V
vieras
Vieras
Kyl mä ehdottomasti tapaisin uuden kerran ja ehkä viel kolmannenkin
Itse harvemmin ihan ensitapaamisen jälkeen tiedän onko kiinnostusta vai ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sano ny se ikä
No ei sitä usko kukaan jos kerron!![]()
Mä uskon.....lupaan
24v. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl mä ehdottomasti tapaisin uuden kerran ja ehkä viel kolmannenkinItse harvemmin ihan ensitapaamisen jälkeen tiedän onko kiinnostusta vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sano ny se ikä
Mä uskon.....lupaan
No ei paha ethän sää oo itsekkään vanha jollen väärin muista??
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sano ny se ikä
tai teet niinkun joku joskus aikanaan,et laitat halukkaille yv:nä tiedon :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sano ny se ikä
Mä uskon.....lupaan
Täytän tasan kuukauden päästä 31...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sano ny se ikä
Mä uskon.....lupaan
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:jos ei täysin luotaan työntävä tapaus ollut, niin soita ihmeessä ja kato uudemman kerran jos vaikka alkais lämmittääkkin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sano ny se ikä
Mä uskon.....lupaan
Soita vaan ja kokeile toisen kerran![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Skarletilla muka itseään nuorempi mies!Varmaan joku epätoivoinen nössö joka halusi jo neitsyydestään eroon ja Skarletti oli sopiva uhri
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sano ny se ikä
Mä uskon.....lupaan
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:Just parhaassa iässä. Ei se kauaa vapaana pyöri, jos on mukava. Anna mennä nyt vaan, mitä sä siinä häviät!![]()