tasaatteko lasten lahjoja?? kenellä ideoita tyttö-lahjoiksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
siis tilanne on se että meilä 3 ja 4-vuotiaat, isompi poika, pienempi tyttö:
leikkivät paljon yhdessä ja siis vauvaleikkejä lukuunottamatta samoilla leluilla...nyt tiedän että poitsu saa lahjaksi joulupukilta brion junarataa, magneetteja, rakennussarjaa ja legoja, tyttö vain rattaat ja nuken (siis sukulaisilta tulee "yhteisiksi" noita poitsun juttuja.
mikä ok koska leikkivät noilla yhdessä- miksi ne kuitenkin tuntuvat pojan leluilta vaikka niistä jonkun osoittaisikin tytölle...äh, en tiedä ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan eli luulen lastenkin ajattelevan niin.
onko kenelläkään kivoja tyttöideoita (3-4-vuotiaille) nukkekoti ajateltiin tilanpuutteen vuoksi jättää ensivuoteen.
jotenkin tuntuisi että pitäisi olla jotain mistä tyttökin ilahtuisi ihan oikeasti vaikka siis leikkiikin junaradalla ym.
huoh! ideoita?? miehen mielestä stressaan turhia mutta kun noita leluja meillä saadaan vain jouluna ja synttäreillä...

Ton ikäinen voisi tykätä jostain kampauspäästä,siis sellanen missä niitä pompuloita pinnejä ym juttuja mukana ja on selkeästi tytöille suunnattu.Niitä oli mun mielestä ainakin toys russissa aika edullisesti.

Mä olisin ostanut eskaritytöllekin legoja mutta Belvilleä ei ollut kaupassa ja muut aivan pojille tarkoitettuja. 1,5v tyttö sai jonkun duplo-lemmikkisetin, 3v poika sen duplo salama-make jutun joten tylsää ettei löytynyt mitään prinsessa/linna-juttua legoista esikoiselle. Meillä kaikki leikkii niillä brion junilla joten siihenkin kaikki saa oman settinsä, ja esikoinen sitten muuta "tyttökamaa" lisäksi.. pienin leikkii vielä enemmän autoilla kuin nukeilla..

Duploissa on ihan varmasti tytölleikin sopiva paketti! Vieläkö sitä prinsessalinnaa on? Jos ei, niin ainakin omakotitalo, maatila tai joku heppajuttu olisi ihan sopiva.

Meillä taas 3v tytön ehdoton joululahja toive oli junarata,muuta ei kuulemma halua. 4v tytön toive taas oli geomagit.Nämä on ostettu,samoin legoja ja myös ns tyttöjen leluja.
Minä en erottele että mitkä on tyttöjen tai poikien leluja.Pääasia et lapset saavat mieluisat lahjat.

Yhteistyössä