Tarvis rahaa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin tarvis joo, piti vuokra maksaa, niinkuin aina kun tulee loppukuun tili (ensimmäinen siis tulee jo 15. päivä. Mutta yllätys, tulikin vaan kolmasosa siitä kuinka paljon vuokraan tarvii!

Mikäs yllätys se on, jos palkkaa tulee vähemmän? Kai se nyt on tiedossa! Esim. osa-aikaisella tehdyt tunnit ym. Kyllä itse ainakin laskin aina osa-aikaisena tarkkaan, että sain oikean määrän palkkaa ja jonain kuukausina tosiaan tuli vähemmän kuin toisina. Johtuen vain siitä, että oli tunteja vähemmän.

Jos työnantaja on jättänyt osan palkasta maksamatta niin heti valittamaan ja viivästyskorkojen kera tilille rahat heti.

mä luulen ettei nää rahantarvitsijat ole töissä vaan äitiyslomalla tai hoitovapaalla.
sillon voi tehdä ilta ja viikonlopputöitä.
töistä sitä rahaa saa. tiukkaa voi olla jos on ylimääräisiä menoja. menot ne on vaan itseaiheutettuja,siitä vaan karsimaan turhia pois.

äitiyslomalla, eikä ole mahdollisuutta tehdä töitä, koska mies tekee sellaista työtä, ettei tiedä koska lähteä töihin. piti tulla enemmän, koska mies tehnyt vielä pitkiä päiviä, siksi selvittääkin asiaa pomonsa kanssa.. Ottaa niin päähän!

Huuto.netiä minäkin suosittelen. Kova homma siinä on valokuvata ja laittaa kuvat oikeaan kokoon jotta mahtuvat Huutikseen, mutta hyvällä tuurilla kun laittaa myös Osta Heti hinnan saa vaatteet/tavarat myytyä nopeastikin ja nopea ostaja laittaa rahatkin tulemaan tilille samantien.
Tietysti isona miinuksena Huutiksessa on ne, jotka eivät vastaa heti tai piakkoin yhteydenottoon tai jättävät huudon lunastamatta.

Tietysti joku homma kotoa käsin, mutta Huuto.netin kautta rahaa tulis aika helposti ja suht nopeasti.

Myös nyt joulun alla kannattaa tarjota itseään kiireapulaiseksi pieniin liikkeisiin joissa saatetaan tarjota paketointiapua =). Sellaisen tässä olen itse keksinyt rahapulmaan avuksi.

Toinen on joulutuotteiden valmistus myyntiin pikkuputiikkiin. Siitäkin jää vähän itselle.

Joskin Huuto.netissä lastenvaatteiden myyminen on paljon nopeampi tapa saada rahaa kuin se, että jään odottelemaan joulukuun loppuun kuinka joulutuotteet myyvät ja joulukuun loppuun/tammikuun alkuun sitä koska palkka tulee.

Yhteistyössä