Itse toimin Tampereella ja lähialueella Tiimivetäjänä.
Tiimivetäjät saavat "rekrytä" mistä päin suomea tahansa.
Itse pidän, että jos joku todellakin haluaa enemmän kontakteja ja henkilökohtaista opastusta niin palvelen mieluummin lähialueen kauneuskonsultteja.
Jokaisella omat tapansa toimia.
Vastailin tuonne väliin, enemmän tietoa saa sähköpostilla, joka lukee profiilisssa.
quote title="06.02.2007 klo 20:26 Kiinnostunnut kirjoitti"]
Olisin tuosta Avonista kiinnostunnut
Mistä näen mitä uusi myyjä saa ilmasiksi myynnin mukaan vai onko mitään sellasta Avonilla kun ryhtyy mukaan?
*Uusille kauneuskonsulteille on oma kannustusohjelma,
neljä kampanjaa kestävä.
Mahdollisuus ilmaisiin tuotteisiin.
Mikä tuo vip myyjä juttu on?
*Suosittelet uusia konsultteja, ja kun heitä on väh.viisi, alat saamaan alennusta joka lasketaan "tiimisi" myynnistä.
Alennus huomioidaan seuraavassa kampanja laskussasi.
Vip-konsultti ei tarvitse y-tunnusta.
Mitä sen eteen pitää tehdä että saa sen -50% alennuksen?
*Omassa tiimissä tarvii olla väh.5 aktiivista ja heidän myyntinsä perusteella sinulle annetaan alennusta.
Näänkö sen jossakin ihan kirjallisena, luotan kyllä siihen mitä vastataan mutta haluan sen myös lukea jostain Avonin sivuilta että ei ole mitään humpuukkia saada mukaan uusia myyjiä.
*Vip-konsultin etuisuuksista on kirjalliset paperit esim.tiimivetäjillä.
ja aluemyyntipäälliköillä.
Mitä kuvastot maksaa ja kuinka usein ne vaihtuu?
*1,50/5kpl ja 4,80/20kpl
Neljän viikon välein
Verotus?
'Kauneuskonsultti ja Vip-konsultti "omaan verotukseen".
Tiimivetäjä/johtaja y-tunnus.
Tarkista omat tulorajasi verotoimistostasi.
Onko myyntipakkoa ja jos on niin millanen se on?
*Kauneuskonsultilla ei myynti pakkoa.
Alennuksen saa yli 80e tilauksista ja toimituskuluitta postiin.
Vip ja tiimivetäjillä erilaisia tavoitteita.
Testataanko tuotteita eläimillä tai niiden ainesosia?
*Ei testata eläimillä. Avon lopetti eläimillä testaamisen 1989.
Miten voin perustaa oman tiimin ja mitä siitä sillon saan?
*Kun olet tehnyt ensimmäisen oman tilauksesi ja hoitanut laskun.
Sen jälkeen vaan ilmoitat halukkuudestasi.
Kaikki mitä saat riippuu omasta aktiivisuudesta ja tiimisi panostuksesta.
Onko pakko rekrytoida uusia myyjiä mukaan?
*Vippinä ei, tiimivetäjänä kyllä.
Tuli vaan mieleen että tääl tyyliin joka toinen on hakemassa uusia Avon myyjiä, mitä saat siitä jos ryhdyn kauttasi myyjäksi?
*Tiimivetäjillä on tavoitteita esim. ensi keväänä Rooma.
Tässä nyt alkuun näitä kysymyksiä mitä on heränyt mieleen ajan myötä mutta nyt jaksoin ne kirjottaa tänne
[/quote]<br><br>