Tarttui 1½ viikkoa sitten eräs mies baarista mukaan ja pidettiin hauskaa

Mun tuttu "mies" 20vee seurusteli 34veen naisen kanssa.. Ja tapasivat aikoinaan niin, että toinen oli siinä koulussa opettamassa, missä toinen oli yläasteella :x

Joten tuohon verrattuna tein ikäero ei todellakaan oo paha! Mut oliko hyvä sängyssä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:
Just parhaassa iässä. Ei se kauaa vapaana pyöri, jos on mukava. Anna mennä nyt vaan, mitä sä siinä häviät! :)

Tai sitten siinä on jotain perustavanlaatuista vikaa, kun ei ole kelleen kelvannut :laugh:

Mun mies on tuon ikäinen ja valtaosa sen kavereista on alkaneet vakiintua vasta ihan lähiaikoina. Eikä kyse ole siitä, etteikö ottajia olisi. Vaan siitä, että nyt niillä on itsellään semmonen parisuhteenkaipuu.

millainen se aamu oli, kun lähti? oliko se edelleen mukava ja kiva? mä en soittais jos se oli nolona...

mä tapasin oman mieheni ravintolassa ja vein kotiini. aamulla ihastuin enempi hänen luonteeseensa ja huumorintajuunsa jne. olin myyty ja niin oli mieskin. naurettiin paljon.

Soitat ja tavat vielä toisen kerran, eiköhän se sillä selviä, että nappaako vai.
Itse kirjoitin yhdestä baarissa tapaamasta miehestä joskus kalenteriin, että tapasin sällin, ihna mukava mutta ei mitään erityistä. Lähin kuitenkin sen sällin kanssa treffeille ja sama tyyppi osottautui elämäni mieheksi :D Olemme olleet yli 10v onnellisesta yhdessä ja odottamme nyt kolmatta lasta syntyväksi syksyllä :)

Ei se kipinä aina syty ekasta silmäyksestä :)

Soita sille vain. Vaikka se pääsee vapaalle ambulanssilääkärin hommista, niin se ei muutamaan kertaan vastaa puhelimeen, ennen kuin asia tulee puheeksi sen sitoutuneen työkaverin kanssa. Sitten teillä alkaa suhde, joka saa pahan kolhun, kun se jää kiinni pettämisestä. Sä ajat sen ulos sen omasta kämpästä. Kaikenlaista muuta juttua tapahtuu, mutta lopussa se tulee takaisin Suomeen ja ottaa yhteyttä naispappiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Soita sille vain. Vaikka se pääsee vapaalle ambulanssilääkärin hommista, niin se ei muutamaan kertaan vastaa puhelimeen, ennen kuin asia tulee puheeksi sen sitoutuneen työkaverin kanssa. Sitten teillä alkaa suhde, joka saa pahan kolhun, kun se jää kiinni pettämisestä. Sä ajat sen ulos sen omasta kämpästä. Kaikenlaista muuta juttua tapahtuu, mutta lopussa se tulee takaisin Suomeen ja ottaa yhteyttä naispappiin.

Mikä tää juttu oikein on? Oliks tää jotain mitä ap:lle on ennenkin tpahtunu? :D

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

Mikä tää juttu oikein on? Oliks tää jotain mitä ap:lle on ennenkin tpahtunu? :D

No ei todellakaan ole tapahtunut. Aivan omiaan sepittää tuo Turbojurpo.

Kannustan tapaamaan tään tyypin vielä toisen kerran.Jos en miekään ois aikanaan mennyt toisille "rehveille" niin eipä tässä oltas yhessä isännyksen kanssa oltu 18 vuotta.Emmin ja emmin mut kaveri "pakotti" ja hyvä niin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Siis voiko yhden yön juttuja harrastaa myös sellaisten tyyppien kanssa, jotka eivät täytä omia laatuvaatimuksia parisuhteen tasolla?

Näköjään jotkut voi :puke: :x :x Mutta ekös se ole ihan yleinen vitsikin, kun niin monet yh-mammat sun muut nappaa baarista tyyliin "kunhan jonkun saa".. Tai siis, kunhan nyt joltain saa munaa..

Tosin, en kyllä itse irtosuhteita harrasta, joten en tiedä totuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Siis voiko yhden yön juttuja harrastaa myös sellaisten tyyppien kanssa, jotka eivät täytä omia laatuvaatimuksia parisuhteen tasolla?

Näköjään jotkut voi :puke: :x :x Mutta ekös se ole ihan yleinen vitsikin, kun niin monet yh-mammat sun muut nappaa baarista tyyliin "kunhan jonkun saa".. Tai siis, kunhan nyt joltain saa munaa..

No en todellakaan huoli ketä tahansa.

En minäkään mitenkään erityisesti haksahtanut mieheeni pariin ensimmäiseen tapaamiskertaan, mutta sitten kolahti ja kovaa. Hän on elämäni suuri rakkaus, ollut jo 23 vuotta. Onneksi en kävellyt onneni ohi.

:laugh: mitäs muuten ne miehet on, jotka nappaa baarista vaan jonkun mukaan "kunhan pesää saa"-periaatteella? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

En miettinyt sitä niin, vaan että onko se laajempi valikoima kuin tositarkoituksella miestä etsiessä? Tyyliin: "Ei peraa ikinä, rane ois hyvä mies mut se ei oo täällä, pate saa kelvata"?

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:

:laugh: mitäs muuten ne miehet on, jotka nappaa baarista vaan jonkun mukaan "kunhan pesää saa"-periaatteella? :whistle:

Kovia jätkä joita pitää ihailla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

En miettinyt sitä niin, vaan että onko se laajempi valikoima kuin tositarkoituksella miestä etsiessä? Tyyliin: "Ei peraa ikinä, rane ois hyvä mies mut se ei oo täällä, pate saa kelvata"?

No tietenkin parisuhdetta varten on tiukemmat vaatimukset kuin yhden illan juttuun. Mutta ei siihen yhden illan juttuunkaan kuka tahansa kelpaa vaan kyllä siihenkin vaatimuksensa on.

Mä olin tapaillut/soitellut nykyisen aviomieheni, lasteni isän kanssa kaksi viikkoa (tavattu kaksi kertaa tosin vain sinä aikana, muut puhelimessa =) ), kun olin jo päättänyt, että tällä tapaamisella sanon, et ei oikein...

Mutta. Siinä se sitten oli, kuin salaman kirkkaalta taivaalta. :D Se vaan kolahtikin. Nyt ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja naimissa. =)

Näköjään. Mä en kyllä ymmärrä koko yhdenyön juttujen ideaa. En ole niitä ehtinyt ikinä harrastaakaan. En vaan ymmärrä mitä saa irti sellasesta touhuamisesta uppo-outojen kanssa, ei vaan iske tippaakaan sellainen ajatus... Vielä kun aattelee, että varotoimista huolimatta voi joku tauti tai esim. satiaiset tms. hypätä matkaan, niin yök hyi yök.

Minua ei kiinnosta kenenkään tekemisten ruotiminen sinällään, vaan ihan uteliaisuudesta mielelläni kuulisin miten ja miksi jotain tehdään.

Eli, jos voidaan valita suuremmasta poolista se mies, ilmeisesti motivaatiokin erilainen kuin vaikka sokkotreffeille mennessä? Tällaiset minua kiinnostavat.

Yhteistyössä