Taraivon lyöminen? (Syy ei ole omaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Se tapahtui noin 2 vuorokautta sitten. Olin ulkona en ole itse juonnut kuin yhden Mojiton ja söin ravintolassa, sitten lähdin hotelille takaisin aika aikasinta on ollut kun tarkoitus oli lähteä aamulla Monacoon. En tiedä edes mistä juoksi joku kännissä oleva mies ja halusi halata minua, mutta putosi mun päälle ja mä löin takaraivon ja oli ko henkilöä vaikea saada pois päältä kun hän on painava ja kännissä on ollut. Onneksi ihmiset huomasivat ja yksi porukka on soittanut poliisit paikalle. Nyt juoksen jo toinen päivä poliisilaitoksella ja huomenna taas sinne kun he tekevät päätöksen mitä se mies tästä saa ja hän on edelleen putkassa. Mutta vaikka lääkärit minua tarkistivat ja sanoivat että kaikki kunnossa, nyt alkoi joku ihme olo vaikka 2 vrk jo mennyt, silmissä ihan kaikki tummana ja väsymys aivan hirveä, onko se ihan normaalia jos on sellaista iskua saanut? Itsellä on yhden poliisin hlön nro, hän on sen antanut jos tulee jotain tai olo pahenee, mutta kun en uskalla soittaa kun varma taas aamun asti olen jossain sairaalassa, he ottavat näköjään kaikki sellaista liian vakavasti ja ensimmäistä krt olin 10 tuntia sairaalassa. Ajattelin kysyä täältä että otanko rauhallisesti vai soitanko apua? Joskus aikoja sitten pääntärähdystä olen saanut ja muistan olo ollut paljon pahempi, nyt ei kipua tai ehkä pikkasen, mutta silmissä kuin kaikki tummana, pikkasen pelottaa, ehkä myös se kuumuus sen tekee ja paniikkia tapahtumasta joka ehkä tullut jälkekäteen? Minulla on varma joku kamala karma kun aina jotain sattuu ja tapahtuu tai ehkä pitäisi opetella joskus pysyä kotonakin, niin ehkä vastavia tilanteita ei tulee niskalle.

Yhteistyössä