Tärkeä tiedoitus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: täällä "liputan" vanhan puolesta siksi,että sitä pystyy itse korjaamaan,vaan uusissa on kaikissa se hemmetin tietokone,tulee vaan ilmoitus,että joku on nyt rikki tms,niin lähde sitä sitten viemään huoltoon,eikä se vika sielläkään välttämättä selviä. :|
Että parempi ajella tuolla vm 88 autollaan,taikka sitten ottaa semmoinen malli,missä ei viellä ole niitä riivatun tietsikoita!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sari Margit:
:wave: täällä "liputan" vanhan puolesta siksi,että sitä pystyy itse korjaamaan,vaan uusissa on kaikissa se hemmetin tietokone,tulee vaan ilmoitus,että joku on nyt rikki tms,niin lähde sitä sitten viemään huoltoon,eikä se vika sielläkään välttämättä selviä. :|
Että parempi ajella tuolla vm 88 autollaan,taikka sitten ottaa semmoinen malli,missä ei viellä ole niitä riivatun tietsikoita!! :o

Vanhalla minäkin ajelen. Volvo V70 on vuodelta -97 ja sille voi öpaut kaiken tehdä itse.
Toki silloin jos esim moottori ei vaan käynnisty ja on muutenkin hengetön niin eipä siihen paljoakaan voi itse tehdä kun jotkut viat selviää vain korjaamon tietsikalla.

Cmabrigden yilopitson tuktimusken muakaan ei ole väilä msisä
>jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, aiona täkreä aisa on, että
>esnimmäinen ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla. Loput voiavt
olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin
ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan
kokoniasuuetna"

Yhteistyössä