se aurinko paistaakin, ja onnellinen tunne valtaa sydämen. Ei kannata koskaan luovuttaa...

http://www.youtube.com/watch?v=kWWZPhi2Qck

Tuossa biisissä on ne tuntemukset joita koin 2004 ja lähdin hoitoon, nyt tuntuu että taas mennään samassa.. :'(

Saanko kysyä et missä olit hoidossa?Ei oo pakko vastata,mutta tulin ihan surulliseks puolestas,ja jos asuisin lähempänä niin tulisin olkapääks

Toi kappale on NIIN totta. Paitsi mä en ees juo tai polta. Mä tapan itseni pikkuhiljaa läskistymällä, isän suvussa ekat on kuollu sydäninfarktiin 50vuotiaana, mä taidan pistää paremmaks. Lääkkeet ois, muttei oo jaksanu niitä syödä ja nyt pitäs jaksaa aloittaa annostus alusta, pilkkoa 20mg lääkkeet 5mg, muuten tulee liian kauhee olo lääkkeitten aloituksen kanssa. Pelottaa talvi ja pimeä, telkkari ahdistaa, tulevaisuus ahdistaa, maailman pahuus ahdistaa. Ja pelottaa miten lapset tässä pahassa maailmassa, en mä tammöiseen niitä synnyttänyt. Maailma menee pahemmaksi koko ajan

Tiina suree äitiä. Huomenna olis ne 6-kymppiset ja en voinut mennä, en kestä sitä isäpuolta ja kaikkea väkeä.
Tärisin jo pelkästä ajatuksesta.

Soitin äitille että ethän suutu iäksi jos en tule, ei aikonut suuttua. Äiti ymmärtää nämä olot kun itse sairastaa paniikkia ja masennusta.

Nyt titityy-Tiina pelkää alkavansa taas juomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Etsin netistä paikkaa, jonne voisin mennä pojan kansa yhdessä ja löytyikin.
Vielä kun saisi sossusta maksusitoumuksen.
Kiitos kun kukaan ei vittuile. :hug:

Asiathan on jo paremmin, kun olet itse tiedostanut vaikeudet ja jo tekemässä asialle jotain.

:hug:
juuri näin. Toivottavasti saat sen maksusitoumuksen.

Voimia sinulle ja parempia tulevia päiviä-

ja usko siihen, että vielä sellaiset tulevat. Tosi pahasti särkynyt sydän voi vielä eheytyä. Ja voit olla vielä onnellinen.

Ja sen synkän synkänkin tunnelin päässä voi olla valoa

:hug:

Tuota... Pikkuveli 21v kuoli keväällä, oman käden kautta. :/ Koki että koko elämä oli pilalla, ettei hänestä olisi mihinkään... Kun noita on jälkeenpäin katseltu niin aika pieniä nuo asiat loppupelissä olivat, vaikka hänelle tuntuivat ylivoimaisilta. Kuitenkin korjattavissa kaikki, jos olisi tuon teon sijaan kääntynyt kertomaan ongelmista läheisille ja saanut apua. Uskoisin että muutaman vuoden päästä kaikki olisi ollut jo ihan toisin.

Nyt taas ...ei mitään. Lämpimästi suosittelen mitä tahansa muuta ulospääsyä tilanteestasi (mikä sitten onkin, en tiedä tarkemmin). :hug:

titityy, kaada ne juomat vaikka viemäristä alas, kirpasee kerran mut eipä kummittele ne mielessä. Sä selviät ilman niitäkin, niistä ei tuu ees hetken hyvää oloa silloin ku on masentunut ja ahdistunut. Pahentaa vaan oloa.

En päässyt kouluun ja se kai laukaisi taas tämän olon.
Hain toiseenkin paikkaan ja ensi viikolla pitäisi sieltä tulla tietoa.
Jos en pääse, lähden pojan kanssa KANille, mikäli saadaan maksusitoumus.

Mäki olin pohjalla tosi pahasti yhdessä vaiheessa,ja itsari-yrityksiä ym,mutta näin vaan olen selvinnyt "uuteen elämään" pikku hiljaa,ja vasta nyt voin sanoa olevani onnellinen ja tasapainoinen,mitä en ole aikasemmin ollut.. Olen yh-en missään tekemisissä sukulaisiin tms-mutta vihdoin olen onnellinen

En päässyt kouluun ja se kai laukaisi taas tämän olon.
Hain toiseenkin paikkaan ja ensi viikolla pitäisi sieltä tulla tietoa.
Jos en pääse, lähden pojan kanssa KANille, mikäli saadaan maksusitoumus.

Ai minne??

Yhteistyössä