Taru, 14, muutti aikuisen miehen luo ja päätyi myymään seksiä sadoille asiakkaille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Millainen äiti antaa lapselle luvan muuttaa vieraan aikuisen miehen luo. Joku oli tuolla Iltalehden sivuilla kommentoinut, että tämä Tarun tapauksen Mikko olisi se Kuopion yliopiston lehtori, mutta silti täytyy ihmetellä ...

Millainen äiti antaa lapselle luvan muuttaa vieraan aikuisen miehen luo. Joku oli tuolla Iltalehden sivuilla kommentoinut, että tämä Tarun tapauksen Mikko olisi se Kuopion yliopiston lehtori, mutta silti täytyy ihmetellä ...
Tämähän on juurikin se tapaus. Erittäin poikkeuksellinen vyyhti näiden lehtijuttujen perusteella ja olisi todella mielenkiintoista lukea yksityiskohtaiset tiedot. Mutta koska kyseessä lapsi ja suomalainen oikeus, niin mitään tarkentavia tietoja ei tietenkään koska saada.

Joka tapauksessa tämä ei ole mikään tavallinen seksuaalirikos, vaan asiassa on paljon nyansseja. Uhrihan oli lopulta täysin aivopesty. Kyseessä oli ilmeisesti SM-suhde, joka eskaloitui pakotettuun prostituutioon, mutta toisaalta ei ole tietoa oliko prostituutiokin osa sadomasokistista suhdepeliä. Miehen motiiveista ei ole tarkempaa tietoa tullut esiin.

Okei en huomannut sitä. Myönnän erehtyneeni tässä tapauksessa.
Oletko oikeasti noin sinisilmäinen? Jo ennen vuoden 2015 maahanmuuttaja-aaltoa, näitä ihan suomalaisia "Mikkoja" on ollut paljon. Itse olin intissä - 95 ja kyllä siellä liikkui tiedot siitä, ketkä ovat ns. iltavapaatyttöjä eli teinejä, joilta saa varmasti. Eihän siinä mitään, jos kyse olisi ollut täysi - ikäisistä teineistä, mutta suurin osa tytöistä oli 13-15 - vuotiaita ja jätkät kuitenkin 20 tai vähän ali/yli. Osa tytöistä oli hakijaa vailla, osa vaan kaipasi huomiota ja oli sitä saadakseen valmis mihin vain. Eräs tällainen tyttö sai porttikiellon kasarmialueelle, kun sotilaspastori yllätti hänet ottamasta poskeen kahdelta varusmieheltä sotilaskodin kappelissa

Ja jo omina teinivuosinani luokan tytöt hankkivat samanikäisille poikaystävilleen tupakkaa tai viinaa niin, että maksoivat hakijalle luonnossa...

Oletko oikeasti noin sinisilmäinen? Jo ennen vuoden 2015 maahanmuuttaja-aaltoa, näitä ihan suomalaisia "Mikkoja" on ollut paljon. Itse olin intissä - 95 ja kyllä siellä liikkui tiedot siitä, ketkä ovat ns. iltavapaatyttöjä eli teinejä, joilta saa varmasti. Eihän siinä mitään, jos kyse olisi ollut täysi - ikäisistä teineistä, mutta suurin osa tytöistä oli 13-15 - vuotiaita ja jätkät kuitenkin 20 tai vähän ali/yli. Osa tytöistä oli hakijaa vailla, osa vaan kaipasi huomiota ja oli sitä saadakseen valmis mihin vain. Eräs tällainen tyttö sai porttikiellon kasarmialueelle, kun sotilaspastori yllätti hänet ottamasta poskeen kahdelta varusmieheltä sotilaskodin kappelissa

Ja jo omina teinivuosinani luokan tytöt hankkivat samanikäisille poikaystävilleen tupakkaa tai viinaa niin, että maksoivat hakijalle luonnossa...
Ainahan tuollaista on tapahtunut. Mutta onko hyvä että Oulussa ja Hki tuomituista yli puolet on ulkomaalaisia? Ei ollut -95 tällaista. Mua pelottaa tuleva kevät ja kesä.

Ainahan tuollaista on tapahtunut. Mutta onko hyvä että Oulussa ja Hki tuomituista yli puolet on ulkomaalaisia? Ei ollut -95 tällaista. Mua pelottaa tuleva kevät ja kesä.
1990-luvulla ei ollut montaa muutakaan Ilmiötä/asiaa, mitä nykyisin on. Ja joitakin sellaisia ilmiöitä, joita nykyään ihmettelemme oli.

Tärkeintä on, että mahdollisimman moni rikollisista jää kiinni. Ehkä ulkomaalaistaustaiset eivät peittele tekojaan niin hyvin, että jäävät helpommin kiinni. Tekijän taustalla ei ole merkitystä vaan sillä, että tekijä jää kiinni ja saa riittävän ankaran tuomion. Valitettavasti tuomiot ovat nykyisin aivan liian lepsuja.

Ehkä ulkomaalaistaustaiset eivät peittele tekojaan niin hyvin, että jäävät helpommin kiinni. Tekijän taustalla ei ole merkitystä vaan sillä, että tekijä jää kiinni ja saa riittävän ankaran tuomion. Valitettavasti tuomiot ovat nykyisin aivan liian lepsuja.

Nämä partalapset eivät ole kylläkään älynlahjoilla pilattuja. Järjestään kaikki luonnollisesti uskonnolla aivopestyjä, kun tausta on mikä se on. Paikallaan polkevasta Lähi-Idästä

Eivätkä vieläkään ole sisäistäneet sitä että täällä sivistyneessä maailmassa tekijä jää aina kiinni, varsinkin Suomessa :)

Yhteistyössä