Tarkoittaako tämä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kerroin täällä aiemmin nähneeni kamalaa unta, jossa minulla oli kaksi nappia kehossani ja toisessa luli "en jaksa olla enää raskaana" ja toisessa muistaakseni "haluan olla vielä raskaana" ja minun piti painaa toista niistä...ja väsyneenä painoin sitä "en jaksa olla enää raskaana"...
Vauva tuli samantien ulos, pieni elävä ihminen ja minun oli laitettava hänet roskiin...se oli aivan karmea uni......

Nyt näin sellaista unta, että meille syntyi vauva etuajassa ja jännitimme, jääkö henkiin...kuulin unessa kätilön sanat, kun vauva oli juuri tullut ulos, et "nyt syntyi pieni tyttö, mutta ei jaksanut elää kauempaa." Kuoli siis heti.

Ahdistaa. Mistä nämä unet tulee?:'(
Olen raskaana nyt viikolla 26 ja pelkään, että vauva syntyy etuajassa ja olen kokoajan pelännyt, ettei kaikki mene hyvin...en osaa oikein nauttia koko raskaudesta, pelkään vain...:ashamed:

Tuttuja painajaisia... Mulla siis eka lapsi syntyi rv:lla 29+5. Seuraavan raskauden aikana näin juuri tuollaisia unia. Vauva kuitenkin syntyi vasta 35+5. Kolmatta odottaessa kaikki meni hyvin ja syntyi vasta 39+1 ja ei ollut mitään tuollaisia unia.

Mitä enemmän pelkäät sitä enemmän näet niistä unia. Unet ovat vain alitajunnan tapa käsitellä asioita joita sinä ajattelet.

Unet eivät oikeasti ole enteitä. Älä huoli.

Ihminen käsittelee unissaan alityajunnan pelkoja.
Varmaan kaikki raskaana olevat, jotka yleensä näkee unia, näkee jotain synnytykseen liittyviä unia. Mä näin unta joskus vuosia ennen esikoisen odotusta kauheassa vauvakuumeessa, että synnytin kalan. Jotain siinä unessa oli, koska mä muistan sen vielä, mutta liitän sen siihen, että mulla oli kova vauvakuume ja mies ei halunnut lasta.
Alkoholistit näkee vielä vuosien raittiuden jälkeen painajaisia että juo ja herää kauheassa krapulassa ja ahdistuneena todetakseen että se oli unta.

Mä synnytin unessa nuken jolta tippui raajat pitkin sairaalan käytäviä ja juoksin paniikissa pitkin poikin yrittäessäni löytää niitä.

Lopulta minulla oli kädessäni pelkkä torso kun vauvan pää tippui huutaen linoleumilattiaan... kaamee uni :(