Tappelua miehen kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies nousi ylös vajaa tunti ennen mua. Tuli sit kiskoon mua hereille. Olin suht pahalla päällä kun väsytti ja olin jo pari tuntia vaan torkkunu ja kuunnellu lasten meteliä.
No mies oli saanut lapset keräämään tavaransa mitkä olivat aamun aikana levittäneet ja lisäksi vanhin siivosi keittiön.
Istuin sit vähän aikaa sohvalla ja yritin herätä. Enkä oikein sanonu kellekkään mitään. Mies ilmeisesti odotti kiitoksia siivouksista ym. Ennenkuin ehdin kasata ajatuksia niin puhelin soi. Äiti soitti jostain tutkimuksesta missä oli erään nettipelin todettu auttavan luki häiriöissä. meillä yhdellä lapsista kyseinen ongelma.
No tulin koneelle kattomaan pelin tietoja samalla kun olin puhelimessa. Löysin ne ja sit siirryin pesuhuoneeseen lukkojen taa jatkamaan puhelua (teen aika monesti niin kun muuten liikaa meteliä) . Mies jäi lasten kans makoileen meidän sängylle.

Kohta tuli vanhin lapsista hakkaamaan ovea ja huutamaan et lopeta puhelu ja et iskällä on asiaa. Lopetin puhelun. Oli kestäny vajaa puoli tuntia. Tulin kysymään mieheltä et mitä asiaa. Tämä alkaa huutamaan et istut vaan puhelimessa ja koneella etkä tee mitään. Et sun piti alkaa tekeen jotain (ilmeisesti siivoamaan) . En muista ees kaikkea.

Mulla palo kans sit pinna. Vastasin jotain miehelle et on kumma jos ei osaa ite aloittaa omia juttuja jos oon puhelimessa tms.
Kävin syömässä aamupalan ja menin takas sänkyyn peiton alle.

Mies kävi välillä raivoamassa jotain. Lähinnä puhelimessa olemisesta ja koneella istumisesta.
Makasin sängyssä niin kauan et mies lähti johonki. Otti osan lapsista mukaan. En tiiä mihin lähti ja kuin kauan on. Joku kaveri sille soitti ja kuulin vaan kun sano et kattoo täällä kun akka makaa vaan sängyssä.

Ja ilmeisesti minä oon se jonka pitäis pyytää anteeksi.. Paljo on enää motivaatiota alkaa siivoamaan ym.

Alkuperäinen kirjoittaja no mistä;22495759:
tää kaikki niinku alko,oisko sun täytyny saada nukkuu kauemmin vai en oikeesti ymmärtänyt:/

Joo siis ois tarvinu pitemmät unet mut ei käytännössä mahdollista. Mutta siis yritin aamulla olla vaan hiljaa enkä räjähtää heti kun joku ärsytti. Mut kait tuo mies näki et oon pahalla päällä. Mut toisaalta tietää sen et oon aamulla kärtynen ennenkuin oon heränny kunnolla et ois antanu aikaa. Ja ton puhelun aikana sain sen heräämisajan. En vaan kerenny tehdä mitään ennenkuin mies sit alko huutamaan.
Et en minä tiedä kumpi tässä sen aloitti. Mies kait teki urotyön kun nousi ennen mua. Tekee sen noin pari kertaa vuodessa.

No onhan se nyt aika tylyä nakottaa vaan ja alkaa sit suoraan lätisee puhelimessa ja ronkkii tietsaa ennenku on ees vieressä oleville huomiotaan osoittanut. Ja sit vielä piiloutuu peiton alle..

Ajattelematonta syyllistämistä sinulta, olethan muistanut ainakin antaa miehellesi kun puutteessa olevat suuttuu helposti, virittelepä itsesi nyt eroottiseksi ja pukeudu seksikkäästi ja odottele miehesi tulemista kotiin, hyppäätä ratsaille ja annat miehellesi parhaan panon ikinä.

[QUOTE="a p";22495802] Mies kait teki urotyön kun nousi ennen mua. Tekee sen noin pari kertaa vuodessa.[/QUOTE]

Kyllähän se tänään tekikin ison urotyön kun sinä vaan laiskottelit ja olit omissa maailmoissasi. Ei kannata koskaan kotona ollessa heittäytyä noin vapaalle, ei siitä hyvä seuraa. Olisit tosiaankin ollut iloinen ja kiitollinen miehen aktiivisuudesta. Tais joku krapula tai yöllä juhliminen tai joku koneella valvottu yö vaivata liikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vaatii tätä;22495821:
Ajattelematonta syyllistämistä sinulta, olethan muistanut ainakin antaa miehellesi kun puutteessa olevat suuttuu helposti, virittelepä itsesi nyt eroottiseksi ja pukeudu seksikkäästi ja odottele miehesi tulemista kotiin, hyppäätä ratsaille ja annat miehellesi parhaan panon ikinä.

No tämmösät joskus käy parisuhteessa, mutta hyvittele vaikka eroottisesti niin ainakin jää mieleen miehelle ;)

Erotiikasta ym sen verran et eilen käytiin kahdestaan ulkosaunassa. Vein sinne hienommat lasit ja juotavaa (alkoholitonta) . ja sit hieroin miehen päästä varpaisiin saunahunajalla ja huuhtelin veden kanssa, välillä heitin löylyä. Alettiin pesulle niin hieroin miestä suulla/käsin jne.
Eli en minä tiedä enää mitä mun pitäis tehdä? En minä aina jaksa olla hyvällä päällä.
Mutta siis oisko mun oikeasti pitäny keskeyttää se puhelu?? Ja en edes montaa kertaa viikossa ole puhelimessa et ei oo siitä kiinni että päivittäin puhuisin tuntitolkulla.

Mies edelleen jossain. En tiedä missä. Kait tuo olettaa et täällä on talo siivottu ja ruoka valmiina kun tulee takaisin.. Huoh ja se ulkosauna lämpiämässä.

[QUOTE="a p";22496120]Erotiikasta ym sen verran et eilen käytiin kahdestaan ulkosaunassa. Vein sinne hienommat lasit ja juotavaa (alkoholitonta) . ja sit hieroin miehen päästä varpaisiin saunahunajalla ja huuhtelin veden kanssa, välillä heitin löylyä. Alettiin pesulle niin hieroin miestä suulla/käsin jne.
Eli en minä tiedä enää mitä mun pitäis tehdä? En minä aina jaksa olla hyvällä päällä.
Mutta siis oisko mun oikeasti pitäny keskeyttää se puhelu?? Ja en edes montaa kertaa viikossa ole puhelimessa et ei oo siitä kiinni että päivittäin puhuisin tuntitolkulla.

Mies edelleen jossain. En tiedä missä. Kait tuo olettaa et täällä on talo siivottu ja ruoka valmiina kun tulee takaisin.. Huoh ja se ulkosauna lämpiämässä.[/QUOTE]

No harmi että kuitenkin riitaa vaikka yrität itsekin. Jokaisella on kuitenkin omat tavat toimia suuttuneena, joten en tiie. Ite ei päästetä riitaa kovin pitkälle, ei lähdetä lätkimään ns. Edellisesssä parisuhteessa oli sellasta ja se ehkä ahdisti eniten.

[QUOTE="a p";22496120]Erotiikasta ym sen verran et eilen käytiin kahdestaan ulkosaunassa. Vein sinne hienommat lasit ja juotavaa (alkoholitonta) . ja sit hieroin miehen päästä varpaisiin saunahunajalla ja huuhtelin veden kanssa, välillä heitin löylyä. Alettiin pesulle niin hieroin miestä suulla/käsin jne.

Mies edelleen jossain. En tiedä missä. Kait tuo olettaa et täällä on talo siivottu ja ruoka valmiina kun tulee takaisin.. Huoh ja se ulkosauna lämpiämässä.[/QUOTE]

Siinäpä se just onkin kun mies ei pääse loppuun asti, tollanen kiusioittelu ja härnääminen ie kyllä paranna suhdetta mitenkään olisit nyt hoitanut loppuun asti miehesi niin olisi varmaan paremmalla mielellä.

Yhteistyössä