Tarviisin näkökantoja, miehellä oli suhde...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei!Kysyisin mielipiteitä/näkökantoja, reagoinko yliampuvasti?

Olen ollut suhteessa mieheen 4 vuotta.Viime joulun alla suhde loppui.Olin tosi maassa ja analysoin asiaa.Kumpikaan ei oikeastaan ollut jätetty eikä jättäjä.

Toukokuussa hän otti minuun yhtäkkiä yhteyttä-olin ollut mielessä hänellä pitkin matkaa ja hän halusi tavata.Tapasimme, olin hänen luonaan viikon.Sen jälkeen oli puhe että hän tulisi seuraavaksi minun luokseni.

Tekstasin hänelle heti samana iltana kysyäkseni miten eräs tapahtuma meni, ei vastannut.Seuraava päivä meni ihmetellessä kun ei mitään kuulu.Sitä seuraavana päivänä vastasi puhelimeen hyvin virallisesti, kysyin missä oot.Vastasi edelleen oudolla äänellä "Tässä, soitan kun olen kotona"

Samana iltana tuli luokseni ja kaikki oli hyvin.

Mutta sitten...mulle paljastui että miehellä oli ollut jonkinmoinen suhteentapainen erossaollessamme ja tuo outo käytös soittaessani olikin ollut sitä että hän oli käynyt lopettamassa suhteen!

Tämä vaivaa mua hulluuteen asti jatkuvasti, kun sain selville(en itseltään)että se nainen jonka kanssa oli ollut, oli kuvitellut suhteesta suuria, mutta mies oli vain jättänyt.

Syy miksi suhde piti mennä paikanpäälle lopettamaan oli miehen mukaan "oisi voinut tapahtua jotain peruuttamatonta"

Nainen oli henkisesti hyvin epävakaa, ihan sairauteen saakka ja hänelle kävi huonosti, joutui psykoosiin.

MUTTA:En saa juuri mitään miehestä irti tuon asian suhteen, en sitä oliko lopettamiskäynnillä seksiä.Se raastaa mut...miestä taas raastaa että mä oon saanut selville.

Mä nään koko ajan sen naisen sängyssä miehen kanssa ja kuvittelen mitä ne on tehneet:(

Miehestä analysoin turhaan ja joutavia, pahoitan mieltäni turhaan.

Mä en tiiä miten pääsen tästä yli!Mies on osoittanut mulle kiintymystä, ollut ihana, kehuu mua-se ei tajua miks tää juttu on päässä.

Se oli hänen mukaansa seksisuhde, kysyntä ja tarjonta kohtasi!!!Kuitenkin tiedän puhuneen naiselle välittämisestä ja tykkäämisestä-nainen ei luota kuulemma enää keneenkään joka tuollaisia puhuu, pillun perässä vaan juoksee puheineen!

Kertokaa mielipiteitä?

Me ollaan siis yhdessä, tämä miehen seksisuhteen lopetus oli toukokuussa.Suhde tähän naiseen oli kestänyt mun tietääksen tammikuusta eteenpäin, mies otti minuun yhteyttä toukokuussa oltuamme erossa n.5 kk ja kävi lopettamassa sen suhteen noin siihen naiseenkuten ap.viestissä kerroin.

Me ollaan siis yhdessä, tämä miehen seksisuhteen lopetus oli toukokuussa.Suhde tähän naiseen oli kestänyt mun tietääksen tammikuusta eteenpäin, mies otti minuun yhteyttä toukokuussa oltuamme erossa n.5 kk ja kävi lopettamassa sen suhteen noin siihen naiseenkuten ap.viestissä kerroin.

Ukkosi tykkää pelata varman päälle. Ei sillä oo munaa edes lopettaa suhdetta ennenkuin tietää että on uusi tilalle.

Nyt kysymys on kai se, että haluatko sä olla tuossa tilanteessa pian uudelleen vai et.

• Tykkää
Reactions: .....
Se mättää kun se ei kertonut lähtevänsä lopettamaan sen suhteensa, eikä ylipäätään kertonut minulle että hällä oli eromme aikana mitään...ja kun en tiedä mitä tarkalleen ottaen tapahtui tuossa lopettamisessa-oliko seksiä...

Tottakai tulee heti noita jätä se-juttuja.Mutta me on vietetty ihana kesä ja asiat ois hyvin ilman tätä mun kalvamista:/, mulle vaan on paljastunut nuo asiat kesän lopussa ja ne vaivaa, mä kaivelen ja vihjailen asiasta-luonnollisesti mies vaan ärsyyntyy ja sanoo ettei minun tarvii tietää kaikkea.

Miehen mielestä vaivaa turhaan, eikä suostu puhumaan siitä suhteesta:/

Vai onko tässä niin, että kun meillä meni tosi huonosti kun lopetettiin meidän suhde joulukuussa-mies luuli että parempaa löytyy ja ehti laastarin...

Se oli hyvin epävarma ottaessaan minuun yhteyttä toukokuussa, oli miettinyt mua koko ajan ja ikävöinyt.

Huomasko se kuitenkii että ettei se uus juttu onnee tuo ja tajus mun arvon...

Vai onko tässä niin, että kun meillä meni tosi huonosti kun lopetettiin meidän suhde joulukuussa-mies luuli että parempaa löytyy ja ehti laastarin...

Se oli hyvin epävarma ottaessaan minuun yhteyttä toukokuussa, oli miettinyt mua koko ajan ja ikävöinyt.

Huomasko se kuitenkii että ettei se uus juttu onnee tuo ja tajus mun arvon...

Varsin mahdollista.

Sinuna pitäytyisin tuossa ajatuksessa ja unohtaisin sen hetijätetyn ajattelemisen. Nauttikaa toisistanne nyt! Ja jos mies osoittautuukin kusipääksi ja uusii temppunsa niin voit ajatella ettet menettänyt mitään mistä ois kannattanut pitää kiinni.

Pelkäämällä elämästä tulee tylsä.

Varsin mahdollista.

Sinuna pitäytyisin tuossa ajatuksessa ja unohtaisin sen hetijätetyn ajattelemisen. Nauttikaa toisistanne nyt! Ja jos mies osoittautuukin kusipääksi ja uusii temppunsa niin voit ajatella ettet menettänyt mitään mistä ois kannattanut pitää kiinni.

Pelkäämällä elämästä tulee tylsä.

Näin mä toivoisin että on...Yritän saada päästäni sen naisen...miten se voi olla niin vaikeeta...on jopa tullu mieleen ottaa siihen yhteyttä, mutta eipä taida olla viisasta koska se ihminen on tosi rikki, se oli täysin epätoivoinen kun mies jätti ja joutui psykoosiin:/

Mun käsittääkseni mies ei ollu kertonut sille minusta, joten jos tuo nainen on jo säpäleinä, niin sitten siinä paljastuisi sekin hänelle.

Yritän tosiaan olla vihjailematta ja kaivelematta, kun vaan lähtis verkkokalvoilta kuva seksistä sen naisen kanssa.Soittamalla saisin ehkä tietää kuitenkin oliko niillä seksiä lopettamiskerralla.

Vai onko sillä väliä:/

Näin mä toivoisin että on...Yritän saada päästäni sen naisen...miten se voi olla niin vaikeeta...on jopa tullu mieleen ottaa siihen yhteyttä, mutta eipä taida olla viisasta koska se ihminen on tosi rikki, se oli täysin epätoivoinen kun mies jätti ja joutui psykoosiin:/

Mun käsittääkseni mies ei ollu kertonut sille minusta, joten jos tuo nainen on jo säpäleinä, niin sitten siinä paljastuisi sekin hänelle.

Yritän tosiaan olla vihjailematta ja kaivelematta, kun vaan lähtis verkkokalvoilta kuva seksistä sen naisen kanssa.Soittamalla saisin ehkä tietää kuitenkin oliko niillä seksiä lopettamiskerralla.

Vai onko sillä väliä:/

No ei se ainakaan ole sulta pois, eihän?

Mitä väliä yhdellä mahdollisella seksikerralla on kun mies kuitenkin valitsi sut.

Niin mitä sinä sillä tiedolla teet. Toki miehessäsi on kyllä mielestäni jotain vikaa jos hän painoi teitä yhtäaikaa, en itse pystyisi moiseen. Minusta myös se että ei vastaa mitään on todella perseestä. Todennäköisesti seksiä kuitenkin "päätösreissulla" oli. Jos seksiä ei olisi hän pystyisi valehtematta sen sinulle sanomaan. Hän ei halua kuitenkaan valehdella sinulle niin hän ei sano ettei seksiä ollut. Hän ei myöskään sano että seksiä oli koska hän ei halua satuttaa sinua.

Miehen mielestä hänellä ei ole ollut kahta suhdetta ainakaan tarkoituksellisesti yhtäaikaa, viitaten tuohon lopettamiskertaan.

Minä olen valitettavasti kännipäissäni harrastanut pari kännipanoa, vuosia sitten ja mies verrastaa tämän siihen, eikä tajua että joku merkityksetön kännipano on ihan erijuttu kuin suhde.Sanoi että nytpähän tiedät miltä se tuntuu, ilm.miltä on tuntunut hänestä.

Minä tosin ilkeilen miehelle seurustelusuhteestaan ja se jo tuskastui että mikä "seurustelusuhde".

Olen lopettanut alkoholinkäytön kokonaan koska jos se saa minut tekemään tuollaista, niin silloin ei alko mulle sovi.

En mäkään pystyisi samaan aikaan olemaan muiden kanssa omana minänäni.Koskee, että mies on mennä porskuttanut seksisuhteessa samaan aikaan kun minä olen surrut eroa...

Mutta eipä tuo kovin onnelliselta vaikuttanut ottaessaan minuun yhteyttä ja ikävöidessään-ellei se ollut bluffia...

Mies ei vastaa juuri mitään koska hänestä on sietämätöntä että minä olen saanut selville hänen tekemisiään.Ois ehkä ollut syytä kertoa itse!

Vahingossa koko juttu tuli ilmi, näin mustaa valkoisella suhteestaan.Nainen oli niin hempeän kortin kirjoittanut "Sonnille!":O

Sonnille?!Kuka kutsuu miestä sonniksi, sehän on halventava nimitys miehelle.Kamalaa jos mun ukko on sellanen että häntä hivelee tän nuoremman naisen sonnittelu!

Sehän on aivoton mutta vahva elukka...Hyi helv...!

Mun erittäin laaja mielikuvitus saattaa toki värittää juttua ja ennenkaikkea paikata aukkoja.

Jospa mä uskoisin kun mies sanoo että ihan turhaan teen itselleni pahaa mieltä.Pahaa mieltä...tätä ei voi pahaksi mieleksi kutsua, mä vaan nään sen naisen sen vuoteessa ja kun nukun siinä, se nainenkin nukkuu saati muu!

Olen koittanut tutkiskella itseäni ja pohtia mistä mun vahvat reaktiot johtuu.

Pettymystä varmaan, en ikinä ois uskonut miehestä.Silloinkin kun oltiin lopetettu meidän juttu, kävin vielä sen luona .Huomasin merkit:pedattu sänky, mun antamat jääkaappimagneetit poistettu.

Ehdotin saunaan jäämistä, en siis ollut satavarma onko meidän juttu loppu vai ei, niin mies sanoi ettei ole hyvä idea ja ettei hänestä ole pelkkään seksisuhteeseen.

No sillähän oli jo tää seksinaisnsa silloin!

Mun on saatava tää jauhanta pois päästäni jos aion pitää mielenterveyteni, musta tää ei oo enää normaalia:/

Tai sit jätän-ja käyn helvetin tuskat läpi.En tiedä.

Sitäpaitsi, miehellä on tapana heitellä yhtä sun toista.

Esim.eräs nainen halusi hänen facebookkamuksi, mies ihmetteli onko siinä jotain takana.Sanoin että mitä jos se tekee sulle ehdotuksen.

Mies vastas että saapi olla, ei kiihota viisi lasta synnyttänyto_O

Minä oisin kyllä vastaavassa tilanteessa sanonut ettei kiinnosta koska olen parisuhteessa.

Nyt ihan viime aikoina mies on puhunut vakavasta sitoutumisesta, ilmaissut monin tavoin kuinka kiintynyt on minuun ym.

Ilmaissut usein myös pelkäävänsä että jätän hänet ja tuuminut että on paras suojella itseään.

Me on päästy hyvinkin lähelle toisiamme, nyt tämä asia on niin pahana välissä ja se erkaannuttaa, koska en näköjään saa sitä mielestä etten tosiaan tiedä:(

Sukulaisissaan on käyty ym.Sukunsa ei tiennyt tästä seksisuhdenaisesta mitään ennenkuin minä kerroin.

Eipä kuulu miehestä mitään, yhteinen viikonloppu piti viettää.Saan pidellä itseäni etten soita, mutta olen suuttunut ja loukkaantunut.Luultavasti se miettii samaa mutta antaa olla...pitää kai kärvistellä:cry:

Miks mä onneton aloitin uudestaan tämän suhteen, en hitossa jaksa käydä uudestaan läpi mitään tunneskaaloja,vaikka niiden keskellähän tässä on kokoajan:(

Sukulaiset tietää kun minä halusin tietää onko se nainen esitelty suvulle.Kait mitään merkityksettömiä juttuja ei välttämättä viedä läheisiin tutustumassa.

Sukulaiset tietää kun minä halusin tietää onko se nainen esitelty suvulle.Kait mitään merkityksettömiä juttuja ei välttämättä viedä läheisiin tutustumassa.
??
Onko sulla ennenkin ollu tapana udella kumppanisi sukulaisilta kenen kaikkien kanssa kumppanisi on heillä vieraillut?

Huh huh - sanoisinpa että molemmille ois viisautta katsoa ihan eri suuntiin.

Yks ei pääse menneisyydestä eroon ja toinen ei voi aloittaa alusta kun pitää olla eilisiä päiviä selvittelemässä.

Ja - toisiko asian tietäminen sulle mitään helpotusta, että panivatko vai eivät? Tuskinpa. Sitten vaan vaivaisit sitä tietoasi maailman tappiin asti.

Jos oikeasti sukulaisille asian paljastaa niin oiskohan mustasukkaisuus yltänyt jo sairaalloisiin mittasuhteisiin.

Melkis kannattaa jatkaa matkaa erillään. En usko, että tuosta voi mitenkään enää tulla toimivaa suhdetta.

Onhan tämä toki pettitilanne:/

Ei mulla ole ollut tapana ennen suhteissa udella.

On tämä varmaan mustasukkaisuuttakin, mutta siinä on varmaan taustalla menettämisen pelko...inhimillistä.

Varmaan aika moni ihmisistä joka haluaa parisuhteessa elää, toivoo niitä perinteisiä, luottamusta ja turvallisuutta.

Mä en ole mikään pikkulikka enää, ihan kypsässä iässä ja haluaisi jo rauhoittua elämään ilman tämmöisiä.

Itsessäni on vikaa, yritän pohtia mikä tässä mättää-no se LUOTTAMUSPULA:(

Kai tässä sitten elelee itsekseen ja koittaa tulla opetella tuntemaan itseään.

Sais vaan tämän kamalan ahdistuksen pois.Näin meillä suurinpiirtein loppui joulukuussakin, paitsi nyt viime viikonloppu oli ihana, mies niin hellitteli mua ja kertoi kiintymyksestään...mitään tympäännystä ja lopun merkkejä ei ole ollut, seksi ollut hyvää ym.

Viikolla soiteltiin ja setvittiin, tai minä lähinnä kyselin noita asioita, jospa mies tympääntyi.Ennusti että suhde ajautuu seksittömyyteen ja tympääntymiseen kuten joulukuussakin-mitäs siihen sanomaan jos haluaa elellä itseään toteuttavan ennustuksen mukaan.:(

Jos sä oikeasti pidät miehestä ja viihdyt tämän seurassa niin vaihtoehto toki on sekin, että unohdat ihan kokonaan "omistamisen" ja elät hetkessä.

Vietätte aikaa yhdessä ja mitä hiton väliä sillä sit on vaikka ukko paneskelisi puolta kylää samaan aikaan jos sulla on sen kanssa yhdessä kivaa etkä tunne jäävän paitsioon.

Enhän mä pysty ajattelemaan niin että vaikka paneskelisi puolta kylää!Outo ajatus jos on sitoutunut...eri asia joku kepee suhde, jossa vaan tapaillaan ja kummallakin on muita ilman sitoutumista.

Mä tykkään turvallisuudesta ja siitä että ois se "oma ihminen"-mikä ei tarkoita tietenkään omistamista.

Pitää nyt katsoa, jahka miehestä kuuluu...kurjaa olla epävarmuudessa:(

Mä en ole mikään pikkulikka enää, ihan kypsässä iässä ja haluaisi jo rauhoittua elämään ilman tämmöisiä.

Itsessäni on vikaa, yritän pohtia mikä tässä mättää-no se LUOTTAMUSPULA:(

Kannattaa miettiä mistä tuo luottamuspula johtuu. Jos mies ei keskustele oikeista asioista kanssasi jää suhde hyvin pintapuoliseksi. Jos mies ei keskustele ollenkaan niin hyvin ymmärrän että mielesi keksii miten asiat ovat menneet. Jos miehesi on se joka aiheuttaa luottamuspulan eikä halua vaikuttaa asiaan niin ei sinun kannata olla hänen kanssaan ja stressata jatkuvasti. Mutta nuo on kuitenki menneitä asioita. Mitenhän hän käyttäytyy nyt aiheuttaako jatkuvasti tunteita ettei voi luottaa, en jäisi elämään sellaisen tunteen kanssa. Aina löytyy uusi vaikka helppoa se ei aina ole.

Soitin hänelle...oli sitä mieltä että minä vaan jauhan näitä ja on kokenut tämän tunteen itsellään minun suhteen, kun olen pettänyt humalassa...joten tietää mitä tunnen.

Ja onko muka niin, että miehet katselee hyvännäköisiä kurvikkaita naisia, muita kuin omaansa, se on miehen luonto...väitti että joka ikinen mies.Ja että minä katselen miehiä?

En mä kyllä katsele jatkuvaan sillä silmällä...vaikka katselisinkin, ei se mitään merkkaa muuta kuin katselua.

Ehdotin että haen kamppeeni sen luota ja palautan hänen vaatteet, mutta se ei käynyt, ois sanonut että okei, tuo vaan.Kai tuo ois sanonut jos ois loppu.

Saattaa tulla tänne tänään, viettämään loput viikonlopusta, sit ei jauheta!

Mut onko siis miehet tuollaisia, luulis et jos se oma on rakas ja tärkee, ei muita katsella.

No en tiedä.melkoiselta epeliltä nyt ylipäänsä vaikuttaa. Ja naismau
Se mättää kun se ei kertonut lähtevänsä lopettamaan sen suhteensa, eikä ylipäätään kertonut minulle että hällä oli eromme aikana mitään...ja kun en tiedä mitä tarkalleen ottaen tapahtui tuossa lopettamisessa-oliko seksiä...

Tottakai tulee heti noita jätä se-juttuja.Mutta me on vietetty ihana kesä ja asiat ois hyvin ilman tätä mun kalvamista:/, mulle vaan on paljastunut nuo asiat kesän lopussa ja ne vaivaa, mä kaivelen ja vihjailen asiasta-luonnollisesti mies vaan ärsyyntyy ja sanoo ettei minun tarvii tietää kaikkea.

Miehen mielestä vaivaa turhaan, eikä suostu puhumaan siitä suhteesta:/
No siinä mies on oikeassa, että turha tuota on vatvoa. Joko päätät, että annat asian olla (olitte kuitenkin erossa) tai sitten vaihdat maisemaa.

Yhteistyössä