Tarttiskohan tolle naapurin juopolle viedä..

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
.. muutama CDeellinen musiikkia. :kieh: Pikkasen puuduttavaa kun se soittaa paria kolmea biisiä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Siis ihan oikeasti. Se pitää tollaisia n. puolen tunnin sessioita ympäri vuorokauden mihin aikaan sattuu ja huudattaa musaa. Mä en oikeasti liiottele kun sanon että nyt taas kerran se on soittanut sitä Ville Valon Summer Wine biisiä 7 kertaa ja jotain Kotiteollisuuden viisua. Yhteen aikaa se soitti aina sitä Moonlight Shadow biisiä, mikä on jotenkin outo valinta tollaiselta pitkatukkaisela juipilta..

Muuten tuo on aika harmiton, eikä toi musiikin soittokaan nii häiritse vaikka usein soittaakin, mutta kun siitä kyllä tietää että se lopettaa kanssa aika pian. Se on asunu tossa seinän takana kuitenkin jo yli 10 vuotta että eipä siitä viitti valittaakkaan. :D Eniten ehkä ärsyttää ne sen kaverit jotka norkoo meidän rapussa ja kolkuttelemassa sen ovelle..

Noniin ja nyt se lähti 8. kerran soimaan.. :o :headwall:

No myönnettäköön että mulla itsellänikin on se tapa että tulee soiteltua hyviä biisejä repeatilla kunnes ne ei enää ole niin hyviä. Mutta oikeesti kun mäkin jo osaan ulkoa nuo tuon CDeiden biisit, tiedä mikä tulee aina edellisen jälkeen. :laugh:

pitäsiköhän noille mun naapurin juopoille viedä megafoni et voisivat huutaa vielä pikkuisen lujempaa,ettei varmasti koskaan kukaan saisi nukkua tai juoda aamukahvia rauhassa, sairas pariskunta, tota on jatkunut jo viisi vuotta, ja melkein yhtä kauna ollaan yritetty saada häätöä niille, mutta isännöitsijä on niin onneton nyhverö että tossa ne edelleen asuu, tai ne on vuokralla, eli sen vuokranantajan pitäisi ne häätää, mutta ei sitä kiinnosta... olisinpa tuon tiennyt kun tämän asunnon ostin.. rasittavia...

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
pitäsiköhän noille mun naapurin juopoille viedä megafoni et voisivat huutaa vielä pikkuisen lujempaa,ettei varmasti koskaan kukaan saisi nukkua tai juoda aamukahvia rauhassa, sairas pariskunta, tota on jatkunut jo viisi vuotta, ja melkein yhtä kauna ollaan yritetty saada häätöä niille, mutta isännöitsijä on niin onneton nyhverö että tossa ne edelleen asuu, tai ne on vuokralla, eli sen vuokranantajan pitäisi ne häätää, mutta ei sitä kiinnosta... olisinpa tuon tiennyt kun tämän asunnon ostin.. rasittavia...

Eihän ongelmaperheitä voi häätää, pakko niilä on koti olla.

Minki olen kyllästynyt tämän talon allkisperheisiin, muttaisännöitsijä sanoi että sinun on vaan kestettävä, vaikka en saisi nukua kuin tunnin yössä. Ei se auta vaikka ollaan ajoissa maksettu vuokrat (yli 800e)
Jos isännöitsijä ei teemitäänotna yhteyttä pian jonnekin ylemmäs, kylläihmisten on saaatava kodissaan rauhassa olla, että joku TAHALLAAN teorisoi.

Yhteistyössä