Tässä infoa typeryksille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Niin kauan kuin Suomessa pedofiilit eivät kiinnijäädessään saa minkäänlaisia kunnollisia rangaistuksia, Suomessa ei ole kodeissaan pahoinpidellyistä lapsista kunnollisia tilastoja edes olemassa tai asiaan erikoistuneita lääkäreitä edes ja joka neljäs tapaturma-asemille tuleva laspen palovamma on vanhempien tahallaan aiheuttama eikä tästäkkään tunnu kukaa olevan kiinnostunut, niin on todella naurettavaa uutisointia toi lomakuvapanikointi. Että lapsista muka ollaan huolissaan. Justjust.

Näin

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
En laita kuin tietyt kuvat lapsista....ja muut laittaa heistä sitten myös. Mä en laita puoliakaan siitä määrästä lapsistani esille kuin kuvaajat.
Mutta laitapa oma kuvasi. Sitä kun ei ole vielä nähty.

heh, hassua miten lasten kuvista päästäänkin mun kuvaan :D luulempa ettei mun kuvalla pedofiilit mitään tee, vai oletkos nyt toista mieltä kun otit asian kerran puheeksi?
No siitähän sinä riemastut, kun sitä joka aloitukseen tyrkytät. Tosi hassua.

En laita kuin tietyt kuvat lapsista....ja muut laittaa heistä sitten myös. Mä en laita puoliakaan siitä määrästä lapsistani esille kuin kuvaajat.
Mutta laitapa oma kuvasi. Sitä kun ei ole vielä nähty.

heh, hassua miten lasten kuvista päästäänkin mun kuvaan :D luulempa ettei mun kuvalla pedofiilit mitään tee, vai oletkos nyt toista mieltä kun otit asian kerran puheeksi?
No siitähän sinä riemastut, kun sitä joka aloitukseen tyrkytät. Tosi hassua.

jokaiseen? Nyt olen sokea koska ei täällä sitä ole....ja olet näköjään oikein seurannut mun kuvan laittoa :D mulla on fani....
hassua todella kun ei osata pysyä asiassa vaan keskitytään taas mun kuvaan. Oli kyllä kyse lasten kuvien jakamisesta netissä ja jostain syystä mun kuva vaan kiinostaa.

En laita omia kuvia, lasten tai mitään, nettiin, mutta kyllä se vaan on niin ,että ne kipeimmät yksilöt kyllä kiksinsä saa vaikka tosiaan kuvaamalla itse jos ei muuta.

Tämä oli mun mielestäni tarkeä juttu, mitä moni täällä ei ehkä ole ajatellut, kun kertoo lapsistaan tunnistettavasti, usein nimen ja kuvan kera:

Vanhempien tulee myös kunnioittaa lastensa yksityisyyttä kirjoitellessaan verkkopalveluihin.
Tieto jää pysyväksi ja on vielä vuosien kuluttua lasten itsensä sekä muiden luettavissa.

Yhteistyössä