TÄRKEÄ!Onko kellään ME&I:lle asiakaspalveluun numeroa?Perivät multa 170e liikaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laskusta puuttuu puhelin numero,laitoin viikko sitten sähköpostia enkä ole siihen saanut MITÄÄN vastausta.15 pvä pitäis maksaa jo perintään tuo lasku ja en varmasti maksa kun en saa yhteyttä meandi:lle.

Tarvisin siis kiireesti numeron sinne asiakaspalveluun.=(

Huonosti tuntuu löytyvän. Jotain nippelitietoa löytyy ytj.fi:stä:

http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2075649&kielikoodi=1&tarkiste=EAD3D2A1741E0EF3777C94B6E0DD596B31B599A9&path=1547;1631;1678

Meandi on siis Pretax City Oy:n nimellä tuolla yrittäjätietopalvelussa. Heidän yhteystietonsa taas ovat:

Pretax Oy
Antinkatu 3 C, 3. krs.
00100 Helsinki
Puh. 020 744 2400
fax 020 744 2420
Asko Schrey

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Innostuin nyt kaivelemaan, tässä lisää:

Pretax City
Antinkatu 3 C, 3. krs.
00100 Helsinki
Puh. 020 744 2400
fax 020 744 2425
Ulla Melgin
Juha Koivukoski

Eiku jaa, tässä on sama puhelinnumero. Koitapas soittaa tuonne.

Minä laitoin sähköpostia osoitteeseen meanditili@collector.fi, josta vastasivat laittaneensa viestini eteenpäin toimeksiantajalle. Vielä en ole saanut Meandi:ilta mitään vastausta. Yrittävät karhuta maksua vaatteista, jotka olen palauttanut...

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä laitoin sähköpostia osoitteeseen meanditili@collector.fi, josta vastasivat laittaneensa viestini eteenpäin toimeksiantajalle. Vielä en ole saanut Meandi:ilta mitään vastausta. Yrittävät karhuta maksua vaatteista, jotka olen palauttanut...

Multa karhusivat kerran vaatteesta, jota en edes saanut (myyjä oli palauttanut sen, kun oli tullut väärä koko).

joo, tosiaan multakin pyydetään rahoja paidoista jotka palautin. enkä saa sähköpostia menemään läpi. soitin yhtiöön prentax cityyn joka ei tiedä koko me&i:sta mitään, että sillä lailla!!! alkaa firman puuhat vähän haisemaan...

Ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Ja odotellessa ota yhteyttä vaikka kaikkiin yhteystietoihin, joita Meandin sivuilta löytyy. Lehdistölle siellä on olemassa tällainen yhteys: anna.stenberg@meandi.fi

Todella outoa, ettei firmalla ole kunnon yhteystietoja. Jos olisi vähemmän tunnettu firma, niin tuollaista pidettäisiin erittäin epämääräisen firman merkkinä. Kaupparekisterissäkään ei ollut puhelinnumeroa.

Kiitos näistä tiedoista!
Minulle oli tullut sähköpostiin lähes 40 euron lasku ko. yhtiöltä, josta en ollut edes kuullut aiemmin mitään. Googlaamalla löysin edes nämä tiedot, ja soitin äsken Pretaxille. Kas kas, Pretax on tilitoimisto, joka hoitaa Meandin asioita. Mies puhelimessa lupasi yrittää selvittää saamaani laskua, jonka mukaan tilaukseni on tehty sillä aikana kun löhösin itse Etelä-Ranskassa. Minulla ei edes ole lapsia, joten miksiköhän olisin lomani aikana intoutunut tilaamaan mm. vauvojen sukkia? Todella hämärää, ettei yrityksen yhteystietoja löydy MISTÄÄN.

Mutta kiitos teille kaksplussalaiset edes näistä tiedoista, toivotaan että Pretax selvittää tätä sotkuani!
Noora

Minulle tuli kanssa lasku 2 tilauksesta ja toisen olen aikoja sitten maksanut ja toisenkin ehdin palauttaa. Tämä oli viimeinen kerta kun tilaan tältä firmalta mitään. Minua ei nää enää näillä kutsuilla. sipe

Yhteistyössä