S
so
Vieras
Minä, joku toinen, kuka milloinkin. Ei ensimmäistä eikä viimeistä kertaa.Sinä ikään kuin rämähdät keskelle keskeneräistä vetelää puuroa. Ja läväyttäisit sen pitkin seiniä.
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä, joku toinen, kuka milloinkin. Ei ensimmäistä eikä viimeistä kertaa.Sinä ikään kuin rämähdät keskelle keskeneräistä vetelää puuroa. Ja läväyttäisit sen pitkin seiniä.
Minä, joku toinen, kuka milloinkin. Ei ensimmäistä eikä viimeistä kertaa.
Ok. Päästit sitten akkamaisen ruikutuksen kun mitään vaaraakaan ei kerran ollut.Minun puuroni ei ole valmista eikä toivottavasti koskaan ihan valmiiksi tulekaan. Mutta en minä nyt sentään ketä/mitä tahansa puurooni enää päästä hyppimään.
Ok. Päästit sitten akkamaisen ruikutuksen kun mitään vaaraakaan ei kerran ollut.
Puuroonhyppyvaaraa, räimähdysvaaraa - puhutaanko sitä samaa kieltä vai ei?Vaaraa?
so-so-soPuuroonhyppyvaaraa, räimähdysvaaraa - puhutaanko sitä samaa kieltä vai ei?
so on NIIN looginen, niin looginen että oikein pahaa tekee.so-so-so
Puuroonhyppyvaaraa, räimähdysvaaraa - puhutaanko sitä samaa kieltä vai ei?
Nyt täytyy tytötellä. No niin tytöt, takaisin asiaan!
Ot. Eipä tuo niin tärkeää.Rämähtää.
Oliko akkamainen ruikutus alkuperäinen viestini?
Ruikutinko akkamaisesti, vaikkei mitään vaaraa koskaan ollutkaan?
Puhutaan varmaankin samaa kieltä heti, kun hiukan tarkennat näitä, ystäväiseni.
Ot? Mitä se tarkoittaa? No, voi sehän on sitten harmi se, ettei se ollutkaan tärkeää. Minä kun just aloin ajattelemaan, että se olisi tärkeää. Voisitko kuitenkin tarkentaa sitä "vaara"-juttua? Kiitos.Ot. Eipä tuo niin tärkeää.
Off topic. Täysin turhaa turinaa.Ot? Mitä se tarkoittaa? No, voi sehän on sitten harmi se, ettei se ollutkaan tärkeää. Minä kun just aloin ajattelemaan, että se olisi tärkeää. Voisitko kuitenkin tarkentaa sitä "vaara"-juttua? Kiitos.
Minä näitä teinijuttuja ymmärrä...Off topic. Täysin turhaa turinaa.
Minä näitä teinijuttuja ymmärrä...
Oletko siis jorissut kanssani ihan turhan takia? Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä?