Tarviin silmälasit eikä ole rahaa ylimääräiseen!?Saako netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mei"

Vieras
En voi mennä minnekään optikolle. Miehelle haettiin viimeksi sieltä ,oli 200 e lahjakortti ja silti piti itse vielä maksaa satanen...lapsen laseihin meni 600 e.
Vaikka kuinka mainostavat että saat kahdet lasit miltei ilmaiseksi, lopputulos on aina sama.---

Ei todellakaan ole nyt varaa hommata itselle,ja nykylasit ovat naarmuiset!
Piilareita käytän mutta iltaisin vaihdan laseihin että silmät saavat levtä.

Saako netistä mitenkään tilattua? Joskus yritin ja joku resepti niihin olisi pitänyt olla.

Jos nyt kuitenkin marssisit Nissenille tai Spacsaversille ja kertoisit että sulla on budjetti, vaikkapa viisikymppiä, ja sillä on saatava sekä rillit että näöntarkastus ja enempää rahaa ei vain ole?

Ihan yhtä paljon ne netistä tilattavat silmälasit maksaa kuin liikkeestä hankittavatkin. :O

Ja kun sulla ei ole reseptiä niin senkin saat yhdellä käynnillä optikolta (samalla kuin ne lasitkin). Sitä ei saa mitenkään netistä.

Netistä tilaamalla saisi varmasti halvemmalla.
Ja siis oikeasti, kahdessa eri liikkeessä käyty ja aina arvioitu maksamaan ihan helvetisti. Pitää olla laadukkaat ja höpöhöpö :(

Siis periaatteessa VARALASIT.Edes vuoden pärjäisi edullisemmilla.

Molemmat silmät -4.

Kai mun sit täytyy vaan koettaa pärjätä. Harmittaa kun pitää kääntää päätä että ei naarmut ole edessä kun telkkaria katsoo. Autolla ajaessa on kyllä piilarit aina.

[QUOTE="aapee";29545490]Netistä tilaamalla saisi varmasti halvemmalla.
Ja siis oikeasti, kahdessa eri liikkeessä käyty ja aina arvioitu maksamaan ihan helvetisti. Pitää olla laadukkaat ja höpöhöpö :(

Siis periaatteessa VARALASIT.Edes vuoden pärjäisi edullisemmilla.[/QUOTE]

Menet ja kerrot että haluat ne varalasit etkä aio maksaa niistä paljoa! Toi on vähän niinkuin mun juoksutossuostoksillaoloni taannoin. Yrittivät kaupata yli kaksisataa maksavia tossuja mut johan muuttui ääni kellossa kun kerroin etten yli kahdeksaakymppiä maksa :D

[QUOTE="aapee";29545490]Netistä tilaamalla saisi varmasti halvemmalla.

Siis periaatteessa VARALASIT.Edes vuoden pärjäisi edullisemmilla.[/QUOTE]

No tilaa netistä. Pistät vaan voimakkuudeksi -4 ja laitat tilauksen vetämään. Yksinkertaista.

Menet ja kerrot että haluat ne varalasit etkä aio maksaa niistä paljoa! Toi on vähän niinkuin mun juoksutossuostoksillaoloni taannoin. Yrittivät kaupata yli kaksisataa maksavia tossuja mut johan muuttui ääni kellossa kun kerroin etten yli kahdeksaakymppiä maksa :D

:D Mun ulkonäöstä jo huomaa että rahaa ei ole, kampaajalla olen käynyt viimeksi 2 v sitten jne...
Nyt lasten tarpeet ja sairastumiset ovat menneeet muun edelle. Mutta nuo naarmut alkavat oikeasti haitata elämää. Mies korjasi kehykset ja sanoi että ei anna takeita miten kauan kestävät. Sen jälkeen olen täysin piilareiden varassa.

[QUOTE="aapee";29545517]Onko tietoa mistä saa tilattua? Yleensä noihin tarvitsee liitteeksi reseptin.[/QUOTE]

No esim. toi ei kysele mitään liitteitä (enkä ole kyllä yhteenkään muuhunkaan nettikauppaan törmännyt mikä vaatii reseptiä liitteenä, mutten kyllä ole kuin kahdestä tilannutkaan). Saat heittää omasta päästäsi siihen arvot ja tilata lasit.

Osta silm

[QUOTE="aapee";29545561]Kiitos![/QUOTE]

Mutta muista sitten että pelkkä -4 ei riitä, sun täytyy tietää taittoarvot sun muutkin. Muuten niistä laseista ei ole mitään hyötyä kun et näe läpi vaikka vahvuus oliskin oikea...

Joo selailin sivustoja ja näinhän se on. Nissenin laskurilla se ´kahdet yksitehot vain 75 e´tulee maksamaan 145 e. Kun hiukan on ohennettava kuitenkin.
Kai se pitää vaan mennä ja SELOSTAA että varaa on vain edullisiin laseihin.Todennäköisesti lähden sitten pois ilman laseja.

Saa joo.
Mutta en ylipäätään ole valmis maksamaan 600 e laseista. Käytän pääasiassa pillareita.
Missään muualla en ole tavannut tällaista,että suorastaan huijataan asiakasta.Hinnat eivät pidä paikkansa.

[QUOTE="aapee";29545628]Saa joo.
Mutta en ylipäätään ole valmis maksamaan 600 e laseista. Käytän pääasiassa pillareita.
Missään muualla en ole tavannut tällaista,että suorastaan huijataan asiakasta.Hinnat eivät pidä paikkansa.[/QUOTE]

Saa niitä halvallakin, jos ihan perusvarastolinsseistä on kyse ja siihen jotkut alepokat.

Ootahan, kun tarvit kaksitehot, hinta vaan nousee.

Miksi sun lasit on naarmuiset? Miten käsittelet niitä? Kysyn, koska olen käyttänyt laseja 18 vuotta, nyt kuudennet menossa, eikä yksissäkään ole ollut ainuttakaan naarmua. By the way; eikö piilaritkin maksa?

[QUOTE="Lasisilmä";29545643]Miksi sun lasit on naarmuiset? Miten käsittelet niitä? Kysyn, koska olen käyttänyt laseja 18 vuotta, nyt kuudennet menossa, eikä yksissäkään ole ollut ainuttakaan naarmua. By the way; eikö piilaritkin maksa?[/QUOTE]

Ei kai niitä saa aina pitää?

mamma osti nisseniltä kaksitehot ja lukulasit vuosi sitten. hinta 500 euroa. mun mielestä halvat, mamman mielestä kalliit =)
puoli vuotta lukulasit käytössä ja naarmuilla ovat. ja laseja on kohdeltu kunnioituksella. laadussahan se vika on...

Yhteistyössä