Tässä anoppilan naapurissa on turvakoti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Mä tulen alakuloiseksi aina kun kuljen sen ohi :| Järeät aidat ympärillä, kameravalvonnasta ilmoittavat kyltit aidoissa, pihalla lasten leluja ja vaunut. Joskus poliisit noutavat talon portilla riehuvan miehen talteen. Uusia suojatteja saapuu usein yöaikaan ja huomaamattomasti.

Suuttumus nousee siitä ajatuksesta, että niin monessa kodissa toinen vanhemmista ja lapset pelkäävät kuollakseen :( Elämän nurja puoli näyttäytyy tuossa naapurissa ja joka kerta sen näkeminen herättää ajatuksia...

Mä oon sellanen joka on saanut pelätä kuollakseen ja oon nähnyt todella kauheeta enkä koskaan päässyt turvaan,aivan oksettaa ja ahdistaa kun edes muistelen.Se on hyvä että näitä koteja on ja sais olla enempikin.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni tulitikkutyttö:
Mä oon sellanen joka on saanut pelätä kuollakseen ja oon nähnyt todella kauheeta enkä koskaan päässyt turvaan,aivan oksettaa ja ahdistaa kun edes muistelen.Se on hyvä että näitä koteja on ja sais olla enempikin.

:hug:

Minut pysäytti ostoskeskuksen ulkotorilla feissari, joka kerää varoja turvakoteihin Amnestyn kautta. Juttelimme kauan ja sitten toivotimme toisillemme hyväö päivän jatkoa. Mies kysyi aluksi mikä maa johtaa perheväkivaltatilastoja. Oikea vastaus on Unkari, kakkosena Suomi. Veikkasin Suomea.
Pahoittelin, että nykyään somemaailma myös perhepalstoilla on siivoton. Onneksi nykyään avun tarvitsijat osaavat hakea tietoa, ja sitä on runsaasti saatavilla.

Minut pysäytti ostoskeskuksen ulkotorilla feissari, joka kerää varoja turvakoteihin Amnestyn kautta. Juttelimme kauan ja sitten toivotimme toisillemme hyvää päivän jatkoa. Mies kysyi aluksi mikä maa johtaa perheväkivaltatilastoja. Oikea vastaus on Unkari, kakkosena Suomi. Veikkasin Suomea.
Pahoittelin, että nykyään somemaailma myös perhepalstoilla on siivoton. Onneksi nykyään avun tarvitsijat osaavat hakea tietoa, ja sitä on runsaasti saatavilla.

Yhteistyössä