V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarviiko Tallinnaan passia?
Alkuperäinen kirjoittaja 2008:21.12.2007 Viro, Latvia & Liettua liittyivät ns. Schengen maihin eli ei ole niitä passintarkastuksia rajoilla. Henkilöllisyys on toki pystyttävä todistamaan mutta siihen käy kuvallinen uusi hlötodistus, passi, ajokortti, kuvallinen kelakortti. Lentokentillä nuo säännöt astuvat voimaan vasta maaliskuun 2008 lopussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:Mun mielestä tuo on ihan idiootti sääntö. Kellä muka on joku henkilökortti, kun passi on paljon järkevämpi asiakirja. Ajokortti kun ei kelpaa... Eli suomeksi sanottuna passi PITÄÄ olla mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:Mun mielestä tuo on ihan idiootti sääntö. Kellä muka on joku henkilökortti, kun passi on paljon järkevämpi asiakirja. Ajokortti kun ei kelpaa... Eli suomeksi sanottuna passi PITÄÄ olla mukana.
Kyllä mä koen järkevämpänä henkilötodistuksen. On sitä paitsi helpompi pitää mukana jos tarvitsee todistaa henkilöllisyyttä muuallakin. Ja mitä passilla tekee jos matkustaa vaan euroopassa.
Suomen ajokortin saa kuka vaan ulkomaalainen, sen tähden sillä ei pysty todistamaan kansalaisuuttaan. Suomalaisella tulee siis olla suomen henkilökortti tai passi.
Eikö muka uusi ajokortti käy? En ole vielä suorittanut kakkosvaihetta joten kortti voimassa vielä vuoden. Entäs kuvallinen kelakortti?
Eikö muka uusi ajokortti käy? En ole vielä suorittanut kakkosvaihetta joten kortti voimassa vielä vuoden. Entäs kuvallinen kelakortti?