Tärkeä kysymys Facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kertokaa onko mitenkään mahdollista, ettei kaverilistallani oleva henkilö, saa ilmoituksia siitä mitä julkaisen ryhmässä johon hänkin kuuluu.
Tuntuu nimitääin vittumaiselta, kun tämä ihminen tulee aina kommentoimaan minun kommentteihini tässä ryhmässä, vaikka muuten ei tunnu ko.ryhmässä olevan muuten, ei ainakaan osallistu mitenkään.
Tunnen asian vastenmieliseksi, en haluaisi että tämä henkilö stalkkaa mitä julkaisen ryhmissä. Harmi että hän kuuluu sattumalota samaan ryhmään, vaikkei siellä mitään teekään (kuin saa ilmoituksia mun julkaisusita ja käy niistä tykkäämässä).
Facebookista en löytynyt mitään apua tähän vaivaan.

Kertokaa onko mitenkään mahdollista, ettei kaverilistallani oleva henkilö, saa ilmoituksia siitä mitä julkaisen ryhmässä johon hänkin kuuluu.
Tuntuu nimitääin vittumaiselta, kun tämä ihminen tulee aina kommentoimaan minun kommentteihini tässä ryhmässä, vaikka muuten ei tunnu ko.ryhmässä olevan muuten, ei ainakaan osallistu mitenkään.
Tunnen asian vastenmieliseksi, en haluaisi että tämä henkilö stalkkaa mitä julkaisen ryhmissä. Harmi että hän kuuluu sattumalota samaan ryhmään, vaikkei siellä mitään teekään (kuin saa ilmoituksia mun julkaisusita ja käy niistä tykkäämässä).
Facebookista en löytynyt mitään apua tähän vaivaan.
Estämällä tämän henkilön, ei hän näe sinun julkaisujasi. Sitten toki ei näe mitään muutakaan sinun julkaisujasi facebookissa, eikä edes löydä sinua sieltä.

Eikös muuten facebookin julkaisuissa pysty piilottamaan julkaisut tietyltä henkilöltä? En tiedä olisiko ryhmässä sama mahdollisuus. Joku "piilota julkaisu" tai "piilota henkilöltä" facebookissa on muistaakseni joskus ollut.

Yhteistyössä