V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Taidan olla poikkeus, sillä mun mielestä kaikkea täytyy syödä ja lautanen aina tyhjäksi. Äitini siihen aikanaan opetti, itsekin opetan samoin. Raja menee siinä, että jos ruoka tulee ykänä ulos, niin ei sitä enää laiteta siitä suuhun, eikä mennä pimeisiin huoneisiin, mutta pöydässä istutaan niin kauan, että lautanen on tyhjä. Isommat lapset saa ottaa itse valitsemansa määrän, joka on syötävä, mutta liiallisuuksiin ei voi mennä, kuten että voisi valita kaksi ranskalaista perunan soiroa, joka sekin on lapsen taholta testattu...
Ap:n laittama tapaus on sairasta, lasta ei saa satuttaa. Pimeät huoneet ja niskaotteet traumatisoi varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa on PAKKO olla virhe, koska mä olen täältä saanut varmaa tietoa siitä että tarhoissa ei tapahdu mitää tuollaista, kun siellä tädit vahtii toinen toisiaan.
Tämä on pakko siis olla palturia tai tapahtunut pph:lla, koska palsta on AINA oikeassa
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn sulta soraya:Siis miksi pitää syödä jos ei ole nälkä? 1v ei osaa vielä vastata onko nälkä vai ei, mutta pakko on syödä kaikki mitä täti iskee lautaselle? Jos lapsi ei syö niin se ei syö. Piste. Turha sitä on väkisin syöttää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa on PAKKO olla virhe, koska mä olen täältä saanut varmaa tietoa siitä että tarhoissa ei tapahdu mitää tuollaista, kun siellä tädit vahtii toinen toisiaan.
Tämä on pakko siis olla palturia tai tapahtunut pph:lla, koska palsta on AINA oikeassa
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:no eipä yleistetä. nyt täällä haukutaan päiväkodit lyttyyn jos jossain on tollainen kauhistus tapahtunut. mutta kun pph ei hoida hommaansa kunnolla ja lapsi karkaa ja hukkuu. niin silloin ollaan niin myötätuntoisia sitä pph;ta kohtaan :headwall:
Mun mielestä on ruoka-ajat, jolloin syödään, eikä silloin kun on nälkä. Jos on nälkä, niin mielestäni nälkätila on päässyt silloin jo liian pitkälle. Minä en kuitenkaan syötä väkisin kenellekään kukkurallisia lautasellisia todellakaan. Oma periaatteeni on, että pienet annokset ja jos haluaa enemmän, sitten otetaan lisää. Kun on pienet annokset, lapsi ymmärtää ja pystyy noudattamaan paremmin sen periaatteen, että lautanen tyhjäksi.Alkuperäinen kirjoittaja sulta soraya:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn sulta soraya:Siis miksi pitää syödä jos ei ole nälkä? 1v ei osaa vielä vastata onko nälkä vai ei, mutta pakko on syödä kaikki mitä täti iskee lautaselle? Jos lapsi ei syö niin se ei syö. Piste. Turha sitä on väkisin syöttää.
nostan jos sais vastauksen
Minut on varmaan aivopesty siihen lapsena ja se upposi minuun niin, etten osaa kyseenalaistaa sitä. Pidän sitä hyvänä käytöstapana. Eli minusta on ruma tapa jättää ruokaa lautaselle ja varsinkin ruoan hukkaan heittäminen on todella kiittämätöntä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Mihin perustuu "lautanen tyhjäksi"-ohje?
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Mihin perustuu "lautanen tyhjäksi"-ohje?
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:järkyttävää! Tiedän tapauksen jossa hoitaja pakotti 2,5v tytön syömään ruuat vaik koko pvä menis. Muut pihal, tyttö itki ja söi, nainen huus vieres. Tyttö oksensi, nainen suuttui ja retuutti vessaan ja käski ite siivota oksennuksensa kun muka tahallaan teki sen kuitenkin :O!!!!!!!!!!!!!!!!!! VANHEMMILLE SIT HYMYILLÄÄN ET IHAN HYVIN MENI PÄIVÄ. ÄLKÄÄ VIEKÖ ALLE 3V HOITOON! [/quo
jos saisin kuulla et meijän likal olis tollai,ni vetäsisin sitä hoitajaa varmaan turpaan.olisin varmaan niin vihainen että ei tosikaan.
jos lapsi ei syö,ni se ei syö,mutta muutakaan ei tule ennen seuraavaa ruokaa.näin mennään meillä.
luojan kiitos että meillä molemmat tytöt syövät hyvin ja kaikkea.
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:järkyttävää! Tiedän tapauksen jossa hoitaja pakotti 2,5v tytön syömään ruuat vaik koko pvä menis. Muut pihal, tyttö itki ja söi, nainen huus vieres. Tyttö oksensi, nainen suuttui ja retuutti vessaan ja käski ite siivota oksennuksensa kun muka tahallaan teki sen kuitenkin :O!!!!!!!!!!!!!!!!!! VANHEMMILLE SIT HYMYILLÄÄN ET IHAN HYVIN MENI PÄIVÄ. ÄLKÄÄ VIEKÖ ALLE 3V HOITOON!