tässä juuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tajusin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tajusin

Vieras
Tajusin tässä juuri, että rakastan yhä ex-poikakaveriani. Ollaan erottu kymmenen kk sitten, olin aika mustis ja luultavasti ajoin hänet vieraisiin, tosin en ole varma onko hän harrastanut seksiä silloin muiden kun minun kanssa. mutta jotain niiden kanssa on tapahtunut.
Hän aloitti seurustelun toisen kanssa melkein heti kun olimme eronneet,nyt kuitenkin ovat eroamassa ja mekin olemme seksiä harrastaneet.
Mutta tulevaisuutta ajatellen hänen tai jonkun muun kanssa miten pääsen eroon mustasukkaisuudesta, koska en halua pilata enään yhtäkään suhdetta sen takia se ei tule olemaan helppoa mutta tarvitsen neuvoja! auttakaa!!

Mustasukkaisuutta voidaan ruokkia. Poikaystäväsi saattoi käyttäytyä tavalla, joka meni yli. Normaali mustasukkaisuus on ok. Mutta myös puolison pitää olla luottamuksen arvoinen.

Ei kaikki syy ole välttämättä sinulla, jos pystyt luottamaan, niin kaikki on hyvin. Siis sinun kykysi luottaa on kaiken perusta. Jos et ole luottavainen, niin sinulla on pitkä tie rakentaa se alusta.

Sehä siinä onkin kun luotin häneen knu olin selvinpäin kännissä en. ja hän aina viihteelle lähtiessään sanoi ettei hänellä ollut muita naisia vaikka niin epäilisinkin. Vaikka en ollut sanonut asiasta sanallakaa.