Tarviiko korviksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Niin...ongelman poikanen taas täällä.Tarvitseeko välttämättä korviksia kun mulla on kaulassa paksu valkoinen helmikaulakoru,armeijan vihreä tunika ,valkoiset legginsit,mustat korkkarit,musta laukku.Tuntuu että kokeilen mitä korviksia vaan ,niin on liikaa.

Ei kait niitä tarvii.

No hyvänen aika, ei. :D Tuossa kokonaisuudessa on jo aika paljon eloa ja yksityiskohtia, en laittaisi korviksia, jos ei sitten ihan pieniä helminappeja. Mulla ei ole edes reikiä korvissa, eikä tulekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
No hyvänen aika, ei. :D Tuossa kokonaisuudessa on jo aika paljon eloa ja yksityiskohtia, en laittaisi korviksia, jos ei sitten ihan pieniä helminappeja. Mulla ei ole edes reikiä korvissa, eikä tulekaan.

:laugh: Oliks toi hyvänen aika sillain tokaistu että asusteessa on jo valmiiksi liikaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

:laugh: Oliks toi hyvänen aika sillain tokaistu että asusteessa on jo valmiiksi liikaa :laugh:

en tiedä, mitä kirjoittaja tarkoitti, mutta tulkitsin, ettei hänenkään mielestä tarvitse korviksia, ellei ole hyvin pieniä helmiä...
omasta mielestäni ei tarvitse korviksia, muttei ole liikaa tällä hetkelläkään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tumtum:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

en tiedä, mitä kirjoittaja tarkoitti, mutta tulkitsin, ettei hänenkään mielestä tarvitse korviksia, ellei ole hyvin pieniä helmiä...
omasta mielestäni ei tarvitse korviksia, muttei ole liikaa tällä hetkelläkään. :)

Niin minä olin se aloittaja ja nauroin siis ihan vilpittömästi sitä että viestin olis voinut käsittää sillainkin,hyvin kirjoitettu mielestäni,että hyvänen aika ei

:D

Yhteistyössä