Tarvisin kipeästi apua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna89

Jäsen
30.06.2009
227
0
16
Hei,haluaisin tietää teidän muiden mielipiteet tästä asiasta kun itselläni on niin paljon mietittävää tästä etten tiedä mitä tehdä.Joten menen suoraan asiaan ja asiahan alkaa näin että:

Minulla ja avomiehelläni tulee 3v täyteen maaliskuun 16.päivä ja meillä on yksi lapsi ja hän on 10kk ikäinen.Minusta on alkanut jo tuntumaan siltä tässä suhteessa ettei jaksa enään kun me riitelemme todella paljon ja se on joskus myös jokapäiväistä,ja avomieheni sanoi tässä yksi lauantai että jos meillä ei neitiä olisi niin hän olisi jättänyt minut jo monta kertaa.Tuota asiaa olen todellakin miettinyt siitä päivästä lähtien kun hän sen minulle sanoi ja tuntuu tälläkin hetkellä että ainoa mikä meidät pitää yhdessä on lapsi.Ja epäilyni siitä että hän on vain minun kanssani sen takia ettei halua erota lapsen takia,en tiedä mitä pitäisi sanoa sille yms..Hän on todella stressaantunut ollut jo ennen meidän seurustelua ja sitä jatkuu nykypäivänäkin.Mulla itselläni tulee sellainen olo etten tiedä yhtään miten pitäisi toimia ja ajatella lapsen kannalta että mikä vaihtoehto olisi se parhain..Meillä oli toinen lapsi tulossa mutta sain keskenmenon 13.1.2010 ja sen jälkeen puhuimme että yrittäisimme toista lasta sitten uudestaan,enään en halua sitä toista lasta tehdä kun kaikki asiat mietityttää ja ahdistaa ja niin väsyttää etten jaksa.Vaikka rakastan avomiestäni ja pahalta tuntuu edes ajatuskaan ilman häntä.. :'(

Olisin hyvin kiitollinen jos joku vastaisi tähän. :heart:

Onko vauva-aika ollut raskasta teille?
Monet vauva oppaat kertoo, että parisuhde kiristyy ekanvuoden aikana ja sitten, kun lapsi on yli vuoden, hellittäisi...
Onko teillä ollut samankaltaisia ongelmia ennen lasta?

Tarkoittaako miehes oikeesti, että ilman lasta ette olis yhdessä? :|
Mielestäni sun kannattais jutella miehelles ihan tosissaan ja rauhassa, että mitä te molemmat haluutte suhteelta...
Jos miehes oikeesti tarkottaa sitä, että olette yhdessä vain lapsen takia...
Eihän sellanen suhde voi jatkua? :snotty:
Kysy mieheltäs oliko se ihan totta, vai oliko vaan suutuksissa sanottu ilkeily...
Kerro kuinka pahoitit mielesti siitä.
Tsemppiä!

Ei hän siitä sen enempään sanonut mitään kuin sen vain että olisi jättänyt minut jos neitiä ei olisi.Olen jutellutkin mieheni kans siitä mutta hän sanoo kyllä että haluaa olla kanssani mutta ei vastaa mitään siihen miksi sanoi niin ja mitä hän tarkoitti sillä että olisi jättänyt minut.
Itsestäni en tiedä jaksanko enään..On varmaan jo pientä masennuksen merkkiä kun oon niin väsyny kokoajan ja tunteet heittelee kokoajan laidasta laitaan.

Se on varmaan ihan normaalia, kun on kokenu menetyksen! :hug:
Puhuminen auttaa, mutta halu siihen täytyy olla molemminpuolinen.
Toisen pakottaminen avautumiseen pahentaa asiaa. (ainakin omasta kokemuksestani?)
Tsemppiä hei ihan kauheesti!

Yhteistyössä