Tartu tilaisuuteen!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avon-lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avon-lady

Jäsen
06.12.2006
128
0
16
Hei!

Avonin palkitsemisohjelmat uudistuivat! Aloittaville kauneuskonsulteille on nyt entistä paremmat kannustuspalkinnot. Voit myös kerätä omaa tiimiä entistä helpommin Vipkonsulttina ja saada omista tilauksistasi jopa -50% alennusta. Voit myös edetä tiiminvetäjäksi tai jopa aluejohtajaksi ja saada Avonista kokopäiväisen ammatin itsellesi. Edelleenkään aloitus ei maksa mitään. Jos haluat lisätietoa tai uuden esitteen laita minulle yviestiä. =)
 
Olisin tuosta Avonista kiinnostunnut :)

Mistä näen mitä uusi myyjä saa ilmasiksi myynnin mukaan vai onko mitään sellasta Avonilla kun ryhtyy mukaan?

Mikä tuo vip myyjä juttu on?
Mitä sen eteen pitää tehdä että saa sen -50% alennuksen?
Näänkö sen jossakin ihan kirjallisena, luotan kyllä siihen mitä vastataan mutta haluan sen myös lukea jostain Avonin sivuilta että ei ole mitään humpuukkia saada mukaan uusia myyjiä.

Mitä kuvastot maksaa ja kuinka usein ne vaihtuu?

Verotus?

Onko myyntipakkoa ja jos on niin millanen se on?

Testataanko tuotteita eläimillä tai niiden ainesosia?

Miten voin perustaa oman tiimin ja mitä siitä sillon saan?

Onko pakko rekrytoida uusia myyjiä mukaan?
Tuli vaan mieleen että tääl tyyliin joka toinen on hakemassa uusia Avon myyjiä, mitä saat siitä jos ryhdyn kauttasi myyjäksi?

Tässä nyt alkuun näitä kysymyksiä mitä on heränyt mieleen ajan myötä mutta nyt jaksoin ne kirjottaa tänne

 
Itse toimin Tampereella ja lähialueella Tiimivetäjänä.

Tiimivetäjät saavat "rekrytä" mistä päin suomea tahansa.

Itse pidän, että jos joku todellakin haluaa enemmän kontakteja ja henkilökohtaista opastusta niin palvelen mieluummin lähialueen kauneuskonsultteja.
Jokaisella omat tapansa toimia.


Vastailin tuonne väliin, enemmän tietoa saa sähköpostilla, joka lukee profiilisssa.


quote title="06.02.2007 klo 20:26 Kiinnostunnut kirjoitti"]
Olisin tuosta Avonista kiinnostunnut :)

Mistä näen mitä uusi myyjä saa ilmasiksi myynnin mukaan vai onko mitään sellasta Avonilla kun ryhtyy mukaan?
*Uusille kauneuskonsulteille on oma kannustusohjelma,
neljä kampanjaa kestävä.
Mahdollisuus ilmaisiin tuotteisiin.


Mikä tuo vip myyjä juttu on?
*Suosittelet uusia konsultteja, ja kun heitä on väh.viisi, alat saamaan alennusta joka lasketaan "tiimisi" myynnistä.
Alennus huomioidaan seuraavassa kampanja laskussasi.
Vip-konsultti ei tarvitse y-tunnusta.


Mitä sen eteen pitää tehdä että saa sen -50% alennuksen?
*Omassa tiimissä tarvii olla väh.5 aktiivista ja heidän myyntinsä perusteella sinulle annetaan alennusta.


Näänkö sen jossakin ihan kirjallisena, luotan kyllä siihen mitä vastataan mutta haluan sen myös lukea jostain Avonin sivuilta että ei ole mitään humpuukkia saada mukaan uusia myyjiä.
*Vip-konsultin etuisuuksista on kirjalliset paperit esim.tiimivetäjillä.
ja aluemyyntipäälliköillä.


Mitä kuvastot maksaa ja kuinka usein ne vaihtuu?
*1,50/5kpl ja 4,80/20kpl
Neljän viikon välein

Verotus?
'Kauneuskonsultti ja Vip-konsultti "omaan verotukseen".
Tiimivetäjä/johtaja y-tunnus.
Tarkista omat tulorajasi verotoimistostasi.


Onko myyntipakkoa ja jos on niin millanen se on?
*Kauneuskonsultilla ei myynti pakkoa.
Alennuksen saa yli 80e tilauksista ja toimituskuluitta postiin.
Vip ja tiimivetäjillä erilaisia tavoitteita.


Testataanko tuotteita eläimillä tai niiden ainesosia?
*Ei testata eläimillä. Avon lopetti eläimillä testaamisen 1989.

Miten voin perustaa oman tiimin ja mitä siitä sillon saan?
*Kun olet tehnyt ensimmäisen oman tilauksesi ja hoitanut laskun.
Sen jälkeen vaan ilmoitat halukkuudestasi.
Kaikki mitä saat riippuu omasta aktiivisuudesta ja tiimisi panostuksesta.

Onko pakko rekrytoida uusia myyjiä mukaan?
*Vippinä ei, tiimivetäjänä kyllä.

Tuli vaan mieleen että tääl tyyliin joka toinen on hakemassa uusia Avon myyjiä, mitä saat siitä jos ryhdyn kauttasi myyjäksi?
*Tiimivetäjillä on tavoitteita esim. ensi keväänä Rooma.

Tässä nyt alkuun näitä kysymyksiä mitä on heränyt mieleen ajan myötä mutta nyt jaksoin ne kirjottaa tänne


[/quote]<br><br>
 
Lisää tietoa löytyy avonin nettisivuilta:
www.avon.fi

Sitä kautta pystyy kanssa liittymään mukaan, mutta yhteydenotto sieltä kautta saattaa kestää useamman viikonkin. JOs haluat nopeasti mukaan niin minun kauttani saa tunnukset jopa päivässä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 08:19 Avon-lady kirjoitti:
Lisää tietoa löytyy avonin nettisivuilta:
www.avon.fi

Sitä kautta pystyy kanssa liittymään mukaan, mutta yhteydenotto sieltä kautta saattaa kestää useamman viikonkin. JOs haluat nopeasti mukaan niin minun kauttani saa tunnukset jopa päivässä. =)

Kyllä, ainakin alueella 006 otetaan yhteyttä myös netinkautta yhteystiedon jättäneille parissa päivässä.

;)
 
Vielä ehtii aloittaa tässä jaksossa. Mahtava tuotesetti kaikille konsulteille yli 180?:n tilauksesta (sis. rasvaprosetti-/askelmittarin, selluliittivoiteen ja leg perfector-voiteen)ja uusille konsulteille lisäksi aloituspakkaus. =)
 
Avonilaiset - PLEASE - jättäkää jo tämä palsta ja työkkärinkin sivut rauhaan!!! Olen kurkkuani myöten täynnä teidän tuputusta. Laitoin jo mailia työministeriöönkin, että poistavat mol:in sivuilta kaikki jälleenmyyntityötä tarjoavat työpaikkailmoitukset, koska ne eivät mielestäni ole oikeaa työtä - harva niillä itsensä tahi sitten perheensä elättää. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 23:36 PLEASE kirjoitti:
Avonilaiset - PLEASE - jättäkää jo tämä palsta ja työkkärinkin sivut rauhaan!!! Olen kurkkuani myöten täynnä teidän tuputusta. Laitoin jo mailia työministeriöönkin, että poistavat mol:in sivuilta kaikki jälleenmyyntityötä tarjoavat työpaikkailmoitukset, koska ne eivät mielestäni ole oikeaa työtä - harva niillä itsensä tahi sitten perheensä elättää. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Siinä suhteessa olen samaa mieltä, että jos ilmoittaa työpaikan avoimeksi, niin ilmoituksen jättäjän täytyisi olla työnantaja.

Oikeasta työstä olen eri mieltä; Kyllä kaikki työ on "oikeaa työtä". Tällä palstalla tosin jää kaikki muu työkeskustelu näiden verkostorekryyttien varjoon, mikä kieltämättä on ärsyttävää.

 
Kyllä tämä minulle ainakin ihan oikeaa työtä on ja minusta tämä palsta on nimenomaan työasioille suunnattu, "perhe ja työ". Miten erottelette, että joku ei ole oikeaa työtä? Avonillakin jokaisella on mahdollisuus edetä aluejohtajaksi asti ja siinä ei kyllä paljon muuta työtä ehdi lisänä tehdä. itsekin maksan tästä alvit ja verot, joten minusta tämä on ihan oikeaa työtä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 23:36 PLEASE kirjoitti:
Avonilaiset - PLEASE - jättäkää jo tämä palsta ja työkkärinkin sivut rauhaan!!! Olen kurkkuani myöten täynnä teidän tuputusta. Laitoin jo mailia työministeriöönkin, että poistavat mol:in sivuilta kaikki jälleenmyyntityötä tarjoavat työpaikkailmoitukset, koska ne eivät mielestäni ole oikeaa työtä - harva niillä itsensä tahi sitten perheensä elättää. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Itse haen mollin sivuilla yrittäjiä mukaan tiimiini ;)
Yrittäminen, jos mikä on työtä.

Tässä on itsensä pomo ja harva meistä tähän juuri sen takia ryhtyykään.
Tarvitaan pitkäjänteisyyttä, kunnianhimoa ja halua tehdä itselleen "oma työpaikka".

Annetaan heille mahdollisuus , jotka todella haluavat menestyä yrittämällä.
Se ei ole varmasti sinulta pois.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 15:37 TTA-Avon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 23:36 PLEASE kirjoitti:
Avonilaiset - PLEASE - jättäkää jo tämä palsta ja työkkärinkin sivut rauhaan!!! Olen kurkkuani myöten täynnä teidän tuputusta. Laitoin jo mailia työministeriöönkin, että poistavat mol:in sivuilta kaikki jälleenmyyntityötä tarjoavat työpaikkailmoitukset, koska ne eivät mielestäni ole oikeaa työtä - harva niillä itsensä tahi sitten perheensä elättää. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Itse haen mollin sivuilla yrittäjiä mukaan tiimiini ;)
Yrittäminen, jos mikä on työtä.

Tässä on itsensä pomo ja harva meistä tähän juuri sen takia ryhtyykään.
Tarvitaan pitkäjänteisyyttä, kunnianhimoa ja halua tehdä itselleen "oma työpaikka".

Annetaan heille mahdollisuus , jotka todella haluavat menestyä yrittämällä.
Se ei ole varmasti sinulta pois.

Ei ole minulta pois ei, mutta valitettavasti jonkun ressukan talous voi mennä siinä todella kuralle - päivärajoja ei tule jne. en suosittele ainakaan työttömiä lähtemään mukaan tähän jälleenmyyntitouhuun ollenkaan. Ei noilla jälleenmyyntitouhuilla elätä itseään muuta kuin ylälinjassa olevat korkeintaan ja siksihän he sitten joka paikassa yrittävät saada alalinjaansa porukkaa lisää kuten täältä ja mol:in sivuilta yms. Valitettavaa mutta totta. Sivutyönä jälleenmyyntityö on ok tai lastenhoidon lomassa, kun on hoitovapaalla tai äitiyslomalla - mutta päätyönä harva siinä itsensä elättää. Saathan sinä TTA tta haalia lisää porukkaa alalinjaasi, mutta siitä hyödyt etupäässä sinä itse. Minä ajattelen näitä mahdollisia mukaan lähteviäkin - he eivät sillä itseään elätä!! Kokemusta on kyllä - että en turhaan suutani pieksä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 19:36 PLEASE kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 15:37 TTA-Avon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 23:36 PLEASE kirjoitti:
Avonilaiset - PLEASE - jättäkää jo tämä palsta ja työkkärinkin sivut rauhaan!!! Olen kurkkuani myöten täynnä teidän tuputusta. Laitoin jo mailia työministeriöönkin, että poistavat mol:in sivuilta kaikki jälleenmyyntityötä tarjoavat työpaikkailmoitukset, koska ne eivät mielestäni ole oikeaa työtä - harva niillä itsensä tahi sitten perheensä elättää. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Itse haen mollin sivuilla yrittäjiä mukaan tiimiini ;)
Yrittäminen, jos mikä on työtä.

Tässä on itsensä pomo ja harva meistä tähän juuri sen takia ryhtyykään.
Tarvitaan pitkäjänteisyyttä, kunnianhimoa ja halua tehdä itselleen "oma työpaikka".

Annetaan heille mahdollisuus , jotka todella haluavat menestyä yrittämällä.
Se ei ole varmasti sinulta pois.

Ei ole minulta pois ei, mutta valitettavasti jonkun ressukan talous voi mennä siinä todella kuralle - päivärajoja ei tule jne. en suosittele ainakaan työttömiä lähtemään mukaan tähän jälleenmyyntitouhuun ollenkaan. Ei noilla jälleenmyyntitouhuilla elätä itseään muuta kuin ylälinjassa olevat korkeintaan ja siksihän he sitten joka paikassa yrittävät saada alalinjaansa porukkaa lisää kuten täältä ja mol:in sivuilta yms. Valitettavaa mutta totta. Sivutyönä jälleenmyyntityö on ok tai lastenhoidon lomassa, kun on hoitovapaalla tai äitiyslomalla - mutta päätyönä harva siinä itsensä elättää. Saathan sinä TTA tta haalia lisää porukkaa alalinjaasi, mutta siitä hyödyt etupäässä sinä itse. Minä ajattelen näitä mahdollisia mukaan lähteviäkin - he eivät sillä itseään elätä!! Kokemusta on kyllä - että en turhaan suutani pieksä.


Avon on uusi Suomen markkinoilla ja näin ollen nyt on jälleenmyyjille ja tiiminvetäjille Paljon tilaa sekä kysyntää.
Aluemyyntipäälliköitäkin haetaan -palkalla- Avoniin....

Aktiivinen ja myyntihenkinen ihminen pärjää myös tässä työssä.
Työttömyyteen en ota kantaa, itse voisin olla nyt työtön kotiäiti, mutta olen valinnut Avonin tarjoaman mahdollisuuden ja sitä kautta yrittäjyyden.

Ja hyötyä on laaja käsite,
ilman työtä EI minullekkaan todella mitään tule.
Eli se siitä "ylälinjasta" !

Niinhän se on suomalaisissa kiinni
"ettei kukaan saa hyötyä minusta mitään, mutta minun pitäisi vaan saada..."
:/


 

Yhteistyössä