Tarvitsen mieipiteitä miehitä ja naisitakin :) Voiko työkaveria suudella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elsa"

Vieras
Siis olen aivan ihastunut työkaveriini, siis mieheen.
Olen ihan kivan nököinen nainen ja mies on vapaa ja todella kiinnostava.
Olen nyt muutaman kerran melkein suudellut häntä aivan hetken mielijohteesta. Voiko niin tehdä???
Miten suhtautuisit itse?
Hän kyllä mielestäni vaikuttaa myös kiinnostuneelta minusta... Olenko liian tyrkky nainen jos teen niin rohkean aloitteen?

Noo, yhdet entiset työkaverini päätyivät naimisiin keskenään ja hankkivat lapsiakin... Että kaipa ne alkuun sitten suutelivatkin... Eikä sitä kukaan siellä osannut erityisesti paheksuakaan.

Tehty, tai no ei virrallisesti ollut samassa firmassa kyllä töissä mun kanssa. Oltiin kuitenkin samalla työmaalla...Tuolla se lämmittää saunaa, kolme tenavaamme nukkuu jo lapsosen sikeää unta. Umpirakastunut edelleen.... En kadu sitä suudelmaa hetkeäkään, vaikka mies aina vinoilee että eipä hällä ollut sananvaltaa, rouva tuli, otti ja vei mukanaan ;)

Miten olisi pyytää miestä työajan ulkopuolella ulos (leffaan, syömään, oluelle tai kahville)? Työaikana kannattaa varmaan pitää näppinsä erossa.. Kai olet lisäksi satavarma, että saat työtä jostain muualta, jos romanssi alkaa, mutta ei ota tulta alleen? Jos et ole, niin kantsii ehkä jättää työkaverit rauhaan...

Monenlaista mieipidettä asiaan siis on :)
No jospa sitten jätän sen pussaamisen. Mutta tässä on nyt jonkin aikaa menty sellaisella pienellä flirtillä ja vihjailuilla eteenpäin. Haluaisin tosiaan tehdä kunnon aloitteen!
Siis jotakin enemmän kuin pelkkää hymyilyä ja flirttiä.
Ja enhän mä uutta työpaikkaa halua vaikka tämä ei sitten toimikkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22201539:
Monenlaista mieipidettä asiaan siis on :)
No jospa sitten jätän sen pussaamisen. Mutta tässä on nyt jonkin aikaa menty sellaisella pienellä flirtillä ja vihjailuilla eteenpäin. Haluaisin tosiaan tehdä kunnon aloitteen!
Siis jotakin enemmän kuin pelkkää hymyilyä ja flirttiä.
Ja enhän mä uutta työpaikkaa halua vaikka tämä ei sitten toimikkaan!

Älä ihmeessä jätä pussausideaa! Mies on kypsää kauraa jos teet pussaushyökkäyksen.

[QUOTE="late";22201609]Älä ihmeessä jätä pussausideaa! Mies on kypsää kauraa jos teet pussaushyökkäyksen.[/QUOTE]

:) Ajattelin ihan sellaisen kevyen ja ihanan suudelman hänelle antaa. En tosiaan halua olla mikään ahdistelija ja imeä mieheltä aivoja pihalle.
Nyt kun tämä juttu pyörii päässäni voi olla että seuraavan tilaisuuden tullen se vain tapahtuu.
Minulla on häntä kohtaan aivan erityinen tunne, mieletön tarve koskettaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22201762:
:) Ajattelin ihan sellaisen kevyen ja ihanan suudelman hänelle antaa. En tosiaan halua olla mikään ahdistelija ja imeä mieheltä aivoja pihalle.
Nyt kun tämä juttu pyörii päässäni voi olla että seuraavan tilaisuuden tullen se vain tapahtuu.
Minulla on häntä kohtaan aivan erityinen tunne, mieletön tarve koskettaa :)

Jos pussaaminen pelottaa niin voithan hellästi koskettaa, ei ole niin intiimiä mut sopivasti tehtynä antaa varmasti vinkin uskaltaako mennä eteenpäin asiassa. Tosiaan riski saada syyte ahdistelusta on toki aina olemassa, mut jos et ole "työpaikan tyrkky joka roikkuu kaikkien kaulassa" niin tuskin mies pienestä suukosta mitään kannetta nosta. Voi olla vaan hämillään ja jos vastaus on "negatiivinen" niin miehet tuppaa asian jätään sikseen, ei käy märehtiin työkavereiden kanssa niin kuin naiset tekis.

Jos olisin sinkku, voisin kuvitella suutelevani työkaveriani ihan hetken mielijohteesta. Henkilökemiat pelaa tosi hyvin enkä usko että tuo pahaa tykkäisi ollenkaan, sillä kun on tapana flirttailla ihan avoimesti. Todennäköisesti pääsisin vielä kuittamaan, että "sainpahan tukittua turpasi vähäksi aikaa".

Kai sä ap tulet sitten kertomaan miten naisen kävi, jos saat kerättyä rohkeutta? :D

Varmasti kerron mikäli vain rohkenen pusun antaa :)
Tuntuu että mun lähtee ihan järki tän miehen läheisyydessä eli se voi olla tehty ennen kuin ehdin asiaa enempää ajatella.
Vaikea kyllä uskoa että mies mitään syytettä kuitenkaan asiasta nostaisi. Olen hyvin miesvaltaisella alalla ja jutut on muutenkin välillä hyvinkin härskejä.
Tämä vain on jotain erilaista!

Yhteistyössä