Tarviiko kamerassa sen linssin olla sellanen, joka pyörähtää sieltä ulos?

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
Ja anteeks mun sanavalinnat, en osaa paremmin. Siis kun mulla kamera oli jo alun alkaen hankala ton linssin kanssa, se jäi matkalla jumiin ja piti auttaa kokonaan ulos. Nyt on jumiutunut ilmeisesti lopullisesti.

Ja siksi himottais tää: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=445212&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20680

Onko tosta sitten jotain haittaa kuvan laadulle, et linssi on tuollanen vanhanaikanen?

Ei kamerassa itsessään ole vikaa, muuta kuin merkki. Itsellä samsungin kamera, ja muutamalla tutulla sama kamera ollut, ja samat viat heilläkin. Lataa hitaasti, Ilman salamaa kuvat ei onnistu, salamalla ylivalottuu jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja sani:
gigantista ei kannata ostaa mitään

Onko se sitten parempi jos ostaa saman kameran kalliimmalla jostakin muualta??

ite ennemmin maksan vähä enemmän, ku et ostan gigantista ja saan todella huonoa palvelua

Ok. :)

ei ehkä kaikissa giganteissa toki oo palvelu huonoa, mut missä ite oon asioinu on huono palvelu ja samaa on moni muukin sanonut.

gigantista ei kannata ostaa mitään

Onko se sitten parempi jos ostaa saman kameran kalliimmalla jostakin muualta??

ite ennemmin maksan vähä enemmän, ku et ostan gigantista ja saan todella huonoa palvelua

Ok. :)

ei ehkä kaikissa giganteissa toki oo palvelu huonoa, mut missä ite oon asioinu on huono palvelu ja samaa on moni muukin sanonut.

Voipi olla hyvinkin. Itse en oo ko. puljussa asioinut joten en tiedä. Mut tuon löysin vain hintavertailuhaulla, et siellä tuo kamera halvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:
Minkä merkkinen se kamera, jossa linssi jumitti? Ja mitä ajattelit tehdä sille?

Varmaan heittää roskiin? Oli Samsung.. ja joku alle satasen kamera, vuoden vanha.

Kannattasko jostain kysästä mitä maksais korjaus?

Mä oon melkein satavarma et uuden saa samaan hintaan, ettei tollasta halpaa paskaa kannata lähtee korjauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:
Minkä merkkinen se kamera, jossa linssi jumitti? Ja mitä ajattelit tehdä sille?

Varmaan heittää roskiin? Oli Samsung.. ja joku alle satasen kamera, vuoden vanha.

Kannattasko jostain kysästä mitä maksais korjaus?

Mä oon melkein satavarma et uuden saa samaan hintaan, ettei tollasta halpaa paskaa kannata lähtee korjauttaa.

Voi olla totta joo.

Googleta kameran nimi tuleeko mitään keskusteluja tms jostain.

Yhteistyössä