Tappelu synttärilahjasta - äiti vei voiton =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli meillä edessä 6v syntymäpäivät ja likan kanssa ollaan väännetty tovi kättä siitä, mitä hän haluaa lahjaksi tai pikemminkin, mitä hän tulee saamaan lahjaksi.

Neiti haluaa Brazin ja äiti on jyrkästi sitä mieltä, että Barbie on pikkutytölle paljon parempi lelu, lelun ulkonäöllisiin syihin vedoten.

Neiti antoi sitten toisen toiveen...merirosvolaiva miehistöineen. Muuten ihan kiva, mutta äiti ei halua sota,- pyssy,- tms. leikkejä lastensa leikkivän, mikäli hän siihen kykenee suinkin vaikutamaan.

Juteltiin näistä asioista ja yhdessä tultiin siihen lopputulokseen, että eiköhän joku muukin kiva lelu löydy ja niin löytyikin. Neiti toivoi lopulta lahjaksi nukenvaatteita ja ne äitikin hyväksyi.

Eli vielä päästiin helpolla, ensi vuonna on jo varmaan pakko äidinkin taipua :/

Mun tytöllä on ollut Bratzeja jo kauan. Ekan (Bratz baby, sellainen iso) taisi saada 3 v lahjaksi.
Ne on vaan nukkeja. Ja niin epärealistisen näköisiä, ettei lapsi voi edes kuvitella että naisen pitäisi sellaiselta näyttää, Barbien kanssahan asia on hieman toisin.

Barbie on muuten alkanut hiukan muistuttaa brazia- mun mielestäni ainakin.
Pistettiin nuket riviin ja huomasin että mun vanhalla barbiella on pienempi pää ja huulet kun tyttäreni upouudella. Rinnanympärys on myös pienentynyt, nykyisen barbin vaatteet ei mahdu päälle vanhemmanmalliselle.

Huomioin vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Barbie on muuten alkanut hiukan muistuttaa brazia- mun mielestäni ainakin.
Pistettiin nuket riviin ja huomasin että mun vanhalla barbiella on pienempi pää ja huulet kun tyttäreni upouudella. Rinnanympärys on myös pienentynyt, nykyisen barbin vaatteet ei mahdu päälle vanhemmanmalliselle.

Huomioin vaan :)

Mies tuo Barbie:ta työmatkalta Pekingistä (siis ihan aitoja). Ja ne aasian markkinoilla olevat Barbiet ovat paljon sirompia ja pienipäisempiä kuin täällä myytävät.

Yhteistyössä