Tappasin itseni jos sil ois merkitystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rinkeli-Martta, kiitos viestistä. Kirjoitan sinulle huomenna. Ihana viesti oli. =)

Harmaana, ei ole juomia. On niin paha olla että sekoilen jo ihan selvänä ja se on aika huono merkki. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
En päässyt kouluun ja se kai laukaisi taas tämän olon.
Hain toiseenkin paikkaan ja ensi viikolla pitäisi sieltä tulla tietoa.
Jos en pääse, lähden pojan kanssa KANille, mikäli saadaan maksusitoumus.

Ai minne??

http://kan.fi/

Kristillinen alkoholisti ja narkomaaniyhdistys.

Voimia sinulle kovasti!! Miksi kaikki tuntuu taas niin ylitsepääsemättömältä? Mikä on muuttunut niin paljon, että juominen houkuttelee enemmän kuin joku aika sitten? Mitä haluaisit elämältä, että voisit jättää juomisen? Arvosta itseäsi, elämääsi ja poikaasi ja hänen elämäänsä! Sinä voit tulla toimeen myös ilman pullon henkeä, sinun täytyy päättää niin ja hakea tukea päätöksessäsi pysymiseen! Tuolla jossain on joku joka haluaa olla juuri sinun kanssasi ja jakaa niin ilot kuin murheet, älä missään nimessä kadota toivoasi!!
Voimia sinulle nuori ihminen, elämä odottaa juuri sinua!! Voimahalaus!!

Minne päin KAN:lle aiot lähteä?

Rinkeli-Martta, kiitos viestistä. Kirjoitan sinulle huomenna. Ihana viesti oli. =)

Harmaana, ei ole juomia. On niin paha olla että sekoilen jo ihan selvänä ja se on aika huono merkki. :/

mun poika harrastaa tota räppiä ja tekstit on tommoisia aika paljoltikin vaik ei ne välttämättä tarkoita että on tosia. Mul on vaan hermot kireellä väliin kun joutuu tota kuunteleen mut aikansa kutakin.

Mut jos oikeesti tolleen ni kannattaa kyl heti huomen tai nyt mennä päivystykseen puhuun!

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysyy:

Ai minne??

http://kan.fi/

Kristillinen alkoholisti ja narkomaaniyhdistys.

Hienoa, että tommonenkin mahdollisuus on!!!!
Voimia!

Kannattaa ihmeessä mennä "hoitoon", jotta sinun olosi kohenee. Sitten taas jaksat paremmin. Sinä olet maailman tärkein ihminen lapsellesi, joka rakastaa sinua. Hänen takiaan kannattaa taistella. Oletko tässä välillä käynyt ammattiauttajan luona juttelemassa. :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
mä pääsisin enintää mielisairaalaan, jonne en halua. Oisin hullun leima niskassa sit loppuelämän, tosin ei kai toi loppuelämä oo kovin pitkä.

Voimia myös sinulle! Älä anna periksi, joku tarvitsee juuri sinua elämäänsä!

mun äitini on pahasti alkoholisoitunut ja ollut pakkohoidossa alkoholin käytön vuoksi muista siihen liittyvistä jutuista. Esim alko tulee houreita. oli siis psykoottinen vai miks ne sitä sano. Sanoi että mun esim. et mun pienin sisko on sairaalassa kun isäni talo mis sisko asu et on palanu ja mun isä on kuollut ja sisko on sairaalassa vaikka mikään noista ei paikkaansa pitanyt! Nyt on siis koti hoidossa mut viinaa menee vaik ei omasta mielestään oo mitään ongelmaa. Alkoholistia ei saa hoitoon jos ei se kyseinen henkilö sitä ite tajua ja halua hoitoa!

Mun veli juuri keväällä palasi hoitojaksoltaan kotiin: vielä toistaiseksi kaikki suunnilleen kondiksessa. Pelottavaa on se että mun mielestä sen kotoa ei juuri tukea tule, lähinnä vaimoa tarkoitan siis tällä. Pelkään että ratkeaa ryypylle taas aikaa myöten, mutta nautitaan nyt tästä hetkestä...

Yhden mun ystävän raittiuden yhdeksättä vuosipäivää juhlittiin juuri, mutta on töitäkin tehnyt asian eteen ja tekee edelleen: käy säännöllisesti tapaamisissa jne. Yhä vielä. Samoin miehensä, joka on ollut kuivilla jo yli kymmenen vuotta.
Paljon jaksuja täältä. :hug:

mä pääsisin enintää mielisairaalaan, jonne en halua. Oisin hullun leima niskassa sit loppuelämän, tosin ei kai toi loppuelämä oo kovin pitkä.

Mikä "hullun leima"?

Älä nyt hitossa toiste mieleipiteistä niin piittaa, että elämästäsi luovut!

No ei sen hullun leima (jos nyt sellainen tulee) ole niin raskas kantaa
:D

Yhteistyössä