L
lölleröjenkkakahva
Vieras
Olen aloittamassa täysremonttia elämässäni ja ihan hyvin on lähtenyt käyntiin. Käyn 3-6krt/ viikko n. 35-60min lenkillä ja välillä reilun tunnin pyöräilyllä ja joskus kotijumppaan. Ainoa mikä auheuttaa päänvaivaa on ruokavalio.
Millä ruoilla saisin pidettyä kalorit n. 1200kcal/pv ja niin ettei olisi sitten koko ajan nälkä? Karppaajaksi en ryhdy. Makeaa on ennen mennyt paljon ja nyt olen saanut niitä karsittua, mutta parantamisen varaa olisi siinäkin...
Olen 172cm pitkä ja painan 70kg. Mahassa on rasvaa ja isot jenkkakahvat löytyy, muuten olen tyytyväinen itseeni. Ennen lapsia painoin 62-64kg ja sillon olin mielestäni juuri hyvän kokoinen.
Osaisikohan joku ihana auttaa tässä?
Haluaisin vaan niin kovasti taas litteän vatsan ja vyötärön esiin. Nyt olen vain keskivartalolihava. 
Millä ruoilla saisin pidettyä kalorit n. 1200kcal/pv ja niin ettei olisi sitten koko ajan nälkä? Karppaajaksi en ryhdy. Makeaa on ennen mennyt paljon ja nyt olen saanut niitä karsittua, mutta parantamisen varaa olisi siinäkin...
Olen 172cm pitkä ja painan 70kg. Mahassa on rasvaa ja isot jenkkakahvat löytyy, muuten olen tyytyväinen itseeni. Ennen lapsia painoin 62-64kg ja sillon olin mielestäni juuri hyvän kokoinen.
Osaisikohan joku ihana auttaa tässä?