tärppäisköhän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nipsu

Vieras
Heissan allihuuppa! :)

Minulla on mielenpäällä seuraavanlainen asia.. Eli mulla on juuri tällä hetkellä irtoamassa munasolu. Tunnen sen tosi vahvasti, sillä mun munasarjoja pakottaa ihan älyttömästi! Se tuntuu myös selkäpuolella. Viimeisin rakastelukertamme oli sunnuntai ja koko viikonloppu oli ahkeraa yrittämistä. Sunnuntaina oli jo reilua liman eritystä. Pohdinnan aiheeni nyt onkin, että kuinkahan suurella todennäköisyydellä, jos meillä muuten ei ole mitään ongelmia hedelmällisyyden kanssa, voin tulla raskaaksi tuosta sunnuntain aktista?

Tämä on ensimmäinen kerta kun yritämme saada lasta. En siis aiemmin ole joutunut näiden asioiden kanssa kamppailemaan. Taidan varmuuden vuoksi vietellä mieheni tänäänkin, mutta tilannetta varjostaa mieheni mahatauti.. :)

Suuri kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen! :)

Yrittäisin kyllä sinuna kosiskella vielä tänäänkin tai vaikka huomenna niin mahkut varmaan paranisi, vaikka kyllähän ne siittiöt elää sen 3-5 vuorokautta.. pidetään peukkuja!

Suosittelen kans, että tänään vielä harjoitusta ja siemenet vaan sisään :)
Niin nousee tuo onnistumisprosentti aika taivaisiin ;)
Munasolun irtoamiseenkin voi kulua aikaa kuitenkin, vaikka tuntiset sen muuten oikein hyvin.
Siittiöt elävät (niinkuin tuossa ed. viestissä mainittiin) sen 3-5pv
Kuitenkaan liian usein ei saa sekstailla, ettei spermanlaatu ""huonone"" n. neljänpäivän välein on kaikista parhain tulos saada uusi elämä aluilleen.

Ahaa! Toi oli mulle ihan uusi tieto, et liian usein ei saa sekstailla. Mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna, niin onhan se järkeen käypää että siittiöt saavat rauhassa kehittyä.

Aina oppii uutta. :) Kiitos!

ja sen ovulaation tarkan päivän tietää vasta jälkeenpäin. Eli sitten kun ns ovislimat jotka edeltävät ovulaatiota loppuvat, on ovulaatio tapahtunut. Ymmärsikö tosta nyt. Eli joillain noita limoja voi tulla monena päivänä ja joillain vain juuri vähän ennen ovulaatiota ja niukasti.

Yhteistyössä