tarpeet ja tärkeysjärjestys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä, joku toinen, kuka milloinkin. Ei ensimmäistä eikä viimeistä kertaa.

Jos puuro on valmista, se ei räisky enää minnekään, vaikka mikä rämähtäisi keskelle sitä. Se on liian valmiina sitkeää ja hiukan limaista.

Minun puuroni ei ole valmista eikä toivottavasti koskaan ihan valmiiksi tulekaan. Mutta en minä nyt sentään ketä/mitä tahansa puurooni enää päästä hyppimään.

Voit käyttää myös ruiskukkia koristellaksesi vaikka hääpäiväkakun.

Viimeksi muokattu:
Minun puuroni ei ole valmista eikä toivottavasti koskaan ihan valmiiksi tulekaan. Mutta en minä nyt sentään ketä/mitä tahansa puurooni enää päästä hyppimään.
Ok. Päästit sitten akkamaisen ruikutuksen kun mitään vaaraakaan ei kerran ollut.
Ja ei, en voi käyttää ruiskukkia koristellakseni hääpäiväkakkua, sellaista en voi tehdä!

Viimeksi muokattu:
Minä näitä teinijuttuja ymmärrä...
Oletko siis jorissut kanssani ihan turhan takia? Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä?

Ihmisillä on vain aikaa roikkua netissä. Minun kotitietokone meni juntturaan ja saattaa kestää kauan ennenkuin saan sen huollosta.

Innostuin katsomaan tv-ohjelmia netistä. Nyt mietin miksi Kaisa valehtelee. Juttua ei löytynyt netistä. Kävin vilkaisemassa aiheesta kommentteja vauva-palstalla.

Mielipiteitä löytyy laidasta laitaan.

Kaisan höpinästä tulee elävästi mieleen elämäni samanikäisenä. Tuossa iässä saattaa tehdä ratkaisuja, jotka eivät kanna pitkälle.

Oletko ap. ajatellut kopioda tekstisi nettitikulle ja muokata tekstiä kirjaksi.
Minulla on nettitikku tuossa ruudun reunassa. Mietin aamulla ottaisinko jonkun jutun tikulle elleistä. Sitten päätin jättää sen väliin. Ellit on ellit ja muu elämä muualla.
Siinä tärkeysjärjestykseni tälle päivälle.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä