tässä hajoaa pää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-vakkari

Vieras
kun en tiedä pitäisikö ottaa avioero vai ei. eropaperit on täytetty mutta ei lähetetty. mies suostui perheterapiaan kanssani, ihme sinänsä. mutta mutta. kyse on siitä, että en luota mieheeni, epäilen että sillä on ollut aina jotain kännisekoiluja tms muiden kanssa. ollan oltu yhdessä 10 vuotta, 2 lasta. luulin että voisin antaa kaiken anteeksi kun on puhunut että tavat muuttuu ja jatkossa voin luottaa jne, mutta se vaivaa kun mies ei myönnä mitään. en voi unohtaa ja antaa anteeksi kun en tiedä mitä pitäisi antaa anteeksi. tää erohan lähti siitä kun 3 viikkoa sitten tuli kotiin puoli 6 su aamulla ja suu punaviinissä (ei tod juo baarissa viiniä) eikä halunnut kertoa kun vaan että odotti taksia. kun tästä nyt kyselen uudelleen ja uudelleen, niin sanoo vaan että ei ole mitään kerrottavaa. siis ei edes yritä selittää mitään, ei vaan kerro mitään! silti haluaisi jatkaa tätä liittoa.
mulla oikeesti kohta hajoaa pää. kumpa joku kertois mulle mitä mun pitää tehdä, en näköjään osaa itse päättää mitään. '(

Ei ihme, että on vaikea päätös... Eikä sitä voi kukaan muukaan tehdä kuin sinä itse (tai mies). Kyllä minustakin olisi aika vaikea unohtaa, jos asioita ei ole reilusti selvitetty. Luottamuksen palautuminenkin on hidasta. Kokemuksesta voi toisaalta sanoa, että erokin voi olla älyttömän repivää. Jaksamista ja viisautta päätökseesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ihme, että on vaikea päätös... Eikä sitä voi kukaan muukaan tehdä kuin sinä itse (tai mies). Kyllä minustakin olisi aika vaikea unohtaa, jos asioita ei ole reilusti selvitetty. Luottamuksen palautuminenkin on hidasta. Kokemuksesta voi toisaalta sanoa, että erokin voi olla älyttömän repivää. Jaksamista ja viisautta päätökseesi.

niimpä, kun erotessa on niin paljon asioita jotka sitten muuttuu ja pitää suunnitella uusiksi, en tiedä onko musta siihen.

Yhteistyössä