Tarviitteko paljon unta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Vai tuletteko parin tunnin unilla hyvin toimeen?

Minä olen semmonen että pakko saada nukkua ainakin 7h muuten ei lähe kyllä käyntiin ja jossain vaiheessa saatava ne takas mitkä jääny vajaaks. eikä jää kellekään epäselväks jos olen nukkunu liian vähän :whistle:

Mies taas on semmonen että sille riittää pari tuntia ja on niin pirtee että. Jaksan ihmetellä aina että se jo 4 aikaa on täydessä vedossa vaikka kuinka myöhään menny nukkuun.

Mulle riittää viikolla (4)5-6 tuntia hyvin, siihen pari pidempää niin ihan ok. Mies pärjää pari yötä 7 tunnilla mutta sopiva määrä on 8-9 tuntia yössä.

kyllä ensyönä ainaki :kieh: halvatun kissat piti mua hereillä koko yön. toinen vaan juoksi ja huusi ja ei tajunnu pysähtyä vaikka mikä tuli eteen. vieläki soi päässä:

taputaputaputapu PUM meyyyyyy tapu tapu tapu tapu tapu PUM meyyyy raaputiraaputiraaputi meyyyy taputaputaputapu PUM meyyyy

Nykyään mä pärjään jopa 6-7 tunnilla, mutta johtuu lääkityksestä, ilman sitä 10-12 tuntia yöllä + päiväunet.
Mun mielestä alle 8 tunta on vähän, siis ihan oikeasti vähän, koska sehän on terveydelle haitallista pitkään jatkuesaan.

Yhteistyössä