K
kertokaas
Vieras
näkyykö se sille, kenen profiilissa olet käynyt? näkeekö siis sen keksityn nikin, joka käynyt sivuillaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Siellä saattaa olla jo se että sen sivun haltija näkee ketä ovat viimeisimmät kävijät tai ketä siellä on juuri sillä hetkellä.
IRC galleriassahan näkee viimeisimmät kävijät
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Siellä saattaa olla jo se että sen sivun haltija näkee ketä ovat viimeisimmät kävijät tai ketä siellä on juuri sillä hetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Siellä saattaa olla jo se että sen sivun haltija näkee ketä ovat viimeisimmät kävijät tai ketä siellä on juuri sillä hetkellä.
Missä siel IG:ssä näkee? Pitää mennä het tsekkaa, ketkä käyny mun sivuilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Siellä saattaa olla jo se että sen sivun haltija näkee ketä ovat viimeisimmät kävijät tai ketä siellä on juuri sillä hetkellä.
Niiden nimimerkit näkee, jotka on antaneet luvan näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Siellä saattaa olla jo se että sen sivun haltija näkee ketä ovat viimeisimmät kävijät tai ketä siellä on juuri sillä hetkellä.
Edelleen tyhmä kysymys, mut miten saan sit itteni näkymään, ts.annan luvan näyttää tyypeille kenen rohviilia oon käyny kyttäämässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Siellä saattaa olla jo se että sen sivun haltija näkee ketä ovat viimeisimmät kävijät tai ketä siellä on juuri sillä hetkellä.
Edelleen tyhmä kysymys, mut miten saan sit itteni näkymään, ts.annan luvan näyttää tyypeille kenen rohviilia oon käyny kyttäämässä?
Siellä jossain asetuksissa on sellanen kohta. Mä olen poistanut tunnukset ajat sitten, joten en osaa tarkemmin neuvoa, mutta joko Omat tiedot tai Asetukset tai joku sellanen, ja sieltä luet tarkkaan ne, mihin voi laittaa rastin. Ei niitä ole montaa vaihtoehtoa. Ehkä joku osaa neuvoa paremmin?