taskuvaipat vuotaa, mikä neuvoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyykkivuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyykkivuori

Vieras
Ostin just 100 €:lla taskuvaippoja (Fuzzi Bunz ja Swaddlebees), olen pitänyt niiden sisällä valmistajien omia imuja. Mutta pissaa tulee bodyyn koko ajan. Tyttöni on pöyreäreitinen puolivuotias. Tuntuu että en millään saa vaipan sisäpuolen fleeceä pysymään vaipan sisällä, vaan aina jostakin fleece pääsee koskemaan bodyyn ja pissaa alkaa imeytyä vauvan vaatteisiin. Tyttö oli päiväunien jälkeen ihan märkä.

Kestoilu kuorivaippa+sisävaippa on sujunut ihan hyvin, kun vaan huolehtii että sisävaippa on kokokaan kuoren sisällä.

Mutta nämä tuskaiset taskuvaipat... Miten olette saaneet ne toimimaan? Vinkkejä kaivataan!

t.Pyykkivuori

Moi! Voipi olla että kun imut ovat uusia niin ne eivät ime vielä kunnolla. Ne vaativat useita pesuja että alkavat kunnolla toimimaan. Olisko sulla jotain muuta vaikka vanha harso jonka voisit laittaa taskun sisälle kunnes olet pessyt uudet imut imukykyisiksi? Taskuvaipoista ei vaan kaikki mallit sovi kaikille, mutta usein just toi Fuzzi toimi hyvin kun on niin leveä (se on meilläkin ainut tasku mikä toimii). Tärkeää on katsoa etenkin pepun yläpuolelta että fleece on kokonaan sisäpuolella. Toivottavasti näistä vinkeistä olis apua.

Itse olen ommellut vanhoista froteepyyhkeistä imuja. Toimii ihan loistavasti, imukyky on huipussaan!
Fuzzeissa ainakin on ne vaipan omat imut aika kapeita, ohitse vuoti meilläkin.

Hei,
Meillä myös fuzzit vuosi ja aloin käyttää inserttien sijasta pötköksi taiteltua harsoa ja siihen loppu valskaukset. Harso imukykyisempi ja kuivuu pesun jälkeen nopeasti, olen tykännyt käytössä, tosin paksumpi kuin se mikroinsertti.